וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל קטמון קרובה לעלייה

האדומים גברו 0:2 על מכבי באר שבע, אולם קביליו יפו ניצחה 0:1 את הפועל ערד בתוספת הזמן ודחתה את החגיגות

לאחר שבשבוע שעבר הפועל עפולה הבטיחה את עלייתה לליגה הלאומית כאלופת המחוז הצפוני של ליגה א', היום (שישי) עשתה הפועל קטמון צעד נוסף בכיוון במחוז הדרום. האדומים מהבירה ניצחו 0:2 את מכבי באר שבע וכבר חשבו שהם עולים, אבל קביליו יפו השיגה 0:1 דרמטי על הפועל ערד ונשארה בחיים. לקטמונים, שמובילים בשלוש נקודות עם שני מחזורים לסיום, נותר משחק במחזור האחרון מול לוד, שהתפרקה ולא הופיעה למשחק היום מול שעריים, כך שככל הנראה קטמון תזכה בשלוש הנקודות הטכניות מולה. בצפון, עפולה שעלתה ליגה הפסידה בבית 2:0 לצור שלום.

אוהדי הפועל קטמון. ברני ארדוב
קרובים לעלייה. אוהדי קטמון/ברני ארדוב

דרום:

הפועל קטמון - מכבי באר שבע 0:2

בבירה כבר מריחים את הדרבי בעונה הבאה. במצב הנוכחי, הם זקוקים לשתי נקודות בלבד משני משחקים, אולם האחרון שבהם מול אורתודוכסים לוד, שלא הופיעה למשחקה היום ומצבה לא ברור. אם לוד אכן לא תופיע, הרי שקטמון עלתה לליגה הלאומית. עוז צבאג כבש בדקה ה-29 במהלך דאבל פס יפה עם שי אהרון, שלום עקיבא הכפיל תשע דקות לסיום וקטמון שמרה על מאזן ביתי נקי מהפסדים בדרכה הבטוחה אל הלאומית.

קביליו יפו - הפועל ערד 0:1

איזו דרמה. חלומות העלייה של קבוצת האוהדים השנייה נשארו בחיים עמוק בתוספת הזמן, לאחר שיאיר כהן צדק מצא את הרשת של קבוצת התחתית מערד והכריע את המשחק. יפו מפגרת בשלוש נקודות אחרי קטמון ותמשיך להילחם עד לרגע האחרון. ערד הסתבכה מאוד ורחוקה רק נקודה מהמקום המוליך אל ליגה ב'.

עמישב פתח תקוה - בית"ר כפר סבא 1:3

כפר סבא יכולה הייתה לעלות למקום הראשון בשבוע שעבר, אך ספגה בביתה מקטמון בתוספת הזמן וסיימה בשוויון. העונש שלה הגיע במזומן והיא גם תשחק ככל הנראה בפלייאוף. עמישב, שנלחמת עם אזור על המקום החמישי והאחרון בפלייאוף, נהנתה משערים של גיא אבן (45), אורי קרגולה (57, פנדל) ובני שרקט (72). יוני רביבו רק צימק (63).

עירוני בת ים - הפועל כפר שלם 3:3

אחרי העשירייה לרשת לוד בשבוע שעבר, בת ים המשיכה להפציץ, אבל הסתפקה בנקודה ולא הצליחה להישאר קרובה לפסגה וגם היא, הולכת לפלייאוף כנראה. יוסי פליקר (13, 38) ופיני בלילי (14) כבשו לבת ים, איתן אהרון (18 פנדל) ונאור אלדד (35, 79) איזנו.

משחקים נוספים:

עירוני קרית גת - בני אילת 4:2
לקרית גת: פאבל קומרקוב (17, 87). לאילת: דניאל קהא (20, 53), אבישי אטיאס (28), עידו אליהו (81)

הפועל אזור - הפועל מרמורק 0:0

מכבי קרית מלאכי - עירוני כפר יונה 0:1
לקרית מלאכי: אלי מזוז (43)

מכבי שעריים - האורתודוכסים לוד (בוטל, לוד לא הופיעה)

צפון:

הפועל הרצליה - הפועל דלית אל כרמל 0:1

המאבק האחרון שנותר בעונה הסדירה הוא על המקום החמישי והאחרון בפלייאוף והרצליה עשתה לשם צעד עם ניצחון, שפתח עבורה פער של שתי נקודות מטבריה, כאשר נותרו שני משחקים. גיל גילקרוב (18) כבש את השער היחיד במשחק, שיכול להתברר כחשוב מאוד עבור הרצליה.

מ.ס. כרמיאל - עירוני טבריה 2:2

טבריה, שהחלה את המחזור במקום הרביעי, תעבור עכשיו למרדף אחרי התיקו המאכזב מול קבוצת התחתית מכרמיאל. סהר דהן (16) ואילן סויסה (78, פנדל) כבשו למארחים, ניר אברג'יל (42, 80) איזן פעמיים אבל לא יותר מזה.

הפועל עפולה - מכבי צור שלום 2:0

עפולה כבר עלתה והגיע למשחק נינוחה מאוד, מה שעלה לה בהפסד שלישי בלבד העונה והשאיר את צור שלום במרדף הנואש אחר הפלייאוף. אביב דדו (13) וניסן רביבו (14) כבשו צמד בזק לאורחים.

משחקים נוספים:

עירוני קרית אתא - הפועל חדרה 0:0

מ.ס. גבעת אולגה - סקציה מעלות 1:3 (מעלות ירדה)
לגבעת אולגה: אסי גומה (24), אליעז שושן (29, 83). למעלות: יקי ויצמן (90)

אסי גלבוע - אחווה עראבה 1:3
לגבלוע: קייס זועבי (13), עידן שפשה (53, פנדל), מוחמד קאטי (90). לעראבה: עבד רבאח (55)

הפועל כפר קנא - מכבי כפר קנא 1:0
למכבי: אופק יפרח (10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully