וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נהריה הפתיעה את נס ציונה בחוץ

המדורגת שנייה גברה על הראשונה 75:81 במשחק לוהט. הוד השרון ניצחה את כפר סבא, יבנה הובסה בבית בידי עפולה

המחזור האחד לפני אחרון שוחק הערב (שלישי) בליגה הלאומית, ועם דרמה כמו שנרשמה בו, אפשר רק להתחיל ולפנטז כבר על סדרות הפלייאוף ההולכות וקרבות. במוקד עמד הפסד הבית הראשון של נס ציונה העונה למדורגת שנייה, עירוני נהריה, לקראת מה שעשוי להיות סדרת הגמר של הליגה הלאומית. מכבי הוד השרון הבטיחה את המקום השלישי עם ניצחון על כפר סבא, בעוד יבנה המשיכה לאכזב והובסה בביתה בידי הפועל עפולה. בתחתית השיגה קרית טבעון ניצחון קריטי על קרית ביאליק, שממשיכה להתקרב לליגה הארצית.

שחקן עירוני נס ציונה טל דן מול שחקן עירוני נהריה רמון קלמנטה. ברני ארדוב
אפשר רק לפנטז על סדרת גמר בין השתיים. דן מול קלמנטה/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - עירוני נהריה 81:75

שתי הקבוצות הטובות בליגה נפגשו למשחק צמרת לוהט שהבטיח המון, וקיים בענק. נהריה לא התרשמה מהיריבה ומהקהל ביציעים, ועם רבע שני ענק ברחה ליתרון 12 במחצית. ברבע השלישי נמשך הטירוף של האורחים בראשות רמון קלמנטה, והיתרון כבר הגיע ל-20 הפרש. נגמר? ממש לא. 6 דקות לסיום זה עדיין היה 18 הפרש לאורחים, אבל אז הגיעה ריצת 4:20 של נס ציונה עם דקות נהדרות של טייט ובן שהורידו ל-75:77. זליקוביץ' החטיא חצי דקה לסיום ואיפשר למארחים להשלים את הקאמבק, אבל הכדור הגיע לטל דן שהלך על זריקה קשה שמצאה רק קרש, והאורחים השלימו את המשימה מהקו.

אליצור יבנה - הפועל עפולה 73:52

מה קורה ליבנה? הקבוצה של נתי כהן ממשיכה להתפרק, ורשמה את הפסדה הרביעי בחמשת משחקיה האחרונים, אבל הפעם זה היה כואב בהרבה, בבית, מול היריבה הישירה בצמרת. יבנה עוד הוליכה במחצית, אבל אז הגיע הרבע הגרוע ביותר של הקבוצה העונה, בו קלעה 6 נקודות בלבד (!) לעומת 28 של עפולה שהכריעו את המשחק. אלן דרהאם רשם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים לעפולה, עוז בלייזר הוסיף 18 ו-10 ריבאונדים משלו. ליבנה: אלעד הופמן 12.

מכבי הוד השרון - הפועל כפר סבא/כוכב יאיר 65:88

המארחים הבטיחו את המקום השלישי, וכבר פינטזו על המקום השני, אבל ניצחונה של נהריה מנע זאת מהם. למזלה של הוד השרון, היא לא נאלצה לעבוד קשה במיוחד. 0 נקודות- זה מה שקלעה כפר סבא ברבע הראשון, בתצוגת נפל עלובה במיוחד שלא נראתה הרבה זמן בליגות שלנו, והמארחים שייטו ליתרון 24 במחצית כדי לגמור את המשחק. גרי גנדל ובי איי ווקר הוליכו את הוד השרון עם 18 נקודות כל אחד, מוריס המפטון קלע 18 למפסידים.

הפועל גליל עליון - מכבי באר יעקב 87:81

גליל היתה יכולה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון עם ניצחון ביתי, אבל נכנעה ליריבתה המרה, והשתיים ימשיכו להיאבק גם במחזור האחרון. באר יעקב פתחה חזק והוליכה ביתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, גליל התקשתה לייצר רצף של דקות טובות, והפסד במחזור האחרון עלול להותיר אותה מחוץ לפלייאוף. צפריר וולפר היה גדול עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים לבאר יעקב ואבי אליהו הוסיף 21 ו-7 אסיסטים. לגליל: אנטון קזרנובסקי 21 ו-9 ריבאונדים.

שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון, אנטון קזרנובסקי. ברני ארדוב
בזבזו הזדמנות. קזרנובסקי/ברני ארדוב

אליצור רמלה - עירוני רמת גן 87:74

המארחים היו חייבים להשיג ניצחון בכדי לשמור על סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, אבל לא היו יכולים לשחקניו של עמי נאווי שמצידם שמרו על מקומם בחלק העליון של הטבלה. האורחים פתחו טוב, אבל רמלה הצליחה להגיע להפסקה במצב של שיוויון. אלא שאז הגיעה טיסת 11:25 ברבע השלישי של רמת גן, ורמלה ראתה את המשחק בורח לה מהידיים. טיירון קנט הוליך את קלעי המנצחים עם 21, 10 ריבאונדים ו-4 חטיפות, קית' רמזי ותום חבקין קלעו 17 כל אחד. לרמלה: אוהד כהן 23.

עירוני קרית אתא - מכבי קרית גת 70:87

המארחים השיגו ניצחון חשוב בקרב על המקום השישי, וישמחו לנצל את הצלילה של יבנה כדי לעקוף אותה ברגע האחרון. אתא השיגה את הבריחה שלה ברבע השני והוליכה ב-11 במחצית. קרית גת, שנלחמת על חייה לא הצליחה לחזור, וברבע האחרון גמרו שחקניו של שרון אברהמי את המשחק. דארין גובנס הוליך את הקלעים עם 22 ו-7 ריבאונדים, קובי אייזיק הוסיף 20 ו-10 ריבאונדים. לקרית גת: מוחמד אל אמין 23 ו-10 ריבאונדים.

הפועל קרית טבעון - מכבי קרית ביאליק 77:84

בקרב התחתית הסופר חשוב הצליחו המארחים לבעוט ביריבתם למאבק ההישרדות, ונהנו גם מהפסדה של קרית גת. טבעון הוליכה במחצית ב-8, ולא איפשרה לאורחים להתקרב עד לסיום. אלכס קארקמו קלע 26 והוריד 8 ריבאונדים למנצחים, ג'וניר דאליס קלע 24 ולקח 11 ריבאונדים למפסידים.

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. ברני ארדוב
מוכנים לפלייאוף. אברהמי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully