וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ניצחה את בני לוד 0:2

הקבוצה של סיני ממשיכה להתקרב לליגת העל, עם שערים של פרדה (6) וגולן (25). הפועל ירושלים הביסה את הפועל פ"ת 0:3

אחרי הפיצול לפלייאוף עליון ותחתון, הליגה הלאומית נכנסה אתמול (שישי) לשלבים המכריעים של העונה. הפועל ירושלים, בהופעה מחשמלת של איציק כהן (שלושער), פירקה את הפועל פתח תקוה 0:3. השנייה הפועל נצרת עילית ניצחה 0:2 את מכבי הרצליה וצמצמה באופן זמני את הפער מהמוליכה, אבל מכבי פתח תקוה הגיבה עם 0:2 על בני לוד והפער בצמרת נותר על 5 נקודות. הפועל רעננה, בהופעת בכורה של המאמן מנחם קורצקי, הפכה פיגור לניצחון 1:2 מול הפועל ראשון לציון. בפלייאוף התחתון נפרדו נס ציונה ובית"ר תל אביב רמלה בתיקו 1:1.

איציק כהן שחקן הפועל ירושלים לפני חגי גולדנברג שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
איזו הופעה. איציק כהן/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל ירושלים 3:0

יכול להיות שהיום נגנז סופית חלום העלייה של הפועל פתח תקוה. נכון, מתמטית עדיין יש סיכוי, אבל אם בבית מול הפועל ירושלים זה נגמר במפח נפש, קשה להאמין שהכחולים ימצאו מספיק נקודות כדי לעלות לליגה הבכירה. איציק כהן הירושלמי המשיך בקצב הכיבושים המסחרר, ועם שער ראשון במיומנות בעיטה גבוהה (19), שער שני בדריבל מרשים (50) ושער שלישי בפנדל (86), ניצח על החגיגה.

הצמד של כהן העלה אותו לראש מצעד הכובשים, עם 15 שערים בליגה. גיא משפתי הורחק כשהכשיל את שחקן ירושלים ברחבה. המלאבסים טענו, ויכול להיות שבצדק, שקופחו פעמיים במשחק. פעם אחת כששער שלהם נפסל בעקבות טענה שהכדור עבר את קו הרוחב, ובפעם השנייה שלא קיבלו פנדל במחצית הראשונה. בעקבות הניצחון עקפה ירושלים את פתח תקוה בטבלה, והאוהדים הביתיים קראו למאמן אלון מזרחי להתפטר.

שחקני הפועל נצרת עילית חוגגים שער של איברהים בסיט. אדריאן הרבשטיין
רק שתי נקודות מהמוליכה. שחקני נצרת עילית/אדריאן הרבשטיין

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה 0:2

זה בדיוק היום שנצרת עילית היתה צריכה. הביתיים ניצחו, התבססו במקום השני והתקרבו למוליכה מכבי פתח תקוה, שתשחק רק מחר, עד כדי שתי נקודות. יניב דרעי העלה את הקבוצה ליתרון מוקדם, כבר בדקה הרביעית. בדקה ה-41 ערן מלכין עשה 0:2. הניצחון של רעננה השאיר את פער חמש הנקודות מהמקום השלישי.

מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
הופעת בכורה וקאמבק. קורצקי/מגד גוזני

הפועל רעננה - הפועל ראשון לציון 1:2

רעננה עברה שבוע קשה מבחינתה עם החלטת ההנהלה לסיים את תפקידו של תומר קשטן, שלא הצליח לנצח בשלושת המשחקים האחרונים, ובמקומו מונה מנחם קורצקי, שהספיק העונה להדריך את רמת השרון עד שעזב במפתיע.

בפתיחה היה נראה שהזעזוע שיצרו ברעננה לא תרם. איתי אלקסלסי תרגם פנדל לכדי 0:1 לאורחים. אבל בדקה ה-79 הגיע השוויון הביתי, כשממאדו צ'אם הרשית. חמש דקות עברו, והמהפך של קורצקי הושלם. צ'אם שיגר לרשת את השני שלו וקבע 1:2 לרעננה. רז כהן מראשון לציון קיבל צהוב שני והורחק ממשחק הליגה הבא של הקבוצה אך עקב כך יוכל לשחק בחצי גמר גביע המדינה. רעננה רחוק חמש נקודות מהמקום שמוביל לליגה הבכירה.

שחקני סקציה נס ציונה, במרכז מאור זוהר. מגד גוזני
כבר 12מחזורים שהם לא חגגו. שחקני נס ציונה/מגד גוזני

סקציה נס ציונה - בית"ר תל אביב רמלה 1:1

הסקציה הגיעה למשחק בתקופה רעה, בית"ר תל אביב רמלה רצתה רק לברוח מהקו האדום. בסיום שתי הקבוצות יצאו לא כל כך מרוצות, עם תיקו שסיבך את שתיהן. איציק אבושדיד העלה את האורחת ליתרון שבע דקות לסיום, אך מהר מאוד, בדקה ה-85, מגלן אוואלה השווה את התוצאה. דקה לשריקה הורחק גיא גומברג מהסקציה.

מכבי פתח תקוה - הפועל בני לוד 0:2

הקבוצה של משה סיני המשיכה גם הערב ביכולת הנהדרת שלה, ואחרי הניצחון הקריטי על הפועל ראשון לציון, השיגה גם הפעם שלוש נקודות יקרות בצמרת, ששמרו על פער 5 הנקודות מנצרת עילית מהמקום השני. המארחים עשו את העבודה כבר במחצית הראשונה, כשדני פרדה העלה אותם ליתרון אחרי שש דקות, ועומר גולן הכפיל בדקה ה-25. בני לוד, שכבר מזמן יכולה להתחיל ולתכנן את הקיץ שלה, חיפשה לחזור אבל לא הצליחה למצוא את הרשת, ובפתח תקווה כבר יכולים להתחיל ולצנן את השמפניות.

עומר גולן חלוץ מכבי פתח תקוה חוגג שער. ברני ארדוב
ליגת העל, הנה אנחנו חוזרים. גולן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully