וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל בית שאן עלתה לליגה א'

הקבוצה המאומנת על ידי איתן טייב גברה על דבוריה 0:1 והבטיחה מעשית את ההעפלה. בעוד כמה שנים נגד הפועל ת"א?

הפועל בית שאן ניצחה היום (ראשון) בחוץ 0:1 את מ.ס דבוריה במחזור ה-25 של מחוז צפון ב' בליגה ב' והשלימה מעשית את העלייה שלה לליגה א'. שער של אחמד ג'ברין בדקה ה-81 העניק לבית שאן שלוש נקודות. לקבוצה 67 נקודות ויחס שערים 17:87, בעוד למ.ס צעירי טוראן השנייה 52 נקודות ויחס שערים 30:57. בקופה נותרו 15 נקודות.

הקבוצה הנוכחית, שלמעשה נקראת הפועל בית שאן מסילות, נבנתה על חורבותיה של הקבוצה המפורסמת משנות ה-90, שהתפרקה ב-2006 וקמה מחדש כעבור ארבע שנים. בית שאן המיתולוגית זכורה בזכות העלייה ההיסטורית שלה לליגה הבכירה בעונת 1993/4 ומאבקי ההישארות הקבועים שלה, שעל אחד מהם נעשה הסרט התיעודי המצליח "בית שאן סרט מלחמה".

לקראת סיום עונת 1997/8 הפסידה הקבוצה בצורה דרמטית לבית"ר ירושלים במה שנודע כ"משחק השרוכים" ושסייע לקבוצה מהבירה לזכות באליפות באותה שנה על חשבון הפועל תל אביב שנאבקה איתה על התואר. אוהדי כדורגל רבים טענו שבית שאן הפסידה את המשחק בצורה לא ספורטיבית, אך מעולם לא נמצאו ראיות לאי כשירות של המשחק. בעונה הבאה ירדה הקבוצה לליגת המשנה ובהמשך המשיכה להידרדר במורד מבנה הליגות, עד שהתפרקה ב-2006.

את הקבוצה הנוכחית מאמן לא אחר מאשר איתן טייב - שחקן העבר של הקבוצה ששימש כדמות המרכזית ב"משחק השרוכים". הבלם בן ה-38 אבי דנן, ששיחק בקבוצה בליגת העל, משחק בה גם היום. אחד מהכוכבים הבולטים הוא הקשר כפיר דר (23), ששיחק במחלקות הנוער של מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב ואף נכלל בסגל הבוגר של האדומים בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully