וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "זה בידיים שלנו, אנו תלויים בעצמנו"

המאמן הספורטיבי של מכבי ת"א מוכן לקרבות הפלייאוף. על ברק יצחקי: "יהיה טוב אם יחזור למכבי תל אביב"

מוליכת הטבלה מכבי תל אביב מתכוננת לפלייאוף העליון בליגת העל, אשר ייפתח בשבת הקרובה, והקבוצה תפתח את משחקיה נגד עירוני רמת השרון. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף כינס היום (רביעי) מסיבת עיתונאים במתחם האימונים של הקבוצה בקריית שלום, בה התייחס למטרות הקבוצה לקראת עשרת המחזורים שיכריעו את זהות האלופה.

"אני שולח מסר - עבורנו שום דבר לא נגמר", פתח ג'ורדי קרויף. "יש לנו עוד הרבה משחקים קשים בפלייאוף, מכבי חיפה מחכה לנו. אני מעדיף שהקבוצה תהיה בפוקוס והאוהדים יתמכו עד שזה באמת ייגמר. עד אז, כל הסיפורים לא נותנים תואר. אנחנו מכבדים את היריבות ונמשיך לעבוד".

"אנחנו נלחמים משחק אחרי משחק, ואני חייב להחמיא לצוות המקצועי ולמי שעובד פה בכל יום, אשר מאפשרים לקבוצה לרשום 19 ניצחונות. בכדורגל אחד ועוד אחד זה אף פעם לא שתיים. האמביציה שלי היא תמיד להילחם. כשהיתרון לצדך, חובה להמשיך באותה דרך, ולנצח 7 מ-10 משחקים. יש הרבה משחקים שהם על שש נקודות. אנחנו לא רוצים לדבר אלא לעשות".

"זה בידיים שלנו, אנחנו תלויים רק בעצמנו, כך שיש לנו יתרון, אבל אנחנו צריכים לדעת איך לנצל את היתרון שלנו, אחרת זה ייפסק", הוסיף קרויף. "אנחנו משחקים בדרך שלנו, מנצלים את כלי הנשק שלנו. המאמן מחליט איך נשחק. יש לנו חלום, וטוב שכך, אבל המציאות היא תמיד אחרת".

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי של מכבי תל אביב. מגד גוזני
"אני שולח מסר - עבורנו שום דבר לא נגמר". קרויף/מגד גוזני

"הכל יכול לקרות בכדורגל, הדברים הכי מפתיעים קורים. אנחנו מקפידים על הדרך, מנסים לחשוב לא רק על הטווח הקצר אלא גם על הטווח הארוך. הצעדים הם נכונים, נקווה שיובילו לתוצאה הרצויה מבחינתנו".

קרויף התייחס לעתידו של המאמן אוסקר גרסיה במועדון: "כשאתה מאמן מצליח אז דופקים לך בדלת. יש לנו חלומות להגשים, ואם זה הרגע להחליט לגבי עתידו - זו החלטה שאוסקר יצטרך לקחת. הוא ילד גדול. אני מכיר אותו 25 שנה, אני חושב שהוא מאוד מרוצה כרגע. כשאתה מדבר עם חבר אתה מייעץ לו כחבר, הוא יודע מה אני חושב ואני יודע מה הוא חושב. בכדורגל זה תמיד תלוי מי מתקשר. אני יודע שטוב לו במכבי תל אביב".

קרויף נשאל לגבי עתידו של השוער וינסנט אניימה בקבוצה, והשיב: "יש לו חוזה בליל ורק בסוף העונה נראה מה לגבי ההמשך". קרויף גם התייחס לאפשרות שברק יצחקי יחזור לשחק בקבוצה. "גם לו יש חוזה לעונה הבאה בקפריסין. אני חושב שיהיה טוב אם יחזור למכבי תל אביב".

קרויף התייחס גם ליכולתו של אלירן עטר העונה. "אלירן שחקן טוב שמבקיע. יש לו את היכולות. הוא צריך להמשיך לפתח את האופי שלו. יש לו לב מאוד טוב. זה רגע טוב עבורו להיראות שהתבגר ושהוא השחקן הנכון במקום הנכון".

ההולנדי סיכם: "הבקענו הכי הרבה, ניצחנו הכי הרבה בבית ובחוץ, מה עוד אפשר לבקש. אנחנו צמיד רוצים עוד מעצמנו ואחד מהשני. אנחנו תמיד רוצים להשתפר".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully