וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן בספק לחצי הגמר: "הכאבים לא פסקו"

הבלם נפצע ב-2:2 של מכבי חיפה עם הפועל תל אביב, וייבדק. פרדי דוד: "הייתה לנו תקלה בדרבי". טואטחה יטופל באיטליה

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי חיפה נפרדה היום (שבת) כנראה באופן סופי מחלום האליפות, כשסיימה ב-2:2 מול הפועל תל אביב בבלומפילד. הירוקים נכנעו לשער מרהיב של שי אבוטבול בדקה ה-15, הפכו משערים של דינו אנדלובו (31) ושלומי אזולאי (61) אבל ספגו את השני מאבוטבול (63) ואיבדו שתי נקודות. מכבי תל אביב עשויה להגדיל את הפער בפסגה ל-12 נקודות, ובתסריט מסוים גם לחגוג אליפות דווקא בקרית אליעזר מול מכבי חיפה, שתתרכז מעתה בחצי גמר הגביע, אליו תגיע עם לא מעט בעיות בהגנה, לאחר שגם דקל קינן נפצע.

"סובבתי את הקרסול כבר בדקה הראשונה", כתב קינן בטוויטר, "ניסיתי להמשיך אבל הכאבים לא פסקו והרגשתי מוגבל בתנועה. מחר בבוקר אעשה צילום. לא אוותר על החצי גמר בקלות"

לקראת סיום המשחק ארעה תקרית מכוערת בין השופט לירן ליאני לבין שחקן מכבי חיפה אביחי ידין. השניים הצמדו ראשים, כשהשופט אף דחף את השחקן. ליאני סירב להגיב לדברים בסיום.

שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב חוגג שער מול מכבי חיפה עם טיאגו קוסטה. ברני ארדוב
קירב את מכבי תל אביב לאליפות. שי אבוטבול/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו: "יכולנו לנצח את המשחק וחבל, כי רצינו את הניצחון הזה. נתקן את מה שצריך ונעבוד על מה שצריך לעבוד ונתכונן ליום רביעי. ננסה לנצח את קרית שמונה. רצינו להמשיך לנצח ולא משנה מה הפער אנחנו ממשיכים בדרך שלנו. נחזק את הדברים הטובים לקראת ההמשך".

אייל גולסה אמר: "אנחנו קצת מאוכזבים, היה להפועל הרבה מזל אבל זה הכדורגל. ביום רביעי יש לנו משחק גביע שכולם מתרכזים בו. הרבה זמן לא לקחנו גביע וזה חשוב למועדון ולאוהדים. לא שכחנו גם מהאליפות עדיין. כל עוד יש סיכוי תיאורטי נעשה הכול, והכול יכול להיות".

בנאדו יחסר במשחק ביום רביעי את טאלב טואטחה ואייל משומר. במועדון מקווים שהבדיקה של קינן מחר תצביע על פציעה קלה שלא תדרוש ממנו להיעדר מהמשחק. במקרה שייעדר, אנדריי פיליאבסקי שעדיין לא החלים אמור להחליפו בהרכב. גוסטבו בוקולי יחזור לסגל ויניב קטן יפתח בכל מקרה ב-11 של בנאדו. במועדון מצפים לכ-20 אלף אוהדים במשחק הקרוב. כ-12 אלף כבר הבטיחו את מקומם.

בעניין אחר: המגן טאלב טואטחה ימריא מחר לטיפולים מקיפים באיטליה, על מנת לזרז את תהליך החלמתו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו. ברני ארדוב
הראש בגביע. אריק בנאדו/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד אמר: "מרוצה מהתוצאה, פחות מהדרך. היינו צריכים לשחק בסבלנות, אבל בסיטואציה שנוצרה אני מרוצה מ-2:2 מול מכבי חיפה. גם אנחנו היינו בהרכב חסר והשינויים האלה מקשים עלינו ברמת המשחק, אבל זה הכדורגל. הרגשתי את השחקנים ואמרתי להם שהייתה לנו תקלה בדרבי ושלא ניתן לה להפריע לנו באמצע הדרך".

שי אבוטבול, שחגג צמד ראשון בקריירה, אמר: "אסור לשכוח שזו מכבי חיפה וזו לא עוד קבוצה. היא בתקופה מצוינת וסיימנו איתם בתיקו. הדרבי עוד יושב לנו טוב בראש, אבל לא סיימנו את העונה. יש לנו עוד מטרה והיא להגיע לאירופה. ננסה להשיג את זה".

לגבי כושרו האישי הוסיף: "אני בסדר באופן אישי אבל מה שיותר חשוב זה המצב של הקבוצה. לפני הדרבי עשינו עוד התקדמות בכמה משחקים, אבל בדרבי הייתה תקלה כואבת. יש עוד דרבי אחד ואני נקווה שנשמח את האוהדים עד סוף העונה. עדיין מוקדם מדי כדי להגיד שהבטחנו את המקום השלישי, יש עוד הרבה משחקים".

לגבי אלרואי כהן, שאביו שלח הודעה חריפה למאמן, אמר דוד: "אני לא יודע על מה אתה מדבר, ועל איזה SMS".

מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד. ברני ארדוב
לא מתייחס לפרשת אלרואי כהן. פרדי דוד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully