וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד סבע: "לא מרימים ידיים, עדיין לא ירדנו ליגה"

31.3.2013 / 6:30

לחץ בנתניה לאחר הירידה למקום האחרון, בעקבות ה-2:0 מול עכו: "חייבים להתאושש, הפסד לסכנין עשוי לסגור את הסיפור"

one

ראובן עטר קיווה לבכורה מוצלחת יותר בקדנציה השלישית שלו כמאמן מכבי נתניה, אך ראה את שחקניו מפסידים 2:0 להפועל עכו, ונופלים לראשונה העונה למקום האחרון בליגה. במכבי נתניה קיוו שחילופי המאמנים יביאו לזעזוע והקבוצה תיראה אחרת, אלא שהמציאות טפחה על פניהם. בסיום המשחק נכנס היו"ר גיל לב לחדר ההלבשה ולחץ את ידי השחקנים, אך לא דיבר בפניהם. ראובן עטר אמר לשחקנים: "היינו צריכים לעבוד קשה ועכשיו אנחנו צריכים לעבוד יותר קשה".

באימון היום אמר עטר לשחקנים: ?מה שעשינו עד עכשיו לא מספיק בלשון המעטה, כל אחד פה צריך לתת הרבה יותר,אנחנו לא נרד ליגה. נתכונן הכי טוב שאפשר למשחק נגד סכנין?.

השחקנים נראו שפופים ושבורים בסיום המשחק. "היה לנו חשוב לנצח במשחק הזה, ולמרות שהגענו לכמה מצבים הפסדנו וזה שובר", אמר אחד השחקנים, "ארבעה שחקנים דומיננטיים - אחמד סבע, דראגן צ'ראן, קובי דג'אני ועידו לוי היו פצועים, שחקן אחד עצור, הכדורים הלכו לקורה, ובסוף עוד ספגנו גול מפנדל, מה עוד יכול לקרות? יש לנו חוסר מזל העונה וקורה אצלנו הכול הפוך, זה פשוט לא ייאמן, אבל מכאן אנחנו חייבים להתאושש כי הפסד לסכנין עשוי לסגור את הסיפור".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
קיווה לבכורה אחרת. עטר/אדריאן הרבשטיין

היום (ראשון) יגיעו השחקנים לאימון, כאשר במועדון ינסו להרגיע את הרוחות וליצור מוטיבציה לקראת המשחק הבא. בקבוצה מקווים שקובי דג'אני יהיה כשיר למשחק הבא כאשר גם אחמד סבע ודראגן צ'ראן צפויים להיות כשירים ולפתוח במפגש מול סכנין, שכבר הוגדר כקריטי במאבק על ההישארות בליגת העל. עידו לוי ימשיך בטיפולים ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר.

בינתיים בנתניה מקווים כי לא יעמדו לדין על התפרעות קהל, כאשר במהלך המשחק חלק מהאוהדים השליכו חפצים למגרש, דבר שעשוי לגרום להעמדתה לדין של הקבוצה. מקרה נוסף שהתרחש במהלך המשחק היה כאשר סבע התחמם בצד המגרש, וזעם על הקוון באחת מהחלטותיו. הקוון ביקש מהשחקן להתרחק, וזה, לאחר עוד דין ודברים, המשיך בחימום.

"יש לי פציעה לא קלה, רציתי להיכנס ולעזור לחברים שלי למרות שאני פצוע, זה לא הצליח, עכשיו אני צריך לטפל בעצמי כי הקבוצה צריכה אותי, ואני צריך לעבוד קשה בשביל המועדון הזה" הסביר סבע. "אנחנו יודעים שההפסד פה הביא אותנו למקום האחרון אבל אף אחד מאיתנו לא מרים ידיים ולא יגיד שירדנו ליגה. אני מבטיח לכם שכל שחקן במכבי נתניה ייתן מאתיים אחוז כדי שנישאר בליגה, זה קשה אבל יש עוד הרבה משחקים והרבה נקודות בקופה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ברונו פיניירו שחקן מכבי נתניה, אחמד סבע מאחוריו. אדריאן הרבשטיין
"זה לא תלוי בנו אבל נעשה הכול כדי להישאר". סבע וברונו פיניירו/אדריאן הרבשטיין

על המשך הדרך אמר סבע: "יש לנו שלושה משחקי בית וזה יתרון עצום עבורנו. בשבוע הבא אני מקווה שנבוא יותר מפוקסים ומוכנים. היו חסרים כמה שחקנים לקבוצה ונקווה שהשבוע כולם יחזרו, ועם הקהל המדהים שהגיע נצליח לנצח. זה לא תלוי בנו אבל נעשה הכול כדי להישאר".

היום בשעה 11 יתקיים דיון בבית המשפט העליון, לאחר שעו"ד גיא עין צבי, המייצג את שחקנה של נתניה החשוד במעורבות ברצח הצעירה זהבה צ'קול, הגיש ערר על הארכת המעצר שלו. בנתניה מקווים שהפרשה תסתיים במהרה, אך גם שם מבינים שהסאגה תימשך לפחות בשבועות הקרובים. "הוא בנאדם מדהים ואנחנו מקווים שהוא ישתחרר כמה שיותר מהר. מבחינתנו שמנו את זה בצד והתרכזנו רק בכדורגל", אמר סבע על הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully