וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו הציע נישואים בשידור חי. התשובה? לא ברורה

המנהל הטכני של פ.ס.ז' עלה לשידור ב"סקיי איטליה" לדבר על בארסה, והפתיע את חברתו המגישה. היא הפתיעה בחזרה

הגרלת שלב רבע גמר של ליגת האלופות סיפקה הרבה ציטוטים בנאליים של של יו"רים, מאמנים ושחקנים. אבל היא גם סיפקה רגע נדיר ומבדר אחד. לאחר שקבוצתו פ.ס.ז' הוגרלה לשחק מול ברצלונה בשלב שמונה האחרונות של המפעל, המנהל הטכני של פריס, לאונרדו, הועלה לשידור ב"סקי איטליה" כדי לדסקס על היריבה.

את התוכנית מנחה אנה בילו, במקרה גם חברה של הברזילאי, והיתה צפויה לה הפתעה. "אנה, התינשאי לי?", שלף לאונרדו, והפנים של בילו החליפו צבעים. העצבים דיברו, והיא אמרה: "איזו מן שאלה זו? אוקיי, בואו נמשיך הלאה". לאונרדו שאל האם מדובר ב"כן", ובילו ענתה: "אוקיי, כן! נדבר על זה בבית, תודה". על הסט לא הרפו. "אז זה כן או לא?". "אוקיי", ענתה שוב בילו, ולכו תבינו מה זה אומר.

"מצוין", לאונרדו פירש את התשובה כחיובית, ואמר: "בואי נעשה את הטקס במילאן ובברזיל". בילו סיימה ב"זה משוגע", וצחקה עד לאייטם הבא.

פריס של לאונרדו תצטרך להסתדר בלי זלאטן איברהימוביץ' המורחק במשחק הראשון בפארק דה פרינס. שאר ההגרלה: פיינליסטית העונה שעברה, באיירן מינכן, הוגרלה למפגש מרתק מול יובנטוס, ריאל מדריד תשחק מול דידייה דרוגבה וגלאטסראיי, ודורטמונד תערוך צמד משחקים מול מלאגה.

המשחק הראשון בשלב הזה ייערך ב-2 וב-3 באפריל, כשהגומלין יתקיים בשבוע שלאחר מכן.

לאונרדו מאמן אינטר. Lars Baron, GettyImages
לא, לאונרדו, היא לא באמת אמרה כן/GettyImages, Lars Baron

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully