וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור אשקלון שלחה מכתב תלונה נגד רומנו ועובד

4.3.2013 / 17:09

יו"ר הקבוצה התלונן על השיפוט בהפסד לחולון, ודרש לפסול את רומנו משיפוט במשחקי הקבוצה בעתיד: "למען הספורטיביות"

באליצור אשקלון מצאו את האשם להפסד אמש (ראשון) 83:82 להפועל חולון, שסיבך את הקבוצה בצורה קשה במאבקי ההשארות בליגה. יו"ר הקבוצה, יעקב וקנין, שלח היום מכתב ליו"ר איגוד השופטים, ראובן וירובניק, עם העתק למשבץ השופטים משה ביטון, בתלונה על צמד השופטים דוד רומנו וגילי עובד, ובבקשה שלא לשבץ את הראשון יותר למשחקי הקבוצה.

שופט הכדורסל גיל עובד. ברני ארדוב
תלונות קשות נגדו. גילי עובד/ברני ארדוב

"השופט דוד רומנו שפט בעונת המשחקים הנוכחית בשני משחקי ליגה שהוכרעו על חודו של סל עם שריקות שגויות של השופט", כתב וקנין בהתייחסו למשחק אמש ולהפסד הקבוצה להפועל תל אביב בתחילת הסיבוב, "לדוגמא, במשחק שנערך באשקלון במחזור ה-14, מול קבוצת הפועל תל אביב, נשרקה עבירה של עודד שעשוע על שחקן הפועל ת"א דמונטז סטיט כ- 30 שניות לסיום המשחק. מצפייה חוזרת ונשנית בווידאו, ניתן לראות בבירור שלא הייתה ולא נבראה עבירה".

יו"ר אשקלון הסביר את בקשתו לפסול את רומנו, "למען ההגינות הספורטיבית, שלא לשבץ את השופט דוד רומנו במשחקי קבוצת אליצור אשקלון, כיוון ששיבוצו השגוי במשחקי הקבוצה, גורם למרמור רב בקרב קהל האוהדים ומשפיע לרעה על תפקוד השחקנים במשחק".

לגבי עובד הוסיף וקנין, "אנו מבקשים להפנות את תשומת ליבך לרמת השיפוט של מר גילי עובד במשחק שנערך במחזור ה-3 ובמחזור ה-19 של קבוצתנו. לעניות דעתנו ומתוך כבוד רב לגילי, שהינו שופט ותיק ומכובד בליגה, אין הרמה שהופגנה במשחקים אלה מביאה כבוד לאיגוד השופטים. עולה החשש של 'התחשבנות' ומשחקי אגו בין השופטים על שריקות ששרקו איש לרעהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully