וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ריאל מדריד הביסה 0:3 את גלאטסראיי

רבע גמר אלופות: הספרדים השיגו מקדמה רצינית לקראת הגומלין בטורקיה. רונאלדו, בנזמה והיגואין כבשו לבלאנקוס

אחרי שהזיעה בשמינית הגמר מול מנצ'סטר יונייטד הגדולה, ריאל מדריד שמחה לקבל את גלאטסראיי חסרת הניסיון ברבע הגמר והיא ידעה למה. אלופת ספרד עשתה הערב (רביעי) צעד גדול לקראת העפלה לחצי גמר ליגת האלופות, כשהביסה בביתה 0:3 את הטורקים ותגיע למשחק הגומלין בשבוע הבא עם מקדמה רצינית מאוד. הטורקים הגיעו למדריד בהרכב התקפי ורשמו כמה מצבים מסוכנים, אבל ריאל הייתה קטלנית בהתקפות המעבר המהירות שלה.

כבר בדקה התשיעית כבש רונאלדו את שערו התשיעי במפעל ועל הדרך חלף על פני ליאונל מסי ובוראק ילמאז בדרך לראש טבלת הכובשים של המפעל. הטורקים ניסו להשוות ודידייה דרוגבה הגיע לשני מצבים טובים, אבל קארים בנזמה כבש את השני בדקה ה-29 אחרי בישול יפה של מייקל אסיין, שפתח במפתיע כמגן ימני. מוריניו החליף בדקה ה-64 את בנזמה בהיגואין וקיבל מהארגנטינאי שער שלישי בדקה ה-73, אחרי שנגח כדור חופשי של צ'אבי אלונסו לרשת.

שחקני ריאל מדריד אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו חוגגים שער. רויטרס
איזו חגיגה. שחקני ריאל חוגגים אחרי הגול השני/רויטרס

ז'וזה מוריניו קרוב מאוד להעפיל לחצי גמר ליגת האלופות, בדרך אולי לזכייה שלישית במפעל עם שלוש קבוצות שונות, הישג חסר תקדים שאף מאמן לא יכול להתגאות בו. ריאל תגיע רגועה מאוד למשחק הגומלין בשבוע הבא בטורקיה, במיוחד לאור העובדה שבוראק ילמאז, מלך שעריה של גלאטסראיי וסגן מלך השערים של הקמפיין יחד עם ליאונל מסי, ספג כרטיס צהוב בדקה ה-78 והוא ייעדר מהמשחק בטורקיה. גלאטסראיי יכולה לראות את עצמה מאוכזבת מהתבוסה, אבל יודעת שהפסידה לקבוצה טובה ממנה בהרבה. דידייה דרוגבה, שרק בעונה שעברה זכה בליגת האלופות וכבש שער בגמר מול באיירן מינכן, היה היחיד שניסה לסכן את שערו של דייגו לופס, שהיה נהדר ואם ימשיך ביכולת הזו מעריציו של איקר קסיאס יראו אותו עוד זמן רב על הספסל.

גונסאלו היגואין שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
נכנס כמחליף וכבש את השלישי.היגואין/רויטרס

מהלך המשחק:

דקה 78: עוד מכה לטורקים. בוראק ילמאז קיבל כרטיס צהוב והוא יחמיץ את משחק הגומלין בטורקיה בשבוע הבא.

דקה 73: גול! ריאל כובשת את השלישי ומבטיחה כמעט בוודאות מקום בחצי הגמר. תשע דקות אחרי שנכנס כמחליף נגח היגואין את השלישי אחרי שהגיע בתיזמון מצוין לכדור חופשי מדויק של צ'אבי אלונסו.

דקה 61: מצב מסוכן ראשון לריאל במחצית השנייה. אנחל די מאריה הפעלתן חדר לרחבה ומול מוסלרה בעט כדור חדר, אך היישר לגופו של השוער האורוגוואי.

דקה 46: פתיח טרים החליף במחצית את ווסלי סניידר המאכזב והכניס במקומו את גוקאן זאן.

* ריאל מדריד הפסידה רק פעם אחת בליגת האלופות אחרי שהייתה ביתרון 0:2. זה היה מול גלאטסראיי לפני 12 שנים במשחק שנערך בטורקיה.

דקה 43: מצב נהדר לאורחים. עמנואל אבואה ביצע דאבל פס עם דידייה דרוגבה ומטווח של חמישה מטרים בעט כדור חזק שדייגו לופס הדף נהדר לקרן. מזל גדול לריאל.

דקה 41: ריאל המשיכה ללחוץ כדי לגמור את ההתמודדות וכריסטיאנו רונאלדו כמעט כבש את השני שלו בבעיטה חופשית נהדרת כ-17 מטרים משערו של מוסלרה, אך הכדור גילח את המשקוף וחמק מעל השער.

* זה היה שערו ה-18 של קארים בנזמה בליגת האלופות במדי ריאל מדריד והוא עקף את פרננדו מוריינטס בדרך למקום השלישי המכובד אחרי רונאלדו וראול.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
עקף את מוריינטס עם שער 18 בליגת האלופות. בנזמה/רויטרס

דקה 29: גול! ההצבה של מייקל אסיין כמגן ימני הוכיחה את עצמה כאשר הגנאי קיבל כדור באגף ימין והרים כדור מדויק שהגיע לקארים בנזמה. החלוץ הצרפתי השתלט במהירות על הכדור ושלח כדור חד ומדויק לפינה ולרשת. 0:2 לריאל מדריד.

דקה 25: שוב דידייה דרוגבה ניסה את מזלו כששלח בעיטה אדירה מ-20 מטרים, אבל דייגו לופס היה מוכן והדף לחוץ.

דקה 18: איזה קצב למשחק. ריאל מדריד ניצלה את המתקפה של הטורקים כדי לצאת להתקפה מהירה ואופיינית, שהסתיימה בבעיטה של אוזיל מ-18 מטרים, אך מוסלרה הפעם הצליח להדוף.

דקה 12: כמעט שיוויון מהיר. דידייה דרוגבה קיבל כדור כ-17 מטרים משערה של ריאל ותוך כדי סיבוב בעט כדור חזק וחד, שחמק סמוך לקורת שערו של דייגו לופס.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
פתח עם שער בזק. רונאלדו/רויטרס

דקה 9: גול! איזו פתיחה של האלופה הספרדית. כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו התשיעי במפעל ועלה לראשות טבלת מלך שערי הקמפיין. מסוט אוזיל קיבל כדור כ-16 מטרים מהשער הטורקי ושלח כדור עומק נפלא לפורטוגלי, שמקרוב שלח צ'יפ מתוכם מעל מוסלרה ולרשת. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 3: מצב ראשון לריאל. אנחל די מאריה נשלח באגף הימני והכניס כדור מוקפץ לקארים בנזמה, שהמשיך בנגיחה קשתית שחמקה במעט מעל המשקוף.

ריאל מדריד: דייגו לופס, מייקל אסיין, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, פאביו קואנטראו, צ'אבי אלונסו, סמי חדירה, אנחל די מריה (פפה, 86), מסוט אוזיל (לוקה מודריץ', 80), כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה (גונסאלו היגואין, 64).

גלאטסראיי: פרננדו מוסלרה, עמנואל אבואה, סמיח קאיה, דני נונקאו, אלברט ריירה (נורדין אמבאבט, 83), פיליפה מלו, סלצ'וק אינאן, האמיט אלטינטופ (אומוט בולוט, 78), ווסלי סניידר (גוקאן זאן, 46), בוראק ילמאז, דידייה דרוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully