וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: העיסוק בזהות המאמן הבא פוגעת בקבוצה

בקבוצה חוששים שהשמועות יפגעו במאבק על הכרטיס לאירופה. רמון ממשיך לחפש רוכש, עומר דמארי לא יפתח מול מכבי חיפה

one

הפועל תל אביב ערכה היום (רביעי) אימון נוסף לקראת המפגש מול מכבי חיפה בשבת בצל הפרסומים על הצוות המקצועי של הקבוצה בעונה הבאה, כולל מועמדותו של פרדראג מיאטוביץ', חלוץ העבר המונטנגרי של ריאל מדריד, שאמור להגיע בחודש הבא לארץ להתרשמות.

מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד. ברני ארדוב
פגוע. פרדי דוד/ברני ארדוב

בקבוצה עסקו לא מעט בימים האחרונים בדמות המאמן הבא, אך כלפי חוץ האדומים מבהירים שמדובר רק בספקולציות. הבעיה היא שהמאמן הנוכחי, פרדי דוד, נפגע מההתעסקות התקשורתית בנושא ובמועדון חוששים שהיא תפגע במאבקים על הכרטיס לאירופה במחזורי הסיום.

מעבר לכך, למרות שחיים רמון הבטיח לדוד שהוא זה שיהיה המאמן בעונה הבאה אם יביא את הקבוצה לאירופה, הבעלים מחפש כבר כמה שבועות דרך לצאת מהמועדון, ואם יימצא רוכש רציני הוא לא יעמוד בדרכו. אולם כרגע אין איש עסקים שמוכן לתמוך בקבוצה ולכן עד שהנושא הכלכלי לא יסודר, מוקדם לדבר על זהות המאמן לעונה הבאה. במידה וחוסר הוודאות יימשך עד הקיץ ייתכן שדוד יישאר, אך בינתיים הסיכויים לכך קטנים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל כפר סבא וויליאם אווסו מול שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי. קובי אליהו
יישאר על הספסל. דמארי/קובי אליהו

לקראת המפגש מול הירוקים, יבצע דוד לפחות שינוי אחד בהרכב, כשיגאל אנטבי יעלה במקומו של שמעון הרוש שייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים. מעבר לכך, הרוש סובל ממתיחה חזקה במפשעה ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק הבא מול עירוני קרית שמונה. גם אלמוג כהן סובל ממתיחה במפשעה ולא התאמן היום, אך האדומים מאמינים שהקשר יהיה כשיר למשחק והוא צפוי לחזור לאימונים מלאים כבר מחר.

לעומתם, מי שהחלים מהפציעה לגמרי הוא החלוץ עומר דמארי, שנעדר מהמגרשים מאז המפגש מול הפועל ראשון לציון ברבע גמר הגביע. דמארי לא צפוי לפתוח בהרכב מכיוון שהוא עדיין לא כשיר ל-90 דקות, אולם הוא צפוי לקבל דקות במהלך המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully