וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדינסון קבאני הגיע למסע רוחני בישראל

כוכב נאפולי, הנחשב לנוצרי אדוק, הגיע מלווה באימו לסיור במקומות הקדושים. הסיבה: למעלה מ-600 דקות ללא כיבוש

כוכב נאפולי אדינסון קבאני שוהה בחופשה פרטית בישראל. חלוץ נבחרת אורוגוואי, הנחשב לנוצרי אדוק, הגיע מלווה באימו, ברטה, לביקור במקומות הקדושים לנצרות ובין היתר צפוי לסייר גם בכותל המערבי. על פי דיווחים באיטליה, קבאני, שניצל את שני ימי החופשה שקיבלו שחקני נאפולי מהמאמן וולטר מצארי, צפוי לבקר גם בבית לחם. במהלך ביקורו היום (ראשון) סעד החלוץ במסעדת "בית הקשתות" בעיר העתיקה והצטלם לצד הבעלים אמיר חבשוש.

"בתור חובב כדורגל מושבע אין מצב שקבאני נכנס למסעדה ואני לא מזהה אותו. חשבתי שאני מדמיין אבל זה היה הוא", סיפר חבשוש בהתרגשות.

באיטליה מיהרו לייחס את הנסיעה לבצורת ההבקעות שעוברת על השחקן. קבאני לא כבש למעלה מ-600 דקות במסגרת הסריה A והליגה האירופית. השער האחרון שכבש "אל מטאדור" היה ב-27 בינואר בניצחון החוץ של נאפולי 1:2 על פארמה. באיטליה נטען כי קבאני מקווה למצוא בטיול את השלווה והרוגע, למצוא את עצמו רוחנית בתקווה שזה יעזור לו לחזור להבקיע.

החלוץ בן ה-26 נחשב לאחד החלוצים הגדולים בעולם בימינו ואחד הכוכבים הנערצים בענף. הוא הגיע לאיטליה ב-2007 ואחרי שלוש שנים וחצי בפאלרמו נמכר לנאפולי בקיץ 2010. במהרה הפך האורוגוואי לאחד מאהובי הקהל בסן פאולו וכבש 93 שערים ב-128 הופעות בכל המסגרות. גם העונה הצליח לתרום 27 שערים בכל המסגרות לפני ששבת מהבקעה לפני למעלה מחודש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימצא את השקט הדרוש? קבאני עם חבשוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully