וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחונות לאולימפיאקוס, סיינה וברצלונה

האדומים גברו על בשיקטאש והקטינו את סיכויי מכבי להעפיל להצלבה. סיינה הביסה את פנר/אולקר, ניצחון גם לריאל מדריד

שלב הטופ 16 ביורוליג נכנס לישורת האחרונה והמחזור התשיעי נפתח הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים שנערכו בנוסף למשחקה של מכבי תל אביב מול קאחה לבוראל. במשחק הראשון שפתח את בית ו', בו משחקת גם מכבי תל אביב, הגיעו בשורות לא טובות לאלופה הישראלית, כאשר אולימפיאקוס ניצחה בחוץ 60:79 את בשיקטאש החלשה והגדילה את הפער מהצהובים בקרב על המקום הרביעי בבית שמוליך להצלבה.

במוקד עמד הקרב המרתק בבית ובו ברצלונה ניצחה אחרי מותחן את חימקי מוסקבה, 69:71. עוד בבית הזה סיינה הביסה כצפוי את פנרבחצ'ה אולקר המפורקת, 69:87. בבית המקביל נערך משחק יחיד, ובו ריאל מדריד ניצחה 73:76 את באמברג.

רודי פרננדס, שחקן ריאל מדריד. GettyImages
הוליך את ריאל לעוד ניצחון צמוד. רודי פרננדס/GettyImages

בית ה'

ריאל מדריד - באמברג 73:76

הספרדים ממשיכים את העונה הנהדרת שלהם ביורוליג והשיגו ניצחון שמיני בטופ 16, אחרי משחק קשה מהצפוי מול אלופת גרמניה. מאייק זירבס, שחקנה של באמברג קלע ליי אפ, שמונה שניות לסיום וקבע שיוויון 73, אך דונטה דרייפר קלע שלשת ניצחון עם הבאזר והנחיל לגרמנים הפסד רביעי ברציפות בהפרש מקסימלי של שלוש נקודות.

ג'יי סי קארול, הקלע הנפלא של ריאל, החטיא את כל הניסיונות שלו מחוץ לקשת, אך הוליך את הספרדים עם 11 נקודות. רודי פרננדס הצטיין עם תשע נקודות ו-11 ריבאונדים. אנטון ג'אבל הסלובקי הוליך עם 15 נקודות את הגרמנים, שהצליחו לתת פייט למרות שחסרו את בוסטיאן נכבאר, הכוכב הגדול שלהם. ריאל מדריד תאבק עד סוף הקמפיין על ראשות הבית עם אנדולו אפס, גם לה יש הפסד אחד בלבד בטופ 16. באמברג תמשיך לחפש ניצחון בכורה בתולדותיה בטופ 16.

גוש פאוול, שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
הטביע את בשיקטאש. ג'וש פאוול/GettyImages

בית ו'

בשיקטאש - אולימפיאקוס 79:60

ניצחון חמישי ברציפות לאלופת אירופה, שממשיכה לשפר את מעמדה בבית ו', על חשבון מכבי תל אביב. היוונים, שמוקמו לפני המשחק במקום הרביעי בבית, לא התקשו מול הקבוצה הכי חלשה בטופ 16, שעלתה למשחק הזה ללא קרטיס ג'רלס, הכוכב שעזב אותה במפתיע. בשיקטאש עוד הוליכה בתום הרבע השני, אך היוונים ניצחו 15:25 את הרבע השני ופתחו פער, ממנו לא הצליחו הטורקים לחזור.

דורון פרקינס, אקס מכבי תל אביב ערך הופעת בכורה במדים האדומים, אך לא הטביע את חותמו על המשחק וסיים ללא נקודות בארבע דקות וחצי ששיחק. גוש פאוול הסנטר, היה השחקן המצטיין במשחק הזה עם 16 נקודות והחטאה אחת בלבד מהשדה. ואסיליס ספאנוליס היה מצוין כהרגלו עם תשע נקודות ולא פחות חשוב שמונה אסיסטים.

פט מיקל, שחקן ברצלונה. GettyImages
ממשיך לתת עונה גדולה. פט מיקל/GettyImages

ברצלונה - חימקי מוסקבה 69:71

ההפסד היחיד של ברצלונה בשלב הטופ 16 היה בחוץ מול חימקי מוסקבה. הערב, אלופת ספרד קיבלה הזדמנות לנקום והיא עשתה זאת בסטייל. ברסה הוליכה בהפרש דו ספרתי לאורך רוב המשחק וסיימה את הרבע השלישי ביתרון של 12 נקודות, אבל הרוסים כמעט ביצעו קאמבק ברבע האחרון, בו קלעו הקטלאנים 11 נקודות בלבד, אך הצליחו לשמור על היתרון המזערי ולעלות למאזן מרשים של 1:8.

חואן קרלוס נבארו, שהחמיץ את המפגש הקודם מול הרוסים, שיחק הפעם 30 דקות והיה נהדר כהרגלו עם 19 נקודות וארבעה אסיסטים. אנטה טומיץ' הוסיף 16 נקודות לקטלאנים, שהבטיחו את העפלתם לשלב ההצלבה. פול דייויס, הסנטר של חימקי שנמצא בכושר פנטסטי הוליך אותה גם הערב עם 18 נקודות, שלא הספיקו הפעם. הרוסים ייאבקו עד הסוף עם אולימפיאקוס, קאחה לבוראל וגם עם מכבי תל אביב על הכרטיס הרביעי מהבית להצלבה.

בויאן בוגדנוביץ' פנרבחצ'ה/אולקר מול סיינה. alih Zeki Sayar, GettyImages
עונה חלומית. שחקני סיינה/GettyImages, alih Zeki Sayar

סיינה - פנרבחצ'ה אולקר 69:87

סימונה פיאנג'אני, המאמן של הטורקים התפטר אחרי התבוסה המשפילה מול ברצלונה בשבוע שעבר, ולא נכח במפגש מול האקסית המיתולוגית שלו, שהנחילה לקבוצה המיליונים מאיסטנבול עוד מפלה כואבת. אלופת איטליה ניצלה את ההגנה הנרפית של פנרבחצ'ה ופתחה פער של 14 נקודות כבר במחצית, כאשר המחצית השנייה הפכה לגארבץ' טיים אחד גדול.

אלכסנדר ראסיץ' הוליך את האיטלקים עם 16 נקודות. דניאל האקט הוסיף 13 ובובי בראון הכוכב של הטוסקנים הסתפק הפעם ב-12 נקודות בלבד. בויאן בוגדנוביץ' הצטיין בצד השני עם 22 נקודות. סיינה, שהתאושש מהתבוסה למכבי תל אביב בשבוע שעבר, נמצאת חזק במאבק עם ברצלונה על ראשות הבית. פנרבחצ'ה/אולקר מחכה שהעונה הזו כבר תסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully