וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: טוטנהאם הביסה 0:3 את אינטר

בייל כיכב בניצחון התרנגולים. יוסי בניון פתח ושיחק 64 דקות בהפסד צ'לסי 1:0 לסטיאווה. 90 דקות לנאתכו בתיקו של קאזאן

בזמן שבליגת האלופות שלב שמינית הגמר נמצא בעיצומו, נפתחו הערב (חמישי) גם משחקי שמינית הגמר של הליגה האירופית. במשחק שפתח את הערב איכזבה אנז'י החזקה כשסיימה בתיקו 0:0 ביתי עם ניוקאסל. המשחק המרכזי הוליד הפתעה גדולה כאשר אלופת אירופה היוצאת צ'לסי, הפסידה בחוץ 1:0 לסטיאווה בוקרשט. יוסי בניון פתח בהרכב של הבלוז והוחלף בדקה ה-64 על ידי חואן מאטה.

לאציו עם רגל וחצי בשלב הבא אחרי ניצחון חוץ מרשים, 0:2 על שטוטגרט בגרמניה. גארת' בייל שוב כיכב עם שער ובישול בניצחון הגדול של טוטנהאם, 0:3 על אינטר. ביברס נאתכו שיחק 90 דקות והדביק כדור לקורה, בתיקו המאופס של רובין קאזאן בחוץ מול לבנטה.

סמואל אטו, שחקן אנז'י מול  יוהן קבאי שחקן ניוקאסל. רויטרס
פתח את הערב. אטו מול קבאי/רויטרס

אנז'י מחצ'קאלה - ניוקאסל 0:0

שלושה ימים לפני שהיא חוזרת למאבקי הצמרת בליגה הרוסית ששבה מפגרה ארוכה, אנז'י מחצ'קאלה איכזבה ולא הצליחה לנצח קבוצה מאוד חסרה של ניוקאסל. אחרי שניצחו בכל שבעת משחקיהם הביתיים העונה וספגו רק פעם אחת, לא הצליחו סמואל אטו וחבריו להכניע את ההגנה האנגלית וייאלצו לחפש את הניצחון במשחק הגומלין באנגליה בעוד כשבוע.

אנז'י התקשתה מאוד לפצח את המערך הצפוף של ניוקאסל, שעלתה למשחק הזה בהרכב חסר מאוד ומשני. בדקה ה-58 סמואל אטו טיווח את השער מ-17 מטרים עם כדור חזק לפינה, אך שוער ניוקאסל רובי אליוט הדף בקושי לקרן. אטו ניסה שוב להכריע את המשחק בדקה ה-87 כשנשלח לתוך הרחבה ומזווית קשה בעט החוצה והמשחק הסתיים בתיקו מאופס מאכזב מאוד מבחינתה של אנז'י המצוינת.

ראול רוססקו, שחקן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
סיבך את צ'לסי. ראול לוססקו/רויטרס

סטיאווה בוקרשט - צ'לסי 0:1

הקבוצה של רפא בניטס ממשיכה לאכזב והערב רשמה מפלה נוספת בעונה שהיא תרצה לשכוח. המאמן הספרדי פתח עם יוסי בניון בהרכב, אך גם הקשר הישראלי לא מנע הפסד מפתיע מאוד של אלופת אירופה היוצאת. בניון שיחק 64 דקות, רשם מצב אחד מצוין בדקה ה-40 והוחלף במחצית השניה על ידי חואן מאטה. צ'לסי תנסה לעשות מהפך במשחק הגומלין בלונדון בעוד כשבוע.

צ'לסי פתחה את המשחק בצורה לא טובה ונקלעה לפיגור בדקה ה-34. ריאן ברטראנד הכשיל ברחבה את ראול רוססקו, שקיבל כדור עומק מצוין. רוססקו עצמו היה זה שבעט את הפנדל לפינה הימנית של פטר צ'ך ופנימה. 0:1 מפתיע לרומנים. בדקה ה-40 יוסי בניון כמעט והבקיע. הישראלי החליף מסירות עם אדן הזאר ומתוך הרחבה בעט חלש לפינה, שוער סטיאווה הדף בקושי לחוץ. הבלוז ניסו להשיג את השיוויון, אך סטיאווה שמרה על היתרון שלה ותגיע עם מקדמה רצינית לקראת הגומלין בשבוע הבא.

אדרסון, שחקן לאציו חוגג. רויטרס
כבש שער נפלא בגרמניה. אדרסון/רויטרס

שטוטגרט - לאציו 2:0

השוואבים שקעו עד למקום ה-11 בבונדסליגה עם ניצחון ליגה בודד ב-2013, אבל באירופה הם עשו את העבודה מול גנק וגם מול שטוטגרט הם לא התקשו ועשו ניצחון גדול ששם אותם עם רגל וחצי בשלב רבע הגמר. מירוסלאב קלוזה הפצוע לא שיחק, אבל אדרסון הברזילאי ואוגני אונזי הצעיר, עשו את העבודה עבור הרומאים, שיסתפקו בתיקו במשחק הגומלין כדי להעפיל לרבע הגמר. שטוטגרט מצידה, תתמקד מעתה בליגה המקומית.

למרות ההרכב החסר, לאציו עלתה ליתרון ראשון בדקה ה-21. אדרסון הברזילאי השתלט על כדור שהגנת שטוטגרט לא הצליחה להרחיק ובעט בחצי יעף חזק ולפינה. 0:1 לאורחים.
בדקה ה-56 אוגני אונזי הכפיל את היתרון של לאציו ושם אותה עם רגל וחצי בשלב הבא. הקשר הצעיר לקח כדור בחצי של לאציו והתקדם באין מפריע כדי לשלוח בעיטה חזקה פנימה. 0:2 ללאציו.

טוטנהאם - אינטר 0:3

התרנגולים הלוהטים נמצאים בעיצומו של רצף 12 משחקים ללא הפסד בפרמיירליג, בראשותו של גארת' בייל שמפגיז ללא הכרה, וגם בליגה האירופית בייל לא עצר. הכוכב הוולשי המדהים כבש כבר בדקה השישית והוסיף בישול ליאן ורטונגן, בניצחון המרשים של התרנגולים. גילפי סיגורדסון הוסיף שער ובישול משלו לטוטנהאם, שנראית פשוט נהדר. מה שהעיב מעט על שמחת הניצחון היה הצהוב שספג בייל, שבגינו הוא ייעדר ממשחק הגומלין באיטליה. מנגד, אינטר ממשיכה את היכולת המאכזבת שלה מהליגה המקומית, וזקוקה לנס כדי להעפיל לרבע הגמר.

כבר בדקה השישית עלתה טוטנהאם ליתרון ומי כבש? נכון, גארת' בייל. גילפי סיגורדסון האיסלנדי הגביה כדור מצד שמאל ובייל התרומם נהדר ונגח פנימה. 0:1 לטוטנהאם. 19 דקות עברו וטוטנהאם הכפילה את היתרון שלה. ארון לנון פרץ בצד ימין ושלח רוחב לג'רמיין דפו שבעט ממטר, אנדנוביץ' שוער אינטר הדף אבל גילפי סיגורדסון השתלט על הריבאונד ומקרוב בעט פנימה. 0:2 לטוטנהאם.

בדקה ה-54 טוטנהאם כבשה את השלישי. גארת' בייל שוב היה מעורב עם בישול מכדור קרן, שהגיע היישר לראשון של יאן ורטונגן שמקרוב נגח פנימה. 0:3 לטוטנהאם בסיום.

גארת' בייל, גילפי סיגורדסון, שחקני טוטנהאם חוגגים. רויטרס
לא מפסיק לכבוש. גארת' בייל/רויטרס

לבנטה - רובין קאזאן 0:0

קבוצתו של ביברס נאתכו השלימה בסיבוב הקודם את הסנסציה של המפעל כשהדיחה את המחזיקה מאשתקד אתלטיקו מדריד, ומול לבנטה היא הסתפקה בתיקו 0:0, שעשוי להספיק לה לקראת הגומלין. ביבארס נאתכו שיחק כרגיל 90 דקות, היה מצוין ובדקה ה-89 כמעט כבש כשהדביק כדור לקורה. קאזאן זקוקה לניצחון דחוק בגומלין כדי להעפיל לרבע הגמר.

לבנטה התקשתה מאוד מול ההגנה הממושעמת של קאזאן במחצית הראשונה והגיע למצב ראשון משמעותי על סף סיום המחצית. ברקרו הרים כדור מצד ימין היישר לראשו של מיצ'ל, שנגח מקרוב חזק אבל סרגיי ריזיקוב הדף נהדר לקרן.

איש המשחק במחצית השנייה היה הווארד ווב, השופט האנגלי ששלף שני אדומים תוך שתי דקות. כריסטיאן אנסלדי היה הראשון להיות מורחק אחרי שקיבל צהוב שני בדקה ה-52. שתי דקות לאחר מכן הורחק גם מיצ'ל, אחרי כניסה גסה בקוגדניז קרדניס. בדקה ה-89 ביבארס נאתכו כמעט הצליח להכריע את המשחק. הקשר הישראלי קיבל כדור כ-18 מטרים מהשער, התקרב שני מטרים ומחוץ לרחבה בעט שטוח ברגל שמאל לקורה. מזל גדול ללבנטה.

משחקים נוספים:

ויקטוריה פלזן - פנרבחצ'ה 1:0
לפנרבחצ'ה: פייר וובו (81)

בנפיקה - בורדו 0:1
לבנפיקה: רודריגו (21)

פ.צ באזל - זניט סנט פטרסבורג 0:2
לבאזל: מרסלו דיאז (83). אלכסנדר פריי (90, בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully