וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אמריקה: בוקה ג'וניורס הושפלה, רביעייה לניימאר

הברזילאי הפגיז צמד בכל מחצית ב-0:4 של סנטוס באליפות סאו פאולו. בוקה הובסה 6:1 מול סן מרטין ביום הולדת ה-100

שחקן סנטוס, ניימאר. רויטרס
לא מפסיק. ניימאר/רויטרס

* ארגנטינה: בוקה ג'וניורס ספגה הלילה (בין שבת לראשון) את אחת התבוסות המשפילות בתולדותיה, כשהובסה 6:1 מול סן מרטין. מאמן הקבוצה קרלוס ביאנצ'י לא הסתיר את אכזבתו. "לכל אוהדי בוקה ג'וניורס, אני מתנצל על ההפסד הזה, זה לא מגיע לכם", אמר המאמן, שהודה שלבוקה אין תקווה העונה בליגה, "הקבוצה ואני נבושים בצורה שבה הפסדנו. התוצאה הזאת כואבת, ומכריחה אותנו לחשוב מחדש על הרבה דברים. מעתה נתרכז רק בגביע ליברטדורס".

סן מרטין הגיעה להתמודדות אחרי 16 משחקים ללא ניצחון, בעוד בוקה, אלופת דרום אמריקה שש פעמים, יש רק ניצחון אחד העונה ו-8 נקודות בלבד בתשעה מחזורים.

זה היה ההפסד הכי גדול של בוקה מאז שהובסה 7:2 מול רוסריו סנטרל ב-2003. היא הפסידה 6:1 לסן מרטין מטוקומן ב-1998, והובסה 6:0 מול חימנסיה לה פלטה ב-1996. עבור בוקה זה היה הפסד מאכזב ביום חגיגי: 100 שנה רצוף בליגה הראשונה, החל מ-13 באפריל 1913.

* ברזיל: ניימאר כבש אתמול (שבת) רביעייה במדי סנטוס, שהביסה 0:4 את אוניאו ברברנסה במסגרת אליפות סאו פאולו. החלוץ בן ה-21 פתח את החגיגה בדקה ה-7, לאחר מכן הוסיף עוד 26, ובמחצית השנייה הוסיף עוד צמד בדקות ה-47 ו-57. בהמשך הברזילאי המצוין הוסיף גם את החמישי (67), שנפסל בגלל נבדל.

כידוע, חוזהו של ניימאר מסתיים ב-2014, והשבוע שוב הגיב לשמועות על הצטרפותו העתידית עם ברצלונה. "אני מאוד גאה ושמח מאוד על ההתעניינות", אמר ניימאר, "אני האיש המאושר בעולם". סנטוס מנסה לזכות באליפות סאו פאולו הרביעית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully