וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א - בית"ר ירושלים: "בכל מצב, אסור שנתפרק"

הירושלמים מגיעים עם הרבה חששות לקראת שמינית גמר הגביע (ד', 20:50, 5+ לייב). אוסקר: "סדאייב מוכשר אבל הוא לא לבד"

מכבי תל אביב נערכת למשחק שמינית גמר גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים שייערך מחר (רביעי, 20:50, ספורט 5+ לייב). יואב זיו ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים, ואת מקומו צפוי לתפוס איגנסיו פידלף. הבלם קרלוס גרסיה צפוי לחזור למרכז ההגנה הצהובה לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה.

אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מרוצים מהעונה שלנו". גרסיה/קובי אליהו

אנחנו מרוצים מהעונה שלנו וגאים בקבוצה וזו הדרך בה אנחנו רוצים להמשיך", פתח אוסקר גרסיה את דבריו במסיבת העיתונאים שכינסו הצהובים לקראת המשחק. "כל המשחקים חשובים ואנחנו צריכים להתרכז בכל משחק בנפרד, והמשחק הראשון הוא נגד בית"ר. אנחנו יודעים שבית"ר היא קבוצה טובה, יש להם שחקנים טכניים טובים וגם בשבילם זו הזדמנות לעלות שלב ולהתקרב למקום באירופה בעונה הבאה".

על התקופה הרעה של היריבה אמר: "כשאני חושב על היריבה, אני לא חושב על המשחק האחרון אלא מסתכל עליה כל העונה. הם עושים טונה טובה וקרובים לפלייאוף העליון. זאור סדאייב שחקן מוכשר, אבל הוא לא לבד. יש שלושה או ארבעה שחקנים שיכולים לעשות בעיות בהתקפה. המצב הפיזי שלנו טוב מספיק בשביל לשחק שלושה משחקים בשבוע, אבל במשחקים כאלה הצד המנטאלי צריך להיות טוב כמו הצד הפיזי".

על הקנס שספג גונסאלו גרסיה אחרי שלא התייצב לאימון השחרור אחרי המשחק נגד עירוני רמת השרון: "לא קרה כלום בין גונסאלו לביני ואין לי בעיה איתו. הוא עשה טעות, דיבר איתנו והתנצל. בשבילי זה מה שחשוב ולא הטעות". אוסקר התייחס גם לפציעה הקשה של יגיל ביטון: "הוא בחור מדהים ומקווה שיהיה בסדר כמה שיותר מהר".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. קובי אליהו
"יש לי שני גביעים, צריך להשיג עוד אחד". זהבי/קובי אליהו

ערן זהבי נשאל לגבי פרשת הצ'צ'נים של בית"ר: "הכדורגל הוא מעל הכל ולא צריכה להיות בו גזענות בכלל. אצלנו למשל יש שחקנים ערבים ואנחנו איתם בחדר הלבשה. דת וכדורגל לא צריכים להיות מעורבים".

על יכולתו אמר: "אין הוקוס פוקוס בכדורגל ולא ציפיתי להיות ביכולת שהייתי כשיצאתי מישראל. עד עכשיו אני בסדר גמור, לא מעל ולא מתחת לקבוצה. אתם העמדתם רף ציפיות ואני ידעתי שאני לא בא להציל את מכבי, אלא להיות חלק מקבוצה טובה. נגד נתניה הייתי מצוין, בדרבי נתתם לי ציון 9. אתם שבוע אומרים עליי ככה ושבוע ככה ואני לא מתייחס. יש לי דרך שלי שהיא לעבוד קשה כל אימון, לקבל דקות ולנסות לעשות את המיטב. הביאו אותי כדי להיות חלק ולתת אקסטרה. לא הופתעתי שלא פתחתי מול רמת השרון. אני מכבד את ההחלטה של המאמן. כל שחקן שלובש את חולצת ההרכב של מכבי ראוי".

על חזרה אפשרית לנבחרת אמר: "אלי גוטמן לא דיבר איתי, אין לנו על מה לדבר. אם הוא יחשוב שאני טוב ויזמין אותי, אני אשמח. הוא מכיר אותי טוב מכל שחקן אחר. אני צריך לתת תשובות על המגרש רק דרך יכולת".

הקשר סיכם: "יש לי שני גביעים ואני צריך להשיג את השלישי. הסוד בגביע הוא שמסתכלים על כל משחק לגופו. בכל משחק מבחינתי כרגע הגביע אצלי ומישהו צריך לקחת אותו. אין דרך חזרה. קיבלנו הגרלות לא קלות, אבל אני מעדיף לקבל את הקבוצות גדולות בשלבים האלה כי זה מקצר את הדרך ובשלבים הבאים יכולות להיות קבוצות פחות טובות. אם אנחנו רוצים לזכות, אנחנו צריכים לעבור קבוצות כאלה".

שחקני מכבי תל אביב משה לוגסי, קרלוס גרסיה. קובי אליהו
חוזר להרכב. גרסיה, שלישי, במרכז/קובי אליהו

המגן יואב זיו יעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים ולעומתו יחזור קרלוס גרסיה להרכב, לאחר שלא שיחק נגד רמת השרון בשבת, מאותה סיבה. למאמן אוסקר גרסיה יש שתי אופציות לאיוש חוליית ההגנה, האפשרות הראשונה היא שאיגנסיו פידלף יוסט לעמדת המגן השמאלי במקומו של זיו והאופציה הנוספת שעומר ורד יפתח כמגן ימני ושרן ייני יעבור לעמדת המגן השמאלי.

ערן זהבי צפוי לשוב להרכב, ככל הנראה על חשבונו של משה לוגסי, כאשר בחלק הקדמי לא צפויים שינויים ודור מיכה יפתח יחד עם ראדה פריצה ואלירן עטר. כ-12 אלף כרטיסים כבר נמכרו למשחק ובלומפילד צפוי להיות מלא.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, שרן ייני (עומר ורד), קרלוס גרסיה, איתן טיבי, איגנסיו פידלף (שרן ייני), גל אלברמן, ערן זהבי, מהראן ראדי, דור מיכה, ראדה פריצה (רוברטו קולאוטי), אלירן עטר

זאור סדאייב, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
צפו להופעת בכורה ב-11. זאור סדאייב/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים: רק 500 כרטיסים נמכרו

בבית"ר ירושלים מגיעים למשחק ללא יותר מדי ציפיות ובאווירה שפופה, לאחר נקודה אחת שצברה הקבוצה בחמשת המשחקים האחרונים וללא הרבה אמונה שאפשר לעשות משהו משמעותי בגביע. למרות הכל, בבית"ר עדיין מאמינים שבכדורגל הכל יכול להיות ואמרו: "עם קצת מזל אולי דברים במשחק יזרמו לטובתנו. צריך לבוא ולתת את הכל, ולראות בסוף למה זה יספיק. אין ספק שמכבי עולה עלינו ובכושר מצוין, אבל במשחק אחד תמיד יש סיכוי. בכל מצב אסור שנתפרק, זה ישליך על ההמשך בליגה".

המאמן אלי כהן יחליט רק מחר על ההרכב, אך כפי שנראו הדברים היום באימון אופיר קריאף ישחק כמגן שמאלי על חשבונו של חיים מגרלשווילי המוצהב. זאור סאדייב צפוי לפתוח בחוד ההתקפה על חשבונו של ערן לוי שהושעה מהמשחק ואלי דסה יפתח כמגן ימני על חשבונו של שי חדד המוצהב גם הוא. חן עזריאל יחזור להרכב לאחר שנעדר נגד מכבי חיפה בשל הסכם המושאלים שלה.

על אף שלבית"ר יש את האפשרות לחתוך את ערן לוי על כל עבירת משמעת, אין בכוונת המועדון לעשות זאת והמטרה היא להחזיר את השחקן לפעילות כבר ביום חמישי הקרוב. תיתכן אף שיחה משולשת בין היו"ר איציק קורנפיין, המאמן אלי כהן והשחקן על מנת לנסות ליישר את ההדורים לפחות עד לסיום העונה. בכל מקרה מעריכים במועדון משוכנעים כי השניים לא ימשיכו יחד בעונה הבאה.

עד עתה נמכרו כ-500 כרטיסים בלבד לאוהדי בית"ר לקראת המשחק מחר והכמות מלמדת יותר מכל על אווירת הנכאים בקרב הקהל הבית"רי. גורם בבית"ר מסר: "במצב רגיל הכרטיסים היו נחטפים אחרי שעתיים. נגד הפועל תל אביב הם נגמרו בתוך כמה שעות ובמשחק גביע על אחת כמה וכמה, אבל זאת בית"ר ירושלים היום. עד שלא נצא מהתקופה הטראומתית שעוברת על המועדון צריך להתרגל לזה".

הרכב משוער: אריאל הרוש, אלי דסה, מתן בראשי, דינו שקבורץ, אופיר קריאף, קובי מויאל, דריו פרננדס, אבי ריקן, עמית בן שושן, חן עזריאל, זאור סאדייב.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול יואב זיו שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המגן השמאלי מול מכבי? אופיר קריאף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully