וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם מקלדת

קרטיס וודהאוס, מתאגרף וכדורגלן לשעבר, הפסיד את האליפות בשבת. כשאלמוני הקניט אותו בטוויטר, הוא החליט לעשות מעשה

טוקבקים, טוויטר, צ'אט. אתה יכול לכתוב מה שבא לך, לא לפחד. אתה יורק אש מהמקלדת, אין לך פנים וכתובת, אתה לוחם גרילה של מילים. אף אחד לא יכול לתפוס אותך, אין לך ממה לחשוש.

ואז אתה מטנף על מתאגרף.

***

קרטיס וודהאוס שחקן כדורגל לשעבר ומתאגרף אנגלי מול פרנקי דאווין. 119294447, GettyImages
"ג'ימי ח*** במכנסיים ונהיה שקט כי אנחנו יודעים איפה הוא גר. אנחנו באים לבירה". וודהאוס בקריירה החדשה/GettyImages, 119294447

קרטיס וודהאוס היה מפריע פעם לדייויד בקהאם ומטריד את דניס ברגקאמפ על מגרשי הכדורגל. הקשר האנגלי בן ה-32 עבר קריירה מרתקת בת 15 שנים, שהתחילה בשפילד יונייטד, עברה דרך בירמינגהאם סיטי והאל, וירדה עם הליגות עד שהתאיידה אט אט. אפילו ארבע הופעות בנבחרת הצעירה של אנגליה באמתחתו. ב-2006 וודהאוס התחיל להתאגרף באופן מקצועני, לצד הכדורגל. הדשא דעך ודעך, בזירה הוא דווקא היה סביר. לאחרונה פרש מכדורגל, ובמאי 2012 החל לאמן את שפילד, קבוצה מהליגה הצפונית של מחוז 1 דרום – ככה נמוך. בספטמבר זכה באליפות אנגליה במשקל קל מעורב, כשניצח את דייב ריאן בהחלטת שופטים. בדצמבר הבין שהבוקסים גוזלים זמן יקר, והתפטר מאימון הקבוצה הצנועה.

בשבת, בטראפורד פארק, וודהאוס הפסיד את חגורת האליפות בהחלטת שופטים שערורייתית, לטענתו, וירד למאזן של 5:17. שיין סינגלטון צווח בסיום, גם כי ניצח וגם כי שבר את ידו השמאלית כבר בסיבוב השני. וודהאוס היה שבור כולו. "הרגשתי שהקרב היה שלי, בקלות", אמר. "אנשים לא מבינים שיש קריירות וחיים על הכף. השופטים אולי עלו לי בקריירה הערב. אני אוהב את הספורט הזה, אבל הוא בעט לי ישר בשיניים. לא בא לי לשים כפפות יותר. זה יכול להיות הסוף. אני הולך לחשוב על העתיד שלי".

וודהאוס יצא בעצב לאחר ההפסד, והחל להודות לתומכיו בטוויטר. ואז זה התחיל. מישהו שקורא לעצמו "The Master", וכינויו @jimmyob88, החל להקניט. לא בלשון צחה ולא בלשון ברורה (התרגום לעברית של הציוצים, אגב, פטתי יותר מהציוצים עצמם. מצטער).

"הפסדת בקרב לילד בן 10, פעם הבאה תרצה לנצח יא בזבוז של אומץ", פתח האלמוני, והמשיך.

"מה שמצחיק זה שהקרבת כל כך הרבה בכל הזמן הזה ונכשלת בלהגן על תואר המיקי מאוס שלך".

"פשוט תפרוש כבר, בוא נהיה אמיתיים, אתה לא טוב. העובדות והסטטיסטיקות מוכיחות את הנקודה שלי. כבר אפשר לספור את ההפסדים על יד שלמה. חרא מתאגרף".

דייויד בקהאם שחקן פ.ס.ז', אז במנצ'סטר יונייטד, מול קרטיס וודהאוס, שחקן כדורגל לשעבר ומתאגרף אנגלי. Alex Livesey, GettyImages
"אוקיי ג'ימבוב, אני פה. מישהו יגיד לי באיזה מספר הוא גר, או שפשוט אדפוק על כל דלת?". וודהאוס מתקל את בקהאם/GettyImages, Alex Livesey

זה כנראה לא היה התזמון הנכון מצד ג'ימי להרגיז את וודהאוס. האיש, איכשהו, גילה את כתובתו של המטריד, והחליט לחנך. כן, זה נהיה עוד יותר טוב – הוא עשה זאת בלייב, תוך שהוא מצייץ ל-20 אלף מעריציו בכל שלב ושלב.

אתמול, בשעת אחר הצהריים, זה התחיל עם "ג'ימי חרבן במכנסיים ונהיה שקט כי אנחנו יודעים איפה הוא גר. אנחנו באים לבירה".

50 דקות עברו, והמתאגרף צייץ: "ה-GPS אומר שאני במרחק 47 דקות...אני מקבל זקפה!".

13 דקות עברו, ו: "אני 17 מייל ממנו חברים.. לוחם-מקלדת".

כעבור 40 דקות נכתב: "אוקיי ג'ימבוב, אני פה. מישהו יגיד לי באיזה מספר הוא גר, או שפשוט אדפוק על כל דלת?". להמחשה, הוא הוסיף תמונה. של הבניין עצמו. רחוב מאונט ויו, מספר 8.

ואז, כנראה שמהפחד, ג'ימי שלנו נשבר.

קרטיס וודהאוס שחקן כדורגל לשעבר, מתאגרף אנגלי, מול דניס ברגקאמפ. AP
"היו לי ימים מצחיקים אבל זה אחד המצחיקים מכולם". וודהאוס מתקשה מול דניס ברגקאמפ/AP

"בסך הכל צחקתי", צייץ. "לא חשבתי שזה יטריד אותך כל כך. חשבתי שתיקח את זה כבדיחה".

וודהאוס לא הרפה, והמשיך לשלוח מסרים מאיימים. "I smell pussy", כתב, ואתם תתרגמו.

"אני מתנצל", ג'ימי כבר בטח הזיע. "העסק יצא משליטה. טעיתי. אני מודה".

אז וודהאוס הודיע: "כרגע קיבלתי טלפון ממישהו שמכיר מישהו שמכיר מישהו שמכיר את @jimmyob88, והוא שאל מה הוא יכול לעשות כדי שאלך". כנראה ששם הרגיש המתאגרף/כדורגלן שהלקח נלמד. "לא באתי לשחק אז אני הולך הביתה. אולי מה שעשיתי היום קצת מוגזם, אבל לפעמים די זה די".

הרשת הוצפה בסיפור. אתרים בריטיים דיווחו על המקרה, והמקרה היגר גם אל מעבר לים. קהילת הטוויטר יצאה מגדרה. קשר מארסיי, ג'ואי בארטון, הגיב: "אני לא בעד אלימות, אבל מה שוודהאוס עשה פשוט מצחיק. עוד פה גדול נשאר עם תחתונים מלוכלכים. וודהאוס, אתה הגיבור שלי".

וודהאוס סיכם את היום: "נראה שג'ימי מכנסיים חומות הוא בדיוק מה שחשבנו – בריון שנהנה מלהיות מגעיל. היום זה חזר אליו כמו בומרנג. פחדן. היו לי ימים מצחיקים אבל זה אחד המצחיקים מכולם".

***

זהו הסיפור על קרטיס וודהאוס ועל איזה ג'ימי אחד. נראה אתכם מטנפים על הכתבה הזו. אני יודע איפה אתם גרים.

ג'ואי בארטון מארסיי מול עמנואל הררה מונפלייה. Claude Paris, AP
"אני לא בעד אלימות, אבל מה שוודהאוס עשה פשוט מצחיק. עוד פה גדול נשאר עם תחתונים מלוכלכים. וודהאוס, אתה הגיבור שלי". ג'ואי בארטון מפרגן/AP, Claude Paris
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניין המגורים של העבריין, לכאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully