וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: צ'לסי ניצחה 1:3 את קאזאן, שער לנאתכו

הישראלי כבש בפנדל, אבל צמד של טורס ושער של מוזס, העניקו לבלוז מקדמה רצינית. 83 דקות לבניון. טוטנהאם - באזל 2:2

בצל לילות הכוכבים שעוברים על ליגת האלופות, נפתח הערב (חמישי) שלב רבע הגמר של הליגה האירופית. המועמדת הבכירה של אתרי ההימורים לזכייה בתואר, צ'לסי, ניצחה 1:3 את רובין קאזאן במשחק המרכזי שעמד גם בסימן המפגש המסקרן בין יוסי בניון של צ'לסי לביברס נאתכו מקאזאן. נאתכו שיחק 90 דקות וכבש שער ניחומים בפנדל, אבל צמד של פרננדו טורס ועוד שער של ויקטור מוזס העניקו לבלוז מקדמה לקראת הגומלין. 83 דקות ליוסי בניון.

לא רחוק משם, טוטנהאם סיימה בתיקו 2:2 דרמטי עם פ.צ באזל השוויצרית, אחרי שחזרה מפיגור של 2:0 בזכות שערים של עמנואל אדביור וגילפי סיגורדסון האיסלנדי. הנציגה השלישית ברבע הגמר, ניוקאסל, הפסידה 3:1 בחוץ מול בנפיקה אחרי שהובילה 0:1, פנרבחצ'ה ניצחה 0:2 את לאציו, דירק קאוט כבש את השני בתוספת הזמן.

יוסי בניון שחקן צ'לסי מול ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן. AP
מפגש היסטורי בלונדון. בניון מול נאתכו/AP

צ'לסי - רובין קאזאן 1:3

עונה מאכזבת של צ'לסי, שכללה הדחה מוקדמת מליגת האלופות ויציאה זריזה ממאבק האליפות, קיבלה לאחרונה תפנית עם העלייה לחצי גמר הגביע האנגלי על חשבון מנצ'סטר יונייטד. הערב, עשתה אלופת אירופה חצי עבודה לקראת העפלה אפשרית לחצי גמר הליגה האירופית עם ניצחון ביתי נאה על קאזאן ונאתכו. הקשר הישראלי של קאזן היה מצוין כהרגלו וכבש בפנדל, אבל פרננדו טורס (צמד) ו-ויקטור מוזס דאגו שצ'לסי תגיע לרוסיה בשבוע הבא עם מרווח ביטחון. יוסי בניון פתח בהרכב ושיחק 83 דקות.

דקה 10: צ'לסי התקשתה מול ההגנה החזקה של קאזאן והמצב הראשון שלה נרשם בבעיטה של ראמירס הברזילאי מ-25 מטרים, אך הכדור חמק גבוה מעל השער.

דקה 16: גול! פרננדו טורס העלה את הבלוז ליתרון מוקדם. הספרדי קיבל כדור ארוך מדויד לואיז. בלם קאזאן ניסה להרחיק, אבל הספרדי התעשת ראשון ומקרוב דחק פנימה. 0:1 לצ'לסי.

דקה 21: מצב ראשון לקאזאן ומי אם לא ביברס נאתכו היה זה שבחן את פטר צ'ך עם בעיטה מרחוק.

דקה 32: גול! צ'לסי מכפילה את היתרון שלה ובצדק. פרננדו טורס שוב עורר מהומות ברחבה, דווקא ביברס נאתכו היה זה שהרחיק לא טוב, היישר לעברו של ויקטור מוזס שמטווח של 16 מטרים בעט מהאוויר לחיבורים. 0:2 לצ'לסי.

דקה 41: גול! קאזאן מצמקת ומי כבש? נכון, ביברס נאתכו בפנדל. ג'ון טרי נגע בידו בכדור שבעט כריסטיאן אנסאלדי והשופט הורה על הנקודה הלבנה. הקשר הישראלי בקור רוח בעט פנימה והחזירה את קאזאן לעניינים. 1:2 לצ'לסי.

דקה 70: גול! פרננדו טורס הבטיח את הניצחון של צ'לסי עם השני שלו אחרי שיתוף פעולה ספרדי עם חואן מאטה, שהרים כדור בצד שמאל היישר לראשו של טורס שנגח נהדר לרשת. 1:3 לצ'לסי.

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן כובש שער בסטמפורד ברידג' מול צ'לסי. AP
החזיר את הקבוצה שלו לעניינים בפנדל. נאתכו/AP

טוטנהאם - פ.צ באזל 2:2

אחרי שהדיחה את אינטר בסיבוב הקודם בתום דרמה, בטוטנהאם קיוו למשחק קל יותר מול באזל החביבה, אבל השוויצרים הדהימו בלונדון עם 0:2 מהיר. עמנואל אדביור וגילפי סיגורדסון מנעו הפסד, אבל טוטנהאם תהיה חייבת לכבוש בשוויץ וכנראה גם לנצח, כדי להעפיל לארבע האחרונות של המפעל.

דקה 30: גול! שער מפתיע מאוד בלונדון. ולנטין שטוקר היה זה שכבש . מרקו שטרלר קיבל כדור מצוין ממוחמד סאלח' ובעט לקורה תוך כדי סיבוב. הכדור חזר לשטוקר, שמול רשת חשופה בעט פנימה. 0:1 מפתיע לבאזל.

דקה 34: גול! איזו הפתעה בלונדון. פביאן פריי הפעם היה זה שכבש. ולנטין שטוקר, כוכש השער הראשון הרים כדור קרן. יאן ורטונגן ניסה להרחיק אך רק הסיט מעט את הכדור שהגיע לפריי, שמקרוב נגח פנימה. 0:2 מדהים לבאזל.

דקה 40: גול! עמנואל אדביור, החלוץ הטוגולזי שכבש את השער החשוב של טוטנהאם בחוץ מול אינטר, היה זה שצימק. סקוט פארקר ספק ניסה לבעוט ספק הכניס כדור לרחבה, אדביור היה הראשון להגיב והמשיך את הכדור של פארקר מהאוויר ופנימה בנגיעה. 1:2 לבאזל.

דקה 58: גול! גילפי סיגורדסון האיסלנדי משלים את הקאמבק של התרנגולים. האיסלנדי חתך מאגף שמאל, הצליח להכניע שני שחקני הגנה של באזל ומ-17 מטרים בעט כדור אדיר לחיבורי הקורות. 2:2 בלונדון.

וויליאם גאלאס שחקן טוטנהאם מול ואלנטין סטוקר שחקן באזל. AP
הדהים את טוטנהאם עם שער ובישול. ולנטין שטוקר מול גאלאס/AP

בנפיקה - ניוקאסל 1:3

ניוקאסל, שנאבקת על חייה בליגה האנגלית, הגיעה לפורטוגל בהרכב חסר מאוד ולמרות זאת הצליחה להוביל משער מפתיע של פאפיס סיסה. בנפיקה, שלא יודעת הפסד ביתי מהו, לא נלחצה והגיבה עם שלישייה שתעניק לה מקדמה רצינית לקראת הגומלין שייערך בצפון מזרח אנגליה בשבוע הבא. המגפאייז ינסו לבצע קאמבק, אבל טרודים יותר במאבקים שלהם בליגה המקומית.

דקה 12: גול! ניוקאסל עולה ליתרון מפתיע מאוד בפורטוגל. דני סימפסון הצעיר שלח כדור עומק נהדר למוסה סיסוקו, שהמשיך עם כדור רוחב לעברו של פאפיס סיסה, שמקרוב דחק פנימה. 0:1 לניוקאסל.

דקה 25: גול! המארחים התעשתו מהר אחרי הפיגור המפתיע ורודריגו, חלוץ נבחרת ספרד הצעירה היה זה שכבש את השוויון. אוסקר קרדוסו בעט כדור חזק מרחוק, טים קרול לא הצליח לקלוט והספרדי היה הראשון להגיע כדי לדחוק מקרוב פנימה. 1:1.

דקה 65: גול! בנפיקה משלימה את המהפך. לימה המחליף היה זה שכבש לאחר שניצל מסירה מצוינת של דויד סנטון והתגנב לפני טים קרול. 1:2 לבנפיקה.

דקה 71: גול! אוסקר קרדוסו עם השלישי של בנפיקה בבעיטת עונשין מ-11 מטרים.

פאפיס סיסה ניוקאסל מול לואיזאו שחקן בנפיקה. AP
השער שלו לא הספיק. סיסה מול לואיזאו/AP

פנרבחצ'ה - לאציו 0:2

פנרבחצ'ה הגיעה לאצטדיון שורקו סראקוגלו אחרי ארבעה ניצחונות ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות ועשתה את העבודה גם מול לאציו החזקה, שסובל מחוסר יציבות. הקבוצה מרומא החזיקה מעמד במחצית הראשונה, אבל ההרחקה של אוגני אונאזי הניגרי בפתיחת המחצית השנייה טרפה את הקלפים והביאה לסיום דרמטי מאוד. פייר וובו העלה את המארחים ליתרון בפנדל, 12 דקות לסיום. לאציו כבר השלימה עם התוצאה, אבל דירק קאוט כבש את השני עמוק בתוספת הזמן והעניק לטורקים יתרון יציב יותר, שיהיה ללאציו קשה להתגבר עליו בשבוע הבא.

דקה 47: אדום! לאציו עמדה יפה בלחץ של הטורקים, אבל אוגני אונאזי הניגרי הורחק בפתיחת המחצית השנייה אחרי צהוב שני שספג.

דקה 78: גול! הטורקים סוף סוף משיגים את השער המיוחל. ראדו נגע ביד ברחבה, השופט הורה לפנדל אותו בעט פייר וובו פנימה. 0:1 לפנרבחצ'ה.

דקה 90: גול! איזו דרמה בטורקיה. דירק קאוט הכפיל את היתרון ממש לקראת שריקת הסיום כשבעט כדור לרשת הגבוהה מתוך הרחבה. 0:2 בסיום.

ג'וזף יובו שחקן פנרבחצ'ה מול אדרסון שחקן לאציו. רויטרס
אדרסון מלאציו נאבק עם ג'וזף יובו מפנרבחצ'ה./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully