וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

27.2.2013 / 20:50

הירוקים עלו לרבע הגמר, בזכות טעות של קאלה שסידר שער לתורג'מן (42) ועוד גול של אנדלובו (89). אראל צימק בפנדל (90)

one

מכבי חיפה לא נתנה לטראומת 2005 לחזור על עצמה. הירוקים שוב פגשו את הפועל חיפה לדרבי במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, אבל בניגוד להפסד בפנדלים לפני שמונה שנים, שרדו סיום דרמטי, ניצחו 1:2 והמשיכו לרבע הגמר. בדרבי הקודם בליגה ביצע קאלה דרשלר שתי טעויות קשות שהובילו את מכבי חיפה לניצחון. הפעם הוא הסתפק באחת, אלון תורג'מן ניצל זאת כדי לכבוש מקרוב בדקה ה-42 והירוקים המשיכו את המומנטום לקראת דרבי הליגה שייערך ביום שני עם שער של דינו אנדלובו בדקה ה-89. גל אראל יצר מתח עם פנדל מצמק בתוספת הזמן, כשאייל משומר הציל מהקו ומנע שוויון עוד יותר דרמטי.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, במרכז אלון תורג'מן. קובי אליהו
שרדו סיום דרמטי. אלון תורג'מן עם החברים/קובי אליהו

אריק בנאדו בחר להחזיר להרכב את חן עזרא ואלון תורג'מן על חשבון לירוי צעירי ואנדלובו, והמשיך עם יניב קטן שכבש ביום ראשון לרשת בית"ר ירושלים את שערו ה-78 במדי הקבוצה. מנגד, הפועל חיפה החלה בחלוקת כוחות לקראת הדרבי החשוב יותר מבחינתה בליגה, ועלתה ללא מלך שערי ולדימיר גלושצ'ביץ'. גם גיא צרפתי המוצהב חסר לניר קלינגר שהציג מערך טקטי ומבוקר, וזה עבד לו מצוין במחצית הראשונה. הפועל חיפה מנעה מיריבתה לפתח את משחקה הרגיל, סיכנה מדי פעם את שערו של בויאן שראנוב והייתה קרובה לרדת עם תיקו מאופס להפסקה. ואז בא קאלה. השוער הקרואטי הוותיק שמט בעיטה חלשה של עזרא, ותורג'מן אמר תודה ודחק מקרוב.

השער לא ממש העיר את המשחק והקצב המנומנם נמשך במחצית השנייה. קלינגר ניסה לחזור למשחק עם הכנסתו של גלושצ'ביץ', אבל הירוקים היו קרובים יותר לשער שני, ורק חוסר דיוק במסירה האחרונה מנע מהם לסיים מתפרצות עם כדור ברשת של קאלה. השוער הקרואטי סיפק עוד יציאה מוזרה לכדור גובה שלמזלו לא נוצלה. חבריו לא הגיעו ולו למצב אחד מסוכן במחצית השנייה, עד המותחן בדקות הסיום. תחילה אנדלובו סיים מתפרצת עם כדור ברשת ועשה 0:2, אך נגיעת יד של ג'אבר עטאא העניקה לגל אראל את הזכות לצמק מהנקודה הלבנה. הפועל חיפה יצאה להתקפה אחרונה, בה משומר משומר הרחיק מקו השער וסייע לשראנוב. האדומים יקוו לעשות יותר בדרבי הליגה. שם הם חייבים את הנקודות כדי לשרוד, אבל כך גם מכבי חיפה שעדיין לא אמרה נואש במאבק על האליפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. קובי אליהו
עוד דרבי, עוד טעות שעלתה ביוקר. קאלה דרשלר/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 9: החזרת כדור נוראית של רואש לקאלה גרמה לקרן מיותרת מבחינת הפועל חיפה, אבל השוער הוותיק אגרף את הקרן של עזרא.

דקה 15: כדור קרן של עזרא עשה בלגן ברחבת הפועל חיפה, הכדור פגע בקינן וניתז למשקוף והחוצה.

דקה 17: עזאם השתחרר מהשמירה ובשמאל בעט כדור חזק מ-14 מטרים ששראנוב זינק וקלט.

דקה 21: כיוואן חטף כדור על סף הרחבה של מכבי חיפה ובעט חזק, אבל שראנוב קלט.

דקה 26: גולסה הפציץ מ-20 מטרים, קאלה קלט.

דקה 31: קטן סובב כדור חופשי מ-18 מטרים שפגע בגב של שחקן אדום ועשה דרכו לחיבורים, אך קאלה התעופף והדף לקרן.

דקה 42: גול! למרות יכולת לא מרשימה, הירוקים עלו ליתרון. עמאשה השתלט ברחבה ומסר לעזרא שבעט לשער. קאלה הדף רע ותורג'מן דחק מקרוב אל הרשת. 0:1 למכבי חיפה.

אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
חלום הגביע הראשון מאז 1998 נותר בעינו. אוהדי מכבי חיפה/קובי אליהו

מחצית שנייה

דקה 53: מכבי חיפה יצאה למתפרצת עם עזרא מצד שמאל, אבל כדור הרוחב שלו נבלם על ידי ברקוביץ' לקרן. הירוקים בחרו בקרן קצרה, קטן השאיר לבוקולי והברזילאי בעט מ-20 מטרים מעל השער.

דקה 66: קאלה שוב סיפק הדיפה רעה, הפעם לכדור גובה, אבל היה במקום כדי לעצור את הבעיטה של עזרא.

דקה 77: עזרא לקח את פינאס לטיול בצד שמאל והעביר רוחב, אבל החלוצים שלו פספסו את הכדור.

דקה 81: במחצית כזו חלשה, גם זה אירוע: שלומי אזולאי נכנס כמחליף במכבי חיפה, ובאותה דקה עלה לשחק גם שלומי אזולאי של הפועל חיפה, שבנוער שיחק במכבי.

דקה 85: איזו החטאה של אזולאי. הירוק מבין השניים. החלוץ המחליף מצא עצמו לבד מול קאלה, חיכה, חיכה ולבסוף בעט מארבעה מטרים לעמוד. אנדלובו פספס את הריבאונד.

דקה 89: גול! הירוקים סגרו עניין. בוקולי הוציא מתפרצת ומסר בתזמון מושלם לאנדלובו, שהטעה שחקן ובעט לפינה הקרובה כדור שפגע בדורה ונעצר ברשת. 0:2 למכבי חיפה.

דקה 90+2: גול! עטטא המחליף נגע בכדור בידו ברחבה בצורה שלומיאלית. אראל בעט את הפנדל שמאלה, שראנוב נגע אבל נכנע. רק 1:2 למכבי חיפה.

דקה 90+3: כמעט השוויון הדרמטי. שראנוב הדף רע ומשומר הציל מהקו ומנע הארכה. איזו דרמה.

דנילו ניקוליץ' שחקן הפועל חיפה שומר על חן עזרא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חוסר דיוק. חן עזרא מול דנילו ניקוליץ'/קובי אליהו

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, חן עזרא, יניב קטן (ג'אבר עטאא, 86), אלון תורג'מן (שלומי אזולאי, 81), ויאם עמאשה (דינו אנדלובו, 71).

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, טובארנו פינאס, דושאן ברקוביץ' (שלומי אזולאי, 81), אושרי רואש, דנילו ניקוליץ', יוסי דורה, עאהד עזאם (ולדימיר גלושצ'ביץ', 55), גל אראל, רן אבוקרט, הישאם כיוואן (רן אבוקרט, 63), יובל אבידור.

אוהדי הפועל חיפה מוחים מול יואב כץ. קובי אליהו
המחאה נמשכת. אוהדי הפועל חיפה נגד יואב כץ/קובי אליהו
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. קובי אליהו
לא אהב את הדרמה בסיום. יעקב שחר/קובי אליהו
שחקני מכבי חיפה חוגגים. קובי אליהו
מומנטום לקראת הדרבי בליגה. שחקני מכבי חיפה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully