וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל עליון עלתה לגמר הליגה הבלקנית

הצגה של יניב גרין הוותיק (19 נקודות, 10 ריבאונדים) סידרה לאלופת המפעל ניצחון 76:85 על ק.ק. קומאנובו בחצי הגמר

הפועל גלבוע/גליל עליון המשיכה את סדרת ההצלחות שלה במסגרת הליגה הבלקנית ותזכה בהזדמנות להגן על תארה, לאחר שעלתה הערב (שישי) על משחק הגמר, בזכות ניצחון 76:85 על ק.ק. קומאנובו המקדונית, במשחק שהוציא לדרך את הפיינל פור של הליגה, הנערך השנה בבולגריה.

יניב גרין שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון. אדריאן הרבשטיין
למקדונים לא הייתה תשובה אליו. גרין/אדריאן הרבשטיין

בעונה שעברה זכתה גלבוע/גליל במפעל עת נערך הפיינל פור בגן נר והפעם היא עשתה את העבודה בניכר. הרבע הראשון הסתיים בהפרש קטן לישראלים, אבל ריצת 0:9 בפתיחת הרבע הבא פתחה פער שהגיע עד ל-15 נקודות ובמחצית, 33:42 לקבוצה של ליאור ליובין.

המקדונים ניסו לצמק, אך גלבוע/גליל שמרה על הפער המבטיח, כאשר גם שבע שלשות של אלכסנדר קוסטוסקי לא הבהילו אותה. בסופו של דבר, זה כבר הגיע לפער של חמש נקודות בלבד, 69:74, אבל יניב גרין הוותיק, בהצגה גדולה של 19 נקודות ועשרה ריבאונדים, שמר על קור רוח ויחד עם סל נאה של דגן יבזורי הניצחון הלך לקבוצה מישראל, שתפגוש בגמר את המנצחת בין לבסקי סופיה לרילסקי.

ברק פלג אמר בסיום: "אנחנו מאוד שמחים לעבור את חצי הגמר. אמנם מדובר בקבוצה לא מוכרת, אך בהחלט מסוכנת. אני שמח על ההתנהלות של השחקנים, השהייה בבולגריה בהחלט עושה לנו טוב והם ממש נהנים. עברנו את המשימה הראשונה וכעת ממתינים ליריבה, אין לנו העדפה. ממתינים בדריכות ליום ראשון".

גרין הוסיף: "התחלנו רע ועם הרבה איבודי כדור שנבעו מהתרגשות של השחקנים, חזרנו לעצמנו ובשלב מסוים פתחנו פער. הניצחון הוציא מאיתנו המון אנרגיות. ברמה האישית הרגשתי טוב על הפרקט. עשינו חצי עבודה ואנחנו עם הראש כבר ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully