וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: בית"ר ירושלים זכתה בגביע האיגוד לליגה ב'

הקבוצה שחזרה לפעילות העונה אחרי כמעט 40 שנה, רשמה ניצחון כפול על מכבי טבריה, וחגגה עם 300 אוהדיה במתנ"ס

300 אוהדי בית"ר ירושלים ראו הערב (חמישי) היסטוריה קטנה במתנ"ס פיליפ לאון בעיר, כשקבוצת הכדורסל של המועדון, שקמה רק העונה, זכתה בגביע האיגוד לליגה ב'. הקבוצה השלימה ניצחון כפול על מכבי טבריה, כשהפעם המלאכה הייתה קלה בהרבה, עם ניצחון מוחץ 52:94. בסיום המשחק קיבל קפטן הקבוצה והכוכב יוני שחר, שהיה שותף בעבר לזכייה של הפועל ירושלים בגביע יול"ב, את הגביע. גם נשיא הכבוד משה דדש הגיע למשחק וזכה להניף את הגביע.

שחקני בית"ר ירושלים בכדורסל חוגגים זכייה בגביע. דין אהרוני, איגוד הכדורסל, ספק 500
חוגגים הישג מרשים. שחקני בית"ר ירושלים בכדורסל/ספק 500, דין אהרוני, איגוד הכדורסל

כזכור, המשחק הראשון בין הקבוצות, שנערך לפני שלושה שבועות בטבריה, הגיע לכותרות מהסיבות הלא נכונות. על פי דוח המשקיף אוהדי הקבוצה מהבירה שהגיעו למשחק התפרעו ואף קראו קריאות גזעניות. בקבוצה מליגה ב' זעמו על הדוח, וטענו כי הוא מלא באי דיוקים. בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל גזר על הקבוצה עונש קל יחסית, אך בבית"ר החליטו לערער על ההחלטה לבית הדין העליון.

הקבוצה מהבירה קרובה להשלמת המשימה השנייה שלה העונה, העפלה לליגה א'. בתום 19 מחזורים בליגה ב' מחוז ירושלים, מוליכה בית"ר ירושלים את הטבלה ללא הפסדים, כשהשנייה בטבלה היא הפועל מוצא, בה משחק שחקן העבר דורון שפע. במידה ובית"ר תנצח את משחק הליגה הבא שלה, בתחילת חודש אפריל, היא תעפיל לליגה א', בתום עונת קאמבק ראשונה מוצלחת מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully