וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 את ראשון לציון

פרדה (צמד) וגולן חגגו, רז כהן צימק. רעננה הפסידה ליבנה, לוד הפכה 2:0 ל-2:3 מול אחי נצרת, ונכנסה לפלייאוף העליון

הליגה הלאומית נכנסת לשלבי ההכרעה שלה והיום (שישי) נערכו כמה משחקים עם השלכות רבות על קרבות הצמרת והתחתית, במחזור האחרון של העונה הסדירה. הפועל ראשון לציון, ללא אייל לחמן המושעה, הפסידה 3:1 למוליכה מכבי פתח תקוה, שפתחה פער של 10 נקודות מהמקום השלישי מכיוון שהפועל רעננה הפסידה 2:0 למכבי יבנה.

האחרונה כבר הריחה פלייאוף עליון, אבל בני לוד הפכה פיגור של 2:0 לניצחון 2:3 בתוספת הזמן (שלושה שערים ברבע שעה), כדי להתברג במקום השמיני. מהפכים מרשימים היו גם במשחק בין הכח רמת גן להפועל נצרת עילית, כשבסוף האורחים ניצחו גם 2:3, גם על הבאזר. הפועל כפר סבא המשיכה בנסיונות ההישרדות עם 1:2 על אום אל פאחם, וגם אשקלון הדהימה עם 0:3 כוחני על סקציה נס ציונה.

במחזור שסוגר את העונה הסדירה כבר נרשמו ארבעה שערים בדקה ה-90 וצפונה, כששני משחקים עוד לא התקיימו. הליגה הלאומית מעבירה הילוך.

דני פרדה שחקן מכבי פתח תקוה מול דן רומן שחקן בית"ר תל אביב רמלה. ניב אהרונסון
משחק טוב מאוד. דני פרדה/ניב אהרונסון

הפועל ראשל"צ - מכבי פתח תקוה 3:1

כשמכבי פתח תקוה חושבת על יום טוב, היא בטח חושבת על יום כמו היום. המלאבסים ניצחו 1:3 את הפועל ראשון לציון, והגדילו את הפער מרעננה השלישית ל-10 נקודות. גמור? עליית ליגה? המאמן משה סיני, בסיום, הודה שהוא לומד מאוסקר גרסיה של מכבי תל אביב והסתפק ב"מחכים לאימון הבא ולמשחק הבא".

אייל לחמן המורחק ישב ביציע, ושיחות הטלפון עם העוזר לא הואילו, מכיוון שההגנה שלו לא הופיעה למשחק. אחרי חצי שעה פרווה, דני פרדה העלה את המוליכה ל-0:1, וכעבור תשע דקות בלבד נגח עומר גולן את השני לזכות הקבוצה של משה סיני. רז כהן החמיץ פנדל בדקה ה-66, וצימק בדקה ה-79, בדקות טובות של הכתומים. אבל בדקה ה-89 נשלח גררו לבד לרחבה והוכשל. פנדל, אותו תרגם פרדה לשערו השני במשחק ול-1:3 שהוא כנראה הרבה יותר משמעותי משלוש נקודות ליגה. בתוספת הזמן הורחק אלירן סיימון מראשון לציון, עם כרטיס צהוב שני.

"פוגעים בקבוצה שלי", אמר לחמן בסיום, על עונש ההשעיה מארבעה משחקים שספג בעקבות הרחקתו מול הפועל תל אביב בחצי גמר הגביע. לפי 90 הדקות שראינו היום, יש משהו בדבריו. קבוצתו אכן נראתה פגועה.

הכח עמידר רמת גן - הפועל נצרת עילית 3:2

אחרי הניצחון המפתיע שלה על מכבי פתח תקוה המוליכה, הכח התמודדה בכבוד מול עוד קבוצת צמרת. איברהים בסיט אמנם העלה ל-0:1 בדקה ה-27, אך כעבור ארבע דקות בלבד איזן אוטורוגו אזנאווה ל-1:1. בדקה ה-52 אמיר לביא העלה את הכח ליתרון, השלים מהפך וגרם לשמחה אצל כל היריבות של נצרת עילית לצמרת. אבל רגע, זה לא היה המהפך היחיד. רן רול בדקה ה-69, ואלירן חודדה בפנדל בתוספת הזמן, הפכו ל-2:3 ושמרו על הפער ממכבי פתח תקוה במקביל לפתיחת הפרש של חמש נקודות על השלישית רעננה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אבו סובחי בעלים בני לוד. אדריאן הרבשטיין
לא נגמר עד שזה לא נגמר. אבו סובחי/אדריאן הרבשטיין

מכבי יבנה - הפועל רעננה 0:2

המארחים כבר הרגישו פלייאוף עליון, עד שהגיע הדיווח על השער הדרמטי של לוד. אחרי מחצית ראשונה עלובה, ממנה ייזכר רק העימות המילולי בין שחקני רעננה קובי חסן ולואי טהא, מכבי יבנה הייתה זו שהתעוררה. יניב אופיר המחליף, רק דקה על המגרש, יצר בלגן ברחבת רעננה, נעצר אצל אוהד כהן ועל הריבאונד היה אורן ניסים שהרשית מקרוב. שלוש דקות לאחר מכן יבנה קיבלה פנדל עקב הכשלה ברחבה על מאור פרץ, אבל הקשר החטיא מול אוהד כהן שבהצלה כפולה נהדרת הדף גם את הריבאונד. בדקה ה-78 גם השוער הוותיק לא הושיע, כשאופיר המחליף סובב מ-16 מטרים פנימה. רעננה תיאבק על המקום השני, יבנה עדיין לא נמלטה מאימת הירידה והיא בפלייאוף התחתון.

הפועל כפר סבא - מכבי אום אל פאחם 1:2

למרות הפתחת הנקודות ממאזנה וההליכה לפירוק, הפועל כפ"ס ממשיכה לתת פייט ועדיין מאמינה בכוחה להישאר בליגת העל. הקבוצה של עידן שום פגשה את אום אל פאחם המפורקת אחרי שלושה משחקים בהם היא לא הפסידה וניצחון שלה קירב אותה ארבע נקודות מחוף מבטחים. בדקה ה-38 העלה עומר פדידה את המארחים ל-0:1. אחמד נהיה איזן זמנית בדקה ה-64, אבל גיא מלמד, איך לא - בתוספת הזמן, קבע 1:2 שצימק את הפער בתחתית לארבע נקודות בלבד. אחרי שהופחתו ממאזנה תשע נקודות, בכפר סבא יכולים לחלום.

מכבי אחי נצרת - בני לוד 3:2

הדרבי הלוהט של המגזר הפגיש את אחי נצרת מהתחתית עם בני לוד השמינית. המארחים הגיעו למשחק הזה בכושר פשוט נוראי אחרי שצברו נקודה אחת בלבד בשבעת המשחקים האחרונים שלהם בליגה ורחוקים רק ארבע נקודות מהמקום שממנו יורדים לליגה א' בתום העונה. במפגש הקודם בין השתיים נתנה אחי נצרת הצגה וניצחה 0:3, וגם היום זה נפתח עם אחי, כשסרג' איילי, בדקה ה-15, מהנקודה הלבנה, העלה את הביתיים ל-0:1, והוסיף עוד שער כעבור חצי שעה. 0:2 במחצית, לוד במצב שברירי מאוד בנוגע לפלייאוף העליון.

אבל כשמדובר בבני לוד, שום דבר לא נגמר עד שהוא לא נגמר. בליץ של רבע שעה, מהדקה ה-77 ועד לתוספת הזמן, סידר שלושה שערי מהפך ו-2:3 מדהים לאבו סובחי, שכולו פלייאוף עליון. רן בן שמעון (77), אגודה קאובינה (80) וריף מסיקה (93) אחראים לקאמבק המטורף, ואחראים לכאבי הלב של מכבי יבנה, שהחמיצה פלייאוף עליון היסטורי.

הפועל אשקלון - סקציה נס ציונה 0:3

דומיניק וואסי כבש כבר בדקה החמישית. יחיאל צגאי, בדקה ה-32 מהנקודה הלבנה, הכפיל את היתרון. עוד פנדל (70), ושוב צגאי, ו-0:3 עוצמתי לאשקלון, שמתקרבת לנס ציונה. רק שלוש נקודות מפרידות בין השתיים.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
שער יש. יישאר בליגה? עומר פדידה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully