וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הנבחרת הצעירה הפסידה 2:1 לגרמניה

הפסד מרגיז לבחורים של לוזון במבחן הרשמי האחרון לפני היורו: פולנד כבש בתוספת הזמן לעיני 9,000 צופים בבלומפילד

תמו ונשלמו משחקי המבחן של הנבחרת הצעירה לפני טורניר היורו. אחרי ההפסד בשבוע שעבר להולנד, הנבחרת הצעירה הגיעה הערב (ראשון) לבלומפילד ורשמה הפסד נוסף, מרגיז הרבה יותר, 2:1 לגרמניה, שאמנם לא הגיע עם שלל כוכביה. הנבחרת של גיא לוזון נתנה הופעה טובה, אבל כמו הנבחרת הבוגרת, גם היא ספגה שער בתוספת הזמן כשקווין פולנד סידר ניצחון לגרמנים. לואיס הולטבי, כוכבה של טוטנהאם, כבש את השער הראשון בדקה ה-36, ואחריו אייל גולסה השווה עם שער בתוספת הזמן של המחצית.

אייל גולסה שחקן נבחרת ישראל הצעירה. קובי אליהו
שוב זה נגמר עם כאב. גולסה אחרי ההפסד/קובי אליהו

כ-9,000 צופים הגיעו לבלומפילד אחרי שההתאחדות לכדורגל הכריזה על כניסה חופשית. מאות אמנם התקשו להיכנס עד שריקת הפתיחה, אבל בהמשך הם דאגו שהבחורים של גיא לוזון יזכו לעידוד. לוזון, שממשיך לגבש את ההרכב שהוא ירוץ עימו בטורניר, פתח עם טאלב טואטחה, אופיר קריאף, אלי דסה וסינטאיהו סלליך שלא עלו בהרכב מול ההולנדים. בתחילת המשחק הנבחרת עוד נראתה הססנית, אבל אז היא החלה לנסות לעקוץ והגיעה גם לכמה הזדמנויות מצוינות.

בדקה ה-24 שער של מונס דאבור בנגיחה כתוצאה מכדור חופשי שהוגבה לכיוונו נפסל בטענה לנבדל גבולי, אבל 11 דקות לאחר מכן השופט שרק לפנדל בצד השני, והולטבי שניצב מול בוריס קליימן החטיא את הניסיון הראשון, אבל המשיך עם הראש פנימה. רגע לפני הירידה למחצית, דאבור מצא את גולסה שבעט פנימה את השוויון. כמו הבוגרת, טעות עלתה בשער בתוספת הזמן, הפעם בעקבות איבוד כדור של עומרי אלטמן, שהסתיים עם בעיטה לחיבורים של קווין פולנד.

לוזון שיתף את מרבית השחקנים שלו על הספסל. אדי גוטליב, בלמה של הפועל עכו, נפצע במחצית הראשונה. סארי פלאח שמחלים משבר ברגלו, הוריד את הגבס וייצא מחר לאיטליה לתקופה של חודש להתחיל את הליך השיקום בתקווה להיות כשיר ליורו

אוהדים במשחק הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
גרמו לאווירה מצוינת בבלומפילד. אוהדים של ישראל חוגגים ביציעים/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 9 - ניסיון ראשון של הגרמנים לפרוץ את ההגנה של ישראל כאשר פייר-מיכל לאזוגה קיבל כדור מצוין ודהר קדימה באגף הימני, אבל הבעיטה שלו לא הייתה מדויקת.

דקה 13 - עוד ניסיון של הגרמנים למצוא את הרשת הסתיים עם בעיטה של פניאל מלאפה שלא מצאה את המסגרת.

דקה 19 - ההזדמנות הראשונה של הנבחרת הישראלית החלה עם מסירה טובה של דאבור לאור ברוך, שבעט לא מספיק חזק לגוף של השוער הגרמני ברנד לנו, שמנע את הסכנה.

דקה 24 - שער של הנבחרת הצעירה נפסל בטענה לנבדל - קבהא הגביה כדור חופשי לרחבה ומצא את הראש של דאבור, שהתרומם היטב, אבל נתפס בנבדל.

דקה 35 - פנדל! הכדור פגע בידו של אלי דסה ברחבה והשופט לא היסס לשרוק פנדל.

דקה 36 - גול! הולטבי שיגר את הכדור לפינה הימנית, קליימן התעופף מצוין וקשר טוטנהאם זינק על הריבאונד ושלח פנימה בראשו. 0:1 לנבחרת גרמניה.

דקה 41 - מלאפה ניצל את המהירות שלו כדי להשאיר את ההגנה הישראלית מאחור, אבל שחקנה של מנשנגלדבאך בעט רק לרשת החיצונית מול קליימן.

דקה 42 - אדי גוטליב שנפצע בשריר הארבע ראשי פינה את מקומו לבן והבה.

דקה 45 - גול! אחרי דקות של תרדמת בנבחרת הצעירה, היא מוצאת את הרשת: דאבור מסר לגולסה במהלך התקפה מתפרצת, וקשר מכבי חיפה בעט מקצה הרחבה לפינה השמאלית כדי לקבוע 1:1.

שחקן נבחרת גרמניה לאסה סובייך מול שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור. קובי אליהו
שלטו במחצית הראשונה. סובייך במאבק עם דאבור/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 55 - הזדמנות טובה של הולטבי שהצליח להשתחרר מהשומר שלו ושיגר כדור חזק שנהדף על ידי קליימן לקרן.

דקה 58 - הצלה כפולה מצוינת של קליימן מנעה שער מהגרמנים. הפעם מלאפה שיגר כדור מקרוב עם הראש, שוער הפועל תל אביב ירד והדף וגם הניסיון השני של הגרמנים נהדף.

דקה 64 - גולסה הכניס מצוין עם הגב אל השער לדאבור שהמשיך עם בעיטה שחלפה רק סמוך לקורה. החמצה גדולה לנבחרת לעלות ליתרון.

דקה 74 - התקפה מהירה של ישראל סלליך מצא את טואטחה באגף השמאלי, המגן הגביה כדור למרכז הרחבה, אבל נגיחה של דאבור הסתיימה עם החמצה.

דקה 92 - גול! אלטמן איבד כדור והגרמנים יצאו למתפרצת כשהרמן העלים את בן הרוש, מצא באגף הימני את פולנד שלא נשמר טוב במרכז הרחבה ושיגר כדור לחיבורים. 1:2 לנבחרת גרמניה.

שחקני הנבחרת הצעירה של ישראל חוגגים. קובי אליהו
השיגו את השוויון עם הירידה למחצית. שחקני הנבחרת חוגגים/קובי אליהו

הרכבים

נבחרת ישראל: בוריס קליימן, אלי דסה (עופר ורטה 63), עומרי בן הרוש, אדי גוטליב (בן והבה 42), טאלב טואטחה (אופיר דוידזאדה 83), מרואן קבהא (משה לוגסי 72), אופיר קריאף (עאהד עזאם 63), אייל גולסה, סינטאיהו סלליך (עומרי אלטמן 80), מונס דאבור (דור מיכה 80), אור ברוך (אחמד עאבד 72).

נבחרת גרמניה: ברנד לנו, סבסטיאן יונג, סטפן תסקר (אנטוניו רודיגר 82), לאסה סוביך (גודרן מוסטפי 82), טוני יאנצ'קה (מתיאס אוסטרצולק 20), כריסטוף מוריץ (סבסטיאן פולטר 73), טולגאי ארסלאן (קווין פוגט 46), לואיס הולטבי, אלכסנדר אסוויין (כריסטיאן קלמנס 62), פניאל מלאפה (פטריק הרמן 61), פייר-מיכל לאזוגה (קווין פולנד 46).

שחקני נבחרת גרמניה הצעירה חוגגים שער. קובי אליהו
שוב לא עומדים בלחץ בתוספת הזמן. גרמניה חוגגת מול נבחרת ישראל/קובי אליהו
שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, אופיר קריאף, מול שחקן הנבחרת הצעירה של גרמניה, אלכסנדר אסוויין. קובי אליהו
אופיר קריאף מול אלכסנדר אסוויין הגרמני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully