וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קטמון שמרה על הפסגה, עפולה מתקרבת ללאומית

הירושלמים חגגו 2:4 על קרית גת ומקדימים בשלוש נקודות את כפר סבא. בצפון, עפולה ניצחה בדקה ה-93 את הפועל חדרה

הפועל קטמון ממשיכה להתקרב אל המטרה הנכספת מבחינתה בכדי להעפיל לליגה הלאומית, והיום (שישי) היא השיגה ניצחון משמעותי 2:4 בטדי על עירוני קרית גת. אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, הקבוצה של עופר טלספפה ניצחה ושמרה על פער שלוש נקודות מבית"ר כפר סבא וארבע ממכבי בת ים.

גל מאיו שחקן הפועל ראשון לציון שומר על עידן שמש שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
משחק מצוין. עידן שמש/ברני ארדוב

קובי נחמיאס כבש שער עצמי (42) ועידן שמש הכפיל (58) לפני שפאבל קומרקוב (65) ונתנאל בן אבו (72) איזנו לקרית גת, אבל עוז צבאג (84) כבש שער קריטי ושער נוסף של שמש (88) הצעידו את הירושלמים לניצחון מספר 12 העונה.

כפר סבא חגגה 0:2 על מכבי שעריים משערים של עדי שוקרון ומאיר דרעי. בת ים הסתפקה ב-0:1 קטן על מכבי באר שבע בווסרמיל משער של ליאור בן ארוס בדקה ה-17. שתיהן ממשיכות לאיים על קטמון. הפועל אזור ממשיכה להישאר בתמונת העלייה והיום היא השיגה ניצחון ענק על אורתודוכסים לוד 1:6. מתן לוטטי (צמד), נתי בורוכוב, שרון ברנשטיין, יחי זכריה ורפי סגל השתתפו בחגיגת השערים, יואל סוויסה רק צימק ללודאים. בעקבות הניצחון, אזור רחוקה רק שש נקודות מקטמון.

יתר התוצאות בדרום:

הפועל ערד - מכבי כפר יונה 1:1
לערד: דור סבן 58, לכפר יונה: אופיר חלוואני 29

הפועל כפר שלם - מכבי קרית מלאכי 3:2
לכפר שלם: נאור אלדד, שלומי רואוסר (עצמי), לקרית מלאכי: דוד ציקושוילי 34, אסי כהן 73, בני איילה 94

הפועל מרמורק - מכבי עמישב פתח תקוה 3:1
למרמורק: אור אלקבץ 41, לעמישב: מאור לובין 65, אורי קרגולה 84, 92

מאמן הפועל עפולה ירון הוכנבוים. ברני ארדוב
מתקרבים בצעדי ענק למטרה. הוכנבוים/ברני ארדוב

בצפון: הפועל עפולה מתקרבת ללאומית

הפועל עפולה עשתה היום צעד משמעותי בדרך לליגה הלאומית. הקבוצה של ירון הוכנבוים ניצחה 1:2 את הפועל חדרה בחוץ וניצלה את איבוד הנקודות של מכבי דליית אל כרמל כדי להגדיל את הפער ממנה ל-13 נקודות. בשבוע הבא עפולה תארח את מכבי מעלות וניצחון מולה יוציא את החגיגות לדרך.

שחר סימנטוב הפועל עפולה בועט פנדל. ברני ארדוב
בשבוע הבא שמפניות? סימנטוב/ברני ארדוב

עפולה ראתה דווקא את חדרה כובשת ראשונה עם שער של אדם וייר אחרי 33 דקות, אבל שחר סימנטוב (58) ושלומי חנוכה (93), שני האקסים של הפועל עכו, דאגו למהפך הדרמטי. חדרה שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-76 לאחר ההרחקה של מנשב זלקה.

דליית אל כרמל כאמור איבדה נקודות נוספות במאבקי הצמרת אחרי הפסד 1:0 למכבי כפר קנא משער של מחמוד אל ג'אבר בדקה ה-71. הפועל מגדל העמק שיפרה את מעמדה לפני תחילת הפלייאוף והיא נאחזת במקום השלישי אחרי ניצחון 0:2 על מכבי צור שלום. אבי מלכה כבש את שני השערים (41, 77) ששמרו על הקבוצה במרחק חמש נקודות מהמקום השני.

הפועל אסי גלבוע, שגם היא רוצה לשפר מיקומים לפני הפלייאוף המסקרן, איבדה נקודות חשובות מול מכבי סקציה מעלות וסיימה ב-1:1. נאור דהן כבש ראשון לאסי בדקה ה-51 אבל אילן טל הוותיק איזן 12 דקות לסיום. עירוני טבריה שתנסה לסיים במקום החמישי אם לא גבוה מכך איבדה נקודות חשובות גם היא אחרי שנפרדה ב-0:0 נגד הפועל כפר קנא.

יתר התוצאות בצפון:

מ.ס. כרמיאל צפת - עירוני קרית אתא 0:0

הפועל דליית אל כרמל - מ.ס. גבעת אולגה 3:1
לדליית אל כרמל: אחסן חלבי 7, לגבעת אולגה: שלו ברוור 15, 73, שגיא חייט

אחווה עראבה - הפועל הרצליה 1:2
לעראבה: מועמר קראקרה 62, אחמד חטיב 72, להרצליה: גיל גילקרוב 21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully