וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק וובר זעם: "סבסטיאן פטל הפר הוראות מפורשות"

נהגה האוסטרלי של רד בול, זעם על חברו לקבוצה שעקף אותו באופן מסוכן, בניגוד להוראות. פטל: "לא ניצחון שאני גאה בו"

סבסטיאן פטל, האלוף המכהן של הפורמולה 1 היה מעורב הבוקר (ראשון) בתקרית מעוררת מחלוקת, במירוץ שבו הוא ניצח על חשבונו של חברו לקבוצת רד בול - מארק וובר. פטל, שפיגר עד ההקפה ה-46 של המירוץ אחרי וובר, קיבל הוראה מפורשת מאנשי קבוצתו לסגת ולאפשר לוובר לנצח את המירוץ. אולם, למרות הצמיגים השחוקים וכמות הדלק הקטנה, פטל הפר את ההוראות ועקף בצורה מסוכנת את חברו באופן שכמעט גרם לתאונה שהייתה משביתה את השניים.

סבסטיאן פטל, נהג פורמולה 1. רויטרס
הפר הוראות מפורשות. פטל היום/רויטרס

התקרית המביכה הזו גרמה לזעם רב בקרב מנהלי קבוצת רד בול על הנהג, שאמר אחרי המירוץ: "זה לא ניצחון שאני גאה בו, משום שמארק היה זה שצריך לנצח".

וובר עצמו נראה עצבני מאוד בטקס המנצחים בסיום המירוץ לאור התקרית המביכה. הנהג אף סינן ואמר: "סבסטיאן עשה החלטות משל עצמו היום, הוא הפר הוראות מפורשות". פטל הספיק להתנצל מספר פעמים לאחר המירוץ, אך אין ספק שהתקרית הזו עוד תשפיע על המשך העונה וספק אם השניים הללו ישתפו פעולה גם בעונה הבאה.

מה שמדהים הוא שאותו מקרה בדיוק קרה בקבוצת מרצדס, כאשר ניקו רוזברג קיבל הוראה מפורשת מאנשי קבוצתו שלא לעקוף את לואיס המילטון, הנהג הבכיר של מרצדס, למרות העובדה שרוזברג היה הנהג המהיר מבין השניים. רוזברג, בניגוד לפטל, נשמע להוראות ואיפשר לנהג הבריטי לסיים שלישי ולהגיע לפודיום על חשבונו.

מארק וובר נהג קבוצת רד בול. Paul Gilham, GettyImages
הפנים אומרות הכל. וובר בשיחה צפופה עם המנהל המכאני של רד בול/GettyImages, Paul Gilham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully