וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הכח רמת גן הדהימה עם 1:2 על מכבי פתח תקוה

ניצחון חשוב לסגולים הנאבקים בתחתית מול המוליכה. הרצליה-כפר סבא 0:0, לוד-אשקלון 1:1. נצרת עילית-הפועל פ"ת 0:0

המחזור ה-29 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים. הכח עמידר רמת גן עשתה צעד חשוב בדרך להישארות בליגה עם 1:2 בחוץ על המוליכה מכבי פתח תקוה. במשחק צמרת, הפועל נצרת עילית והפועל פתח תקוה נפרדו ב-0:0. מכבי הרצליה והפועל כפר סבא סיימו את דרבי השרון ב-0:0, בני לוד והפועל אשקלון נפרדו ב-1:1.

קשר הכח עמידר רמת גן מייקל טוקורה. יותם רונן
ניצחון ענק. טוקורה/יותם רונן

מכבי פתח תקוה- הכח עמידר רמת גן 2:1

המלאבסים היו בריצה מצוינת, אבל בשבוע שעבר נעצרו עם תיקו מול נס ציונה והפעם נפלו חזק יותר עם הפסד ביתי סנסציוני לסגולים מהתחתית. רק ביום שני השיגה הכח נקודה בדקה ה-90 מול הנציגה השנייה של אם המושבות, הפועל והפעם היא חגגה בגדול. בדקה ה-17 האורחים עלו על הלוח עם נגיחה מדויקת של מייקל טוקורה, אבל פתח תקוה חזרה משער של עידן שריקי המצוין, בדקה ה-73. שלומי לוי היה חתום על שער הניצחון, חמש דקות בלבד לסיום.

הפועל נצרת עילית - הפועל פתח תקוה 0:0

השנייה בטבלה נעצרה באמצע השבוע עם הפסד ליבנה והפעם היא שוב איבדה הזדמנות לבסס את מעמדה במקום ממנו עולים לליגת העל. משחק די קצבי לא סיפק שערים, כאשר גם האורחים עם אלון מזרחי על הקווים, לא ממש מרוצים מהנקודה שהשיגו, נקודה שמשאירה אותם מרחק שבע נקודות מנצרת עילית.

עידן שריקי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
השער שלו לא הספיק. שריקי/ברני ארדוב

מכבי הרצליה - הפועל כפר סבא 0:0

הדרבי של השרון הסתיים בחלוקת נקודות, שלא תרמה יותר מדי לאף אחת מהקבוצות. הרצליה המשיכה לשמור על הבית העונה (שני הפסדי בית בלבד), אבל הנקודה הזו לא מספיקה לה עדיין כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון והיא תצטרך לחכות לתוצאות היריבות או לצבור נקודה נוספת במחזור סיום העונה. כפר סבא ממשיכה להיות תקועה במקום האחרון והמאבק שלה להישארות בליגה עוד רחוק מסיום.

הפועל בני לוד - הפועל אשקלון 1:1

גם אשקלון נאבקת נגד הירידה לליגה השלישית והיא השיגה משחק שני ללא הפסד ונקודה חשובה נוספת. לוד לעומת זאת, עם ניצחון אחד בלבד בשישה משחקים והיא תיאבק על המקום בפלייאוף העליון עד לשנייה האחרונה של העונה הסדירה. המארחים עלו ליתרון משער של מוחמד שעבאן בדקה ה-19, אבל גילי בלומשטיין השווה בדקה ה-73.

לירון דיאמנט שחקן מכבי הרצליה. נמרוד סונדרס
נקודה מאכזבת להרצליה בדרבי. דיאמנט/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully