וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' המונדיאל באפריקה: אניימה וניגריה ניצלו מהפסד

אלופת היבשת הטרייה כבשה בתוספת הזמן וסיימה ב-1:1 ביתי מול קניה, 90 דק' לשוער מכבי ת"א. צמד לאטו בניצחון קמרון

כמו במקומות רבים אחרים על גבי הפלנטה, גם באפריקה מנצלים את סוף השבוע לטובת משחקי מוקדמות המונדיאל. היבשת השחורה נמצאת בעיצומו של הסיבוב השני מבין שלושה, בו משוחקים עשרה בתים, מהם רק הראשונה תתקדם הלאה.

שוער ניגריה, וינסנט אניימה. Ian Walton, GettyImages
עדיין באופוריה מהזכייה? אניימה/GettyImages, Ian Walton

ניגריה של וינסנט אניימה ניצלה בדקה ה-93 מהפסד ביתי מביך לקניה וסיימה ב-1:1. אלופת אפריקה הטרייה נקלעה לפיגור משער בכדור חופשי מושלם של פרנסיס קהאטה בדקה ה-39, בבעיטה שהותירה את אניימה חסר אונים. נאמדי אודמאדי איזן בשניות האחרונות. שוער מכבי תל אביב עמד בין הקורות של הסופר איגלס, שלמרות התיקו מובילים את הבית עם חמש נקודות אחרי שלושה מחזורים, ממש כמו מלאווי שגברה 0:1 בחוץ על נמיביה.

קמרון, שהפסידה את משחק המוקדמות האחרון שלה בדקה ה-93 ללוב, התאוששה עם 1:2 ביתי על טוגו. סמואל אטו העלה את הקמרונים ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-42, אבל ראה את היתרון מתבטל שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, עם שער של דובה וומה. אטו היה חתום על שער הניצחון, כאשר שמונה דקות לסיום הוא ברח למגן ובעט מפינת הרחבה כדור אדיר לחיבורים.

חוף השנהב החזקה הביסה 0:3 את גמביה. וילפריד בוני מויטסה, אשר חווה עונה נהדרת, כבש את הראשון מהנקודה הלבנה בדקה ה-49. יאיא טורה הכפיל כעבור עשר דקות עם נגיחה עוצמתית מחמישה מטרים וסלומון קאלו השלים בדקה ה-70 לאחר מבצע נהדר של ג'רביניו.

דרום אפריקה ניצחה 0:2 את הרפובליקה המרכז אפריקאית משערים של תאבו מטלאבה (34) וברנרד פארקר (70), אבל הרגע המעניין של המשחק, לפחות מבחינת הפועל רמת גן, הגיע כאשר דויד מנגה, החלוץ הנהדר של האורדונים, חטף בעיטה כואבת לראש משחקן הבפאנה, קחישו דיחסווה.

צפו בבעיטה שספג מנגה:

צפו בשער הנפלא שאניימה ספג:

צפו בשער הניצחון היפהפה של אטו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully