וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל ת"א ניצחה את הפועל כפר סבא 0:1

מערכת וואלה! ספורט

26.2.2013 / 22:43

הפועל תל אביב שוב קיבלה מתנה מהשופט, תמוז (68) כבש מהנקודה הלבנה ושלח את האדומים לרבע גמר הגביע

one

במשך כל העונה התלונן מאמן הפועל תל אביב (לשעבר), יוסי אבוקסיס, כי קבוצתו מקופחת על ידי השופטים. ובכן, נראה שהזמנים משתנים: רק לפני מספר ימים גנבו האדומים ניצחון ראשון בעידן פרדי דוד, לאחר החלטה שנויה במחלוקת של השופט איתן שמואלביץ', ששרק לפנדל על עומר דמארי, שלא הוכשל. הערב (שלישי) המשיכה הפועל תל אביב לקבל מתנות מאנשי המשרוקית, כששריקה מוטעית של לירן וקסברגר לכדור עונשין מ-11 מטרים סייעה לקבוצתו של דוד לצאת עם 0:1 קטן על הפועל כפר סבא מהלאומית, בכדי לתפוס מקום ברבע גמר גביע המדינה.

אלמוג כהן קופץ על שחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז. קובי אליהו
שוב זכו מן ההפקר. תמוז מסיים את הבצורת, האדומים חוגגים פנדל שלא היה/קובי אליהו

למרות הניצחון השני ברציפות, ולמרות שהתקרבו עוד צעד בכיוון גביע רביעי ברציפות, בהפועל תל אביב לא יכולים להיות מרוצים מההופעה הערב. היריבה שלהם, מתחתית הליגה הלאומית שלטה מול האדומים לאורך כל המחצית הראשונה, ואלמלא חוסר ניסיון של שחקני החוד של הירוקים, הם היו יכולים לכבוש שני שערים לפני המחצית.

במחצית השניה החלה הפועל תל אביב להתעורר, ניצלה את העייפות של כפר סבא, והחלה לשלוט במגרש. הירוקים ריכזו את המאמצים בעיקר בניסיון לשמור על שער נקי, אלא שאז הגיעה הדקה ה-68, אז חשב וקסברגר שראה את אבי סופר נוגע בידו ברחבה, תחנוני שחקני כפר סבא לא עזרו, וטוטו תמוז החזיר את הצבע לפנים של האוהדים כשהעלה את קבוצתו ליתרון, ושלח אותה לרבע הגמר. לתמוז, אגב, זהו שער ראשון מאז ה-22 בדצמבר בקרית אליעזר, אז כבש מול הפועל חיפה. החלוץ, שהושעה והוחזר לסגל עם הגעת פרדי דוד, סיים בצורת של שמונה משחקים.

כפר סבא, האחרונה בלאומית, נותרה רק עם המחמאות, ותחזור למאבקי ההישרדות הקשים בליגה עם תחושת החמצה גדולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל תל אביב אלמוג כהן מול שחקן הפועל כפר סבא יובל יעקובוביץ'. קובי אליהו
לא מרשימים בכלל. כהן מול יעקובוביץ'/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 7: דמארי ניסה להרים כדור לרחבה, כפר סבא הרחיקה אל אלמוג כהן, שמחוץ לרחבה ניסה לכבוש במספרת, אבל שוער המארחים קלט בקלות.

דקה 10: איזו הזדמנות לכפר סבא! לידור כהן התגבר על אנטבי, וכמעט והכניע את אדל, אבל שוער האדומים הדף היטב.

דקה 17: טעות בהגנה של המארחים הגיעה אל עומר דמארי, שמקצה הרחבה בעט לא מספיק חזק, בן חמו עצר.

דקה 24: הירוקים המשיכו ללחוץ, פדידה קיבל כדור עמוק, פרץ טוב אל הרחבה וניסה להכניע את אדל מזווית קשה, אך השוער עצר טוב.

דקה 24: סוף סוף הזדמנות גדולה לאדומים, כשכדור רוחב הגיע אל תמוז, אבל החלוץ בעט מהאוויר ברישול היישר לידיו של השוער.

דקה 42: שוב הירוקים התקרבו, שוב הכדור הגיע לפדידה שהיה פנוי לחלוטין, אבל הבעיטה שלו לא הכניעה את אדל. מה קורה להגנה של הפועל?

דקה 45: קוסטה החזיר מסירה לאדל שאסף את הכדור, וכפר סבא קיבלה בעיטה לא חופשית מתוך הרחבה, סופר ניסה להפציץ אבל הכדור שלו לא מצא את המסגרת.

שחקן הפועל תל אביב טיאגו קוסטה מול הפועל כפר סבא. קובי אליהו
החזרה נוראית לשוער. קוסטה/קובי אליהו

מחצית שניה

דקה 48: סלים טועמה, שרק נכנס קיבל את הכדור מ-20 מטרים, וניסה לבעוט מרחוק אבל הכדור שייט מעל לשער.

דקה 68: שער! הפועל תל אביב קיבלה מתנה מהשופט, שראה נגיעת יד ברחבה שלא היתה. תמוז הפך את הפנדל ליתרון, 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 83: בן חמו שמר את קבוצתו במשחק עם שתי הצלות ענקיות. תמוז נגח מחמישה מטרים, השוער הדף היישר אל דמארי, שהיה חייב לכבוש אבל בעט למרכז השער, ובן חמו שוב הציל את כפר סבא.

דקה 90: איזו הזדמנות של כפר סבא! פאביצ'ביץ' איבד כדור נוראי בתוך הרחבה, אזובל ניסה להעביר כדור רוחב, אבל אדל הדף והמארחים איבדו הזדמנות גדולה להשוות.

דקה 90+4: לא תיאמן ההחמצה האחרונה של רועי גורדנה. כפר סבא יצאה להתקפה עם כל מה שיש לה, הפועל ניצלה זאת, הגיעה אל בן חמו עם שלושה שחקנים, וגורדנה רק היה צריך לדחוק מחמישה מטרים, אבל שוערה של כפר סבא רשם הדיפה גדולה.

מאמני הפועל כפר סבא אופיר בן חיים, עידן שום. קובי אליהו
לא נעים. בן חיים ושום יורדים מאוכזבים/קובי אליהו

הרכבים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, טיאגו קוסטה, מור שושן, יגאל אנטבי, אלירן דנין, אריק דג'מבה דג'מבה, אלמוג כהן, ניר נחום (סלים טועמה, 46), חנן ממן, עומר דמארי, טוטו תמוז (רועי גורדנה, 90).

הפועל כפר סבא: שלומי בן חמו, דור מליחי, גיא גרוס, אבי סופר, טל בנש, אברהם צ'קול, גיזי דורבור, יובל יעקובוביץ', לידור כהן, וויליאם אווסו, עומר פדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully