וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד גברה 1:2 על ברצלונה

קארים בנזמה (6) וסרחיו ראמוס (81) הוליכו את האלופה לניצחון שני תוך ארבעה ימים. מסי איזן זמנית, ואלדס הורחק (90)

ארבעה ימים בלבד אחרי הקלאסיקו שבו ניצחה ריאל מדריד 1:3 בברצלונה ועלתה על חשבונה לגמר הגביע, הצליחה האלופה לחבר ניצחון שני ברציפות מול יריבתה המושבעת עם 1:2 גדול בסנטיאגו ברנבאו והגדילה את סימני השאלה סביב עתידם של הקטלאנים.

ז'וזה מוריניו השאיר את כריסטיאנו רונאלדו, מסוט אוזיל וסמי חדירה על הספסל, אבל ריאל פתחה בסערה עם שער של קארים בנזמה כבר בדקה השישית מבישול של אלברו מוראטה הצעיר. ליאונל מסי איזן בדקה ה-18 והשתווה לאלפרדו די סטפנו האגדי עם 18 שערים בקלאסיקו אבל המילה האחרונה הייתה של ריאל מדריד וסרחיו ראמוס, שכבש שער ניצחון בנגיחה מקרן בדקה ה-81 והשאיר את הנקודות במדריד. מיד לאחר שריקת הסיום הורחק שוער ברצלונה ויקטור ואלדס, אחרי שבא בטענות קשות לשופט על כך שלא נתן פנדל לקבוצתו לקראת הסיום.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
כבש משחק ליגה 16 ברציפות והשתווה לדי סטפאנו עם 18 שערים בקלאסיקו. מסי/רויטרס

המנצח הגדול של הקלאסיקו הזה הוא ללא ספק ז'וזה מוריניו, מאמנה של ריאל מדריד שהצליח להשיג ניצחון יוקרתי על היריבה המושבעת וגם לשמור על הטריות של כוכביו לקראת המפגש הגורלי מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות ביום שלישי. גם העובדה שריאל פתחה את המשחק ללא רונאלדו, לא מנעה ממנה מדריד להיות טובה יותר מברצלונה הכבויה, כשאלברו מוראטה, החלוץ הצעיר מציג יכולת מרשימה ומספק הרבה חומר למחשבה למוריניו.במחצית השניה, לאחר כניסתם של רונאלדו וחדירה בדקה ה-58, היתרון של ריאל על המגרש התעצם והכוכב הפורטוגלי היה קרוב מאוד לכבוש פעמיים, כולל בעיטה חופשית אדירה לחיבורים. האלופה מצמקת את הפער בפסגה ל-13 נקודות מברצלונה, מה שלא ימנע ממנה כנראה לאבד את תוארה ליריבתה המושבעת.

בצד השני, הדיבורים שהחלו לאחר המפלה מול מילאן בליגת האלופות, על משבר בברצלונה, והתעצמו אחרי ההפסד בגביע ביום שלישי, הפכו להיות ממשיים אחרי הפסד נוסף לריאל מדריד. ברצלונה נראית רע מאוד בתקופה האחרונה וזו כבר עובדה. לקטלאנים אין הרבה זמן להתאושש ויהיו חייבים להציג יכולת טובה בהרבה, כדי לנסות ולמחוק את הפיגור מול מילאן בליגת האלופות בעוד כשבוע וחצי. הדחה של ברסה מול הרוסונרי, תסיים עבורם את העונה מוקדם מהצפוי.

בריאל טוענים: ג'ורדי אלבה עשה אצבע משולשת לאוהדים

מספרי הקלאסיקו: השיא הגדול של מסי, השיא השלילי של ברצלונה

מהלך המשחק

דקה 6: גול! איזו פתיחה מדהימה לריאל מדריד. אלברו מוראטה, החלוץ הצעיר שפתח בהרכב במקומו של רונאלדו, קיבל כדור באגף שמאל, דני אלבס רק הסתכל ולא הפריע לו לשלוח כדור רוחב מדויק לבנזמה, שמקרוב בעט פנימה לרשת. 0:1 לריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
השער שלו לא החזיק מעמד הרבה זמן. בנזמה חוגג/GettyImages

דקה 18: גול! ליאונל מסי השווה שיאו של אלפרדו די סטפאנו עם 18 שערים בקלאסיקו. הארגנטינאי קיבל כדור במצד נוח, כשסרחיו ראמוס מולו. מסי תיעתע בספרדי ומקרוב בעט ברגל שמאל חד ושטוח פנימה. 1:1 בקלאסיקו.

דקה 32: הגול של ברצלונה העיר אותה והיא כמעט הכפילה את היתרון, כאשר דויד וייה פרץ בצד שמאל ומסר כדור מצוין למסי, שבעט מסובב לפינה אבל דייגו לופס היה עירני והדף.

דקה 38: מצב טוב לריאל מדריד. לוקה מודריץ' קיבל כדור בצד ימין והרים כדור מדויק, היישר לראשו של אלברו מוראטה שנגח סמוך לקורה והחוצה.

אנדרס אינייסטה, שחקן ברצלונה. רויטרס
קיבל שמירה הדוקה. אנדרס אינייסטה/רויטרס

דקה 58: בפתיחת המחצית השנייה ביצע ז'וזה מוריניו שני חילופים בניסיון להשיג הכרעה. כריסטיאנו רונאלדו נכנס במקומו של קארים בנזמה וסמי חדירה נכנס במקומו של קאקה.

דקה 65: שבע דקות בלבד לאחר שנכנס, כריסטיאנו רונאלדו הטביע את חותמו כשבעט בעיטה חופשית אדירה מ-30 מטרים. הפורטוגלי בעט חזק מאוד, אך למזלו של ואלדס הכדור הלך למרכז השער והשוער הצליח להדוף בקושי.

דקה 69: שוב כרסיטאנו רונאלדו סיכן עם פריצה מצד שמאל. הפורטוגלי הסתדר עם פיקה ומזווית קשה בעט סמוך לקורה והחוצה.

דקה 76: עוד מצב נהדר לריאל מדריד. אלברו מוראטה הצעיר נשלח בכדור עומק ומול ואלדס בעט לפינה, אך השוער הצליח להדוף בקושי לקרן.

דקה 81: גול! ריאל מדריד מחזירה לעצמה את היתרון. לוקה מודריץ' הרים כדור קרן מדויק היישר לראשו התמיר של סרחיו ראמוס, שנגח חזק לרשת. 1:2 מוצדק לריאל מדריד.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
צחק אחרון. סרחיו ראמוס/רויטרס

דקה 87: כמעט 1:3 לריאל. כריסטיאנו רונאלדו בעט כדור אדיר לחיבורי הקורות, הכדור חזר לפפה שמתוך הרחבה בעט החוצה. מזל גדול לברצלונה.

דקה 90: ברצלונה זעמה של השופט כשלא שרק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים, לאחר ספק הכשלה על אדריאנו בתוך הרחבה.

דקה 90: אדום! ויקטור ואלדס מורחק אחרי שבא בטענות קשות לשופט שלא נתן פנדל לקבוצתו דקות לפני כן.

ריאל מדריד: דייגו לופס, סרחיו ראמוס, פפה, רפאל וראן, פאביו קואנטראו (אלברו ארבלואה, 69), מייקל אסיין, לוקה מודריץ', חוסה קאייחון, קאקה (סמי חדירה, 58), קארים בנזמה (כריסטיאנו רונאלדו, 57)., אלברו מוראטה.

ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, טיאגו אלקנטרה, אנדרס אינייסטה, פדרו (אדריאנו, 78), דויד וייה (אלכסיס סאנצ'ס, 67), ליאונל מסי.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
השער שלו לא הועיל. מסי/רויטרס
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד נוגח מעל ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
התרומם מעל פיקה וניצח את ברצלונה. סרחיו ראמוס/רויטרס

משחקים נוספים:

לה קורוניה - ראיו וייקאנו 0:0

אוסאסונה - אתלטיק בילבאו 1:0
לבילבאו: מרסל סוסאטה (63)

ולנסיה - לבנטה 2:2
לוולנסיה: ג'ונאס (27) ורוברטו סולדאדו (45). ללבנטה: איבורה (16) וחאבייר בארקרו (89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully