וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרתון תל אביב המלא נדחה בשבוע לתאריך 22 במרץ

12.3.2013 / 17:13

משרד הבריאות המליץ לדחות את קיום המרוץ ל-42.2 ק"מ נוכח השרב הצפוי. שאר התחרויות ייערכו במועד המקורי ביום ו' הקרוב

מרתון תל אביב המלא נדחה בשבוע לתאריך 22 במרץ (יום שישי) וזאת עקב תנאי מזג האוויר הצפויים בסוף השבוע הקרוב. שאר התחרויות המתכוננות ליום שישי הקרוב ייערכו במועדן המקורי.

בשל השרב הכבד הצפוי, ובעקבות הנחיות משרד הבריאות, הוחלט לדחות את מקצה 42.2 ק"מ, ולהקדים את שעות מקצי הריצה במרתון תל אביב שיתקיים ביום שישי הקרוב. כפי הנראה, המרתון המלא לא יתקיים במסלול המקורי המתכונן, ויוזנק בפארק הירקון שבעיר, שם אמורים לרוץ חלק גדול מהמסלול.

יש לציין כי העירייה שקלה מספר חלופות שנפסלו. ביניהן דחיית כל האירוע ליום שישי הבא, אך התברר כי הדבר בלתי אפשרי בשל ביקור הנשיא אובמה בישראל. העירייה שקלה גם להקדים את פתיחת המרוץ לשעות השחר המוקדמות, אך היוזמה נפסלה על ידי הגורמים הרפואיים בשל חשש ממחסור בשעות שינה של הרצים.

"רצי המרתון שאינם מעוניינים להשתתף במרוץ בשבוע הבא יוכלו כמובן לקבל את כספם חזרה, או לחילופין לרוץ באחד המקצים האחרים ביום שישי הקרוב ולקבל את ההפרש הכספי", נאמר בהודעת המארגנים.

מזג האוויר השרבי והחום הכבד, מעיב מאוד על ההכנות לקראת שאר התחרויות אשר מתוכננת ליום שישי הקרוב (ריצת חצי מרתון, ריצה למרחק של עשרה קילומטרים, תחרות אופני יד ורולר בליידס.

מרתון תל אביב, אפריל 2011. אורי לנץ
החום משפיע לרעה. מרתון תל אביב אפריל/אורי לנץ

ממארגני המרתון נמסר כי "המסלול לא יבוטל, אך המסלול ישונה", זאת לאור תנאי מזג האוויר הקשים הצפויים. יש לציין ביום שישי מזג האוויר צפוי להיות שרבי והתחזית היא לטמפרטורות שעשויות להגיע ל-30 מעלות. אחוזי הלחות צפויים להיות סבירים ועומס החום בינוני, אך במטה המרתון נערכים לחום כבד ושוקלים לקבל את מקצה המרתון, עם שינויים קלים שאמורים להקל על המשתתפים.

נכון לעכשיו אלו זמני הזינוקים:

נכון לעכשיו אלו זמני הזינוקים:

5:35 רולרבליידס ואופני יד
5:45 חצי מרתון - מקצה 1
6:00 חצי מרתון - מקצה 2
6:45 10 ק"מ - מקצה 1
7:00 10 ק"מ - מקצה 2
7:15 10 ק"מ - מקצה 3
8:15 מיני מרתון ילדים
8:40 מרוץ הידידות – 4.2 ק"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully