וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אסור לנו לשמוט נקודות במשחקים טובים"

10.3.2013 / 10:43

בקבוצה התאכזבו מעוד תצוגה טובה שהסתיימה בהפסד. סבע, שיחמיץ את הפועל חיפה: "אנחנו תלויים בנו, נעשה את העבודה"

one

במכבי נתניה התאכזבו מאוד מההפסד אמש (שבת) למכבי חיפה (2:1), בעיקר לאור היכולת הטובה שהציגו במחצית הראשונה. "אנחנו קבוצת תחתית, וכאחת כזו אסור לנו לשמוט נקודות במשחקים טובים שלנו", אמר אחד השחקנים. "גם נגד בית"ר וגם אתמול היינו טובים ולא השכלנו לנצח. אסור שזה יקרה בפלייאוף, כי שם כל נקודה שאתה מאבד היא נקודה שיריבה שלך מרוויחה".

בצוות המקצועי ינסו כעת להרגיע את השחקנים ולהוריד ממפלס הלחץ לקראת המשחק הראשון בפלייאוף מול הפועל חיפה, שנמצאת במומנטום הטוב ביותר מבין קבוצות התחתית. "הפועל חיפה מצויינת לאחרונה, ובבית שלה יהיה קשה". אמר אותו שחקן. "אבל אם רוצים להישאר, אז צריך להוכיח כבר במשחק הראשון שאנחנו טובים יותר מהשאר".

אחמד סבע שחקן מכבי נתניה (מימין) מול אייל משומר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מי יחליף אותו בחוד? סבע/ברני ארדוב

מי שלא ישחק במשחק הקרוב הוא אחמד סבע, שסוחב חמישה כרטיסים צהובים, כאשר לנתניה אין למעשה חלוץ טבעי אחר בסגל וייתכן שדראגן צ'ראן יהיה זה שיפתח בעמדה זו בעוד עומר צלישר יחליפו בקישור להרכב. "אנחנו יודעים שהמצב שלנו לא טוב ונצטרך להילחם עד המשחק האחרון", אמר סבע. "נכנסנו עכשיו לשלב הנוק אאוט, וצריך לדעת לבוא מוכנים ומפוקסים לכל משחק. יש פה גברים שיודעים להוציא את הקבוצה מהמצב שנקלענו אליו".

"אנחנו תלויים בעצמנו ונעשה את העבודה", המשיך סבע. "שיחקנו טוב וזה שבוע שני שאנחנו מפסידים נקודות אחרי משחק טוב שלנו, אבל כל גול בשבילנו זה כמו גמר גביע וצריך לדעת לשמור עליו". על יחסי האהבה- שנאה בין הקבוצה לקהל העונה אמר סבע: "יש לנו קהל טוב. לצערי לא הבאנו לו את הניצחון, אנחנו בלחץ אבל לא מהקהל".

כשנשאל על האירועים סביב מוטל'ה שפיגלר לאחרונה, אמר הקפטן: "תשאלו את מוטל'ה על מוטל'ה. אל תשאלו אותי על דברים כאלה אלא רק על מה שקורה במגרש. יש צוות טוב במכבי נתניה ואנחנו צריכים להכין עצמנו למצב שלנו. אני והחבר'ה נעשה הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה, כי מגיע למכבי נתניה להישאר".

בינתיים במועדון עסקו שוב בנושא דרכי הגישה לאיצטדיון, כאשר אתמול הוכח שוב שבמשחק שמושך הרבה קהל האיצטדיון החדש בנתניה עדיין לא מצליח להכיל מספר אוהדים רב וסביב הקופות הייתה המולה גדולה. כן נרשמו פקקי ענק בהגעה וביציאה מהאיצטדיון. החשש הגדול ביותר הוא שלקראת יורו הצעירות הבעיות לא ייפתרו ומשחק הפתיחה של הטורניר שעתיד להיערך בנתניה יוביל לאי סדר דומה. עם זאת עיריית נתניה והמשטרה כבר מנסות לפתור את העניין ובהתאחדות עוקבים אחר ההתפתחויות.

דוברת ההתאחדות מיכל גרונלנד מסרה: "?אכן כיום קיימות מספר בעיות גישה היוצרות עומס ביציאה מהאיצטדיון, אך עניין זה צפוי להשתנות תהומית עם סיום עבודות שדרוג ופיתוח דרכי הגישה שיחלו כבר בזמן הקרוב ויסתיימו עד למועד קיום משחק הפתיחה של טורניר היורו?.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully