וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות ב-NBA נסגר: מי עבר לאן?

ג’יי ג’יי רדיק עבר למילווקי, אודריך למג’יק, בוסטון לקחה את ג’ורדון קרופורד, מיינור הועבר לפורטלנד. כספי נשאר בקליבלנד

חלון ההעברות ב-NBA נסגר הערב (חמישי), ואחרי יום סוער של שמועות, שמות וחוזים שנזרקו לאוויר, נותרנו עם כמה טריידים מעניינים, ועם עומרי כספי אחד שקיווה אולי למצוא בית חדש שיספק לו דקות משחק, אבל נותר לבסוף בקליבלנד. אגב, זו הפעם הראשונה מאז 2009 שקליבלנד לא מבצעת טרייד ביום האחרון של מועד ההעברות, ולא העבירה את כספי כיוון שרצתה לקבל עליו בחירת סיבוב ראשון בדראפט, אך לא מצאה קונים. ההעברה המשמעותית של היום היתה העברתו של ג'יי ג'יי רדיק למילווקי, שתקווה להנות מהקלעי המשתפר. ואילו עוד עסקאות נסגרו הערב? הכל כאן.

ג'יי ג'יי רדיק שחקן אורלנדו מג'יק. John Raoux, AP
העסקה של הערב: רדיק עובר למילווקי/AP, John Raoux

כאמור, העסקה של הערב היתה זו של ג'יי ג'יי רדיק, אותו רצו לא מעט קבוצות, אבל לבסוף היו אלה הבאקס שהצליחו להנחית את הקלעי אצלם. רדיק העמיד ממוצעים של 15.1 נקודות, 4.4 אסיסטים ו-2.4 ריבאונדים בממוצע למשחק, והוא יגיע למילווקי יחד עם גוסטבו איון ואיש סמית'. דורון לאמב, טוביאס האריס ובנו אודריך יעשו את הדרך ההפוכה אל המג'יק.

עסקה נוספת שעשויה להיות משמעותית בהמשך היא העברתו של ג'ורדן קרופורד לבוסטון, תמורת בארבוסה. קרופורד היה אחד השחקנים הבולטים בוושינגטון, בעיקר כש'גון וול היה פצוע, והעמיד ממוצעים של 13.2 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.1 ריבאונדים למשחק. בארבוסה כאמור סובל מפציעה, ועיקר הסיבה להעברתו היא החוזה הנגמר שלו. הברזילאי רשם 5.2 נקודות למשחק העונה במדי הסלטיקס.

סבסטיאן טלפייר, שלא ממש הרשים בשנים האחרונות שלו בליגה (ויש יאמרו, לא הרשים מעולם), נשלח מפיניקס בטרייד, תמורת הסנטר האיראני הענק, חאמד חדאדי בצירוף בחירת סיבוב שני בדראפט. טלפייר העמיד ממוצעים של 6 נקודות, 2.5 אסיסטים ו-1.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. חדאדי לעומת זאת לא זכה לדקות משחק רבות העונה, ורשם 1.2 נקודות ו-1.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ג'וש סמית, אטלנטה הוקס. AP
לא הצליחו להשלים עסקה עבורו. סמית'/AP

אטלנטה בילתה את מרבית היום בניסיון למצוא קבוצה שתיקח את ג'וש סמית' בתמורה לחבילה איכותית, אך לא הצליחה לממש את הניסיונות הללו, ולבסוף שלחה את אנתוני מורו לדאלאס, בתמורה לדנטה ג'ונס. מורו רשם העונה 5.2 נקודות והוריד 1.1 ריבאונדים בממוצע למשחק עבור ההוקס. ג'ונס קלע 3.5 נקודות והוריד 1.4 ריבאונדים למשחק במדי המאבריקס.

גם ניו יורק רצתה לקחת חלק ביום הזה, אבל לא הצליחה להשיג את העסקאות שהיא קיוותה, ולבסוף שלחה את רוני ברואר לאוקלהומה סיטי, בתמורה לבחירת סיבוב שני בדראפט. ככל הנראה, הניקס עשו זאת בכדי לפנות מקום לקניון מרטין החופשי, וזה עשוי לחתום בניו יורק בהמשך השבוע. ברואר לא ממש מצא את מקומו ברוטציה של מייק וודסון, והעמיד ממוצעים של 3.6 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק.

במיאמי ניסו לפנות מעט שכר, עד כמה שזה אפשרי, ושלחו את הסנטר דקסטר פיטמן לממפיס, בתמורה לבחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב. כזכור, היום עצמו התחיל עם העברה משמעותית ראשונה כשיוסטון ביצעה שני טריידים והתחזקה בצורה משמעותית. הרוקטס קיבלו מסקרמנטו את הפורוורד תומאס רובינסון, שנבחר חמישי בדראפט האחרון, פרנסיסקו גארסיה הותיק ושחקן הספסל טיילר האניקאט ושלחו בתמורה את הסנטר קול אולדריך, הגארד טוני דגלאס והפורוורד פטריק פטרסון ומיליון דולר. יוסטון שלחה לפיניקס את מרכוס מוריס תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב.

שחקן ניו יורק ניקס רוני ברואר. Bruce Bennett, GettyImages
שידרוג לא רע עבורו. ברואר/GettyImages, Bruce Bennett

כך עבר היום הסוער בשוק ההעברות, דקה אחרי דקה:

22:59: ג'רמי טיילר- זוכרים אותו? הענק ששיחק בעבר במכבי חיפה הועבר מגולדן סטייט לאטלנטה. בנוסף, שלחו הווריורס את צ'ארלס ג'נקינס לפילדלפיה, בתמורה לבחירת דראפט בסיבוב השני, ובכך ירדו מתחת לתקרת המס.

22:22: רוני ברואר מהניקס עבר לאוקלהומה סיטי בתמורה לבחירת סיבוב שני בדראפט. על פי 'יאהו ספורט', זה נועד בכדי לפנות מקום לקניון מרטין, שאולי יגיע בתחילת מרץ.

22:07: אז אטלנטה כן עשתה עסקה הערב, אבל היא לא קשורה לג'וש סמית'. ההוקס שולחים את אנתוני מורו לדאלאס עבור דאנטה ג'ונס.

22:05: שארלוט שולחת את האקים ווריק לאורלנדו, בתמורה לג'וש מקרוברטס.

21:58: והנה העסקה שדיברו עליה כל היום: ג'יי ג'יי רדיק אכן עוזב את אורלנדו, למילווקי. גוסטבו איון ואיש סמית' יגיעו גם הם יחד עם רדיק לבאקס, שיעבירו את דורון לאמב, טוביאס האריס ואת בנו אודריך למג'יק.

21:50: מארק סטיין מדווח כי אוקלוהומה סיטי ופורטלנד מדברות ברצינות על עסקה שתשלח את אריק מיינור לבלייזרס. עד כמה רציני זה? 100 אחוזים, אומר סטיין.

21:48: עכשיו גם מיאמי מדברת עם קניון מרטין. האם הפורוורד הבעייתי סוף סוף ימצא קבוצה (ועל הדרך, טבעת?).

21:35: לאחר שנראה שלא ייכלל בסוף בטרייד של ג'וש סמית' (בעיקר כי עסקה שכזאת לא עומדת להתקיים בקצב הזה), סטיב קיילר מדווח כי בנו אודריך עשוי למצוא את עצמו בדאלאס.

עומרי כספי. GettyImages
ייאלץ להישאר באוהיו עד תום העונה. כספי/GettyImages

21:28: לא רק עומרי כספי מוטרד מכך שהוא עשוי לארוז מזוודות בקרוב. גם סי ג'יי מיילס מהקאבס יודע שהוא עשוי לעבור, ולכן צייץ הרגע: "טוויטר הוא השטן". מצחיק.

21:09: האם בכל זאת נקבל פה טרייד משמעותי דוגמאת ג'וש סמית'? אדריאן ווינארובסקי מיאהו מדווח כי קיימים מגעים משמעותיים בין אטלנטה למילווקי, רגע לפני שהכל נסגר.

21:06: עדכון לגבי הבאתו של קרופורד לבוסטון: הסלטיקס שולחים בסוף את החוזה הנגמר של ליאנדרו בארבוסה תמורת הגארד, בצירוף ג'ייסון קולינס.

21:03: עסקת סבסטיאן טלפייר לטורונטו תמורת חאמד חדאדי האיראני עתה הושלמה. מישהו יודע עד כמה גדולה הקהילה האיראנית בפיניקס?

20:53: מיאמי שלחה את הסנטר דקסטר פיטמן לממפיס, בתמורה לבחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב.

ג'ורדן קרופורד שחקן וושינגטון וויזארדס. Jacquelyn Martin, AP
יכול להשפיע לא מעט בבוסטון. ג'ורדן קרופורד/AP, Jacquelyn Martin

20:21: ב'יאהו ספורט' מדווחים שבוסטון מעוניינת מאוד בג'ורדן קרופורד, שצפוי לעבור ממש בקרוב בתמורה לפאב מלו הברזילאי.

20:09: כל מי שקיווה שהטרייד שיביא את קווין גארנט לקליפרס יתממש, עלול להתבדות- נראה ש-KG לא עומד לעזוב את בוסטון כל עוד פול פירס שם.

20:08: יותר ויותר נראה שהניקס לא יעשו שום טרייד משמעותי, אבל אלכס קנדי מדווח כי בניו יורק עשויים להחתים את קניון מרטין הוותיק, תלוי במצבו של ראשיד וואלאס.

20:01: ואם כבר קליבלנד, בלייקרס מעוניינים בדניאל גיבסון, ושוקלים לשלוח את סטיב בלייק או כריס דוהון, בצירוף בחירת סיבוב שני עבור דניאל גיבסון של הקאבס, או די ג'יי אוגוסטין מאינדיאנה.

19:12: והנה הדיווח הראשון על עומרי כספי, שללא ספק מועמד לעבור בטרייד הערב. על פי סטיב קיילר, בסן אנטוניו מעוניינים בפורוורד הישראלי, ועשויים לשלוח את החוזה הנגמר של דחואן בלייר עבורו. גם מאריס ספייטס עשוי להיכלל בטרייד שכזה.

שחקן פיניקס סאנס סבסטיאן טלפייר. Christian Petersen, GettyImages
עובר לטורונטו. טלפייר/GettyImages, Christian Petersen

18:44: עוד על פי סטיין, השחקן האיראני הראשון בליגה הטובה בעולם, חאמד חדאדי, עשוי להישלח יחד עם בחירת דראפט של הסיבוב השני לפיניקס, תמורת סבסטיאן טלפייר.

18:40: מארק סטיין מרשת ESPN מדווח כי בוסטון מעוניינת לעשות ניסיון ברגע האחרון להביא את טייריק אוונס למועדון. עד כה בסקרמנטו סירבו לדבר על אפשרות שכזו, אבל עם הפציעה האחרונה של טייריק, והעובדה שחוזהו מסתיים בסוף העונה, זה בהחלט עשוי לקרות עד סוף היום.

15:35 - הניו יורק פוסט מדווח במהדורת הבוקר שלו כי הניקס ינסו להחזיר לשירותיהם את הסנטר הרוסי של דנבר טימופיי מוזגוב.

15:25 - אחרי שכבר היו מעורבים בטרייד בלילה, סקרמנטו שוקלת לשלוח את ארון ברוקס וצ'אק הייז תמורת בחירות דראפט. אפשרות נוספת היא כי טוני דגלאס, שרק הגיע מיוסטון, ישוחרר עם תום מועד ההעברות.

קווין דוראנט שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר עם אריק מיינור. AP
אתה עוזב אותנו? דוראנט עם מיינור/AP

15:10 - התקשורת באריזונה מדווחת כי עם הגעתו של מרכוס מוריס, ג'רמיין אוניל צפוי לעזוב בשעות הקרובות את פיניקס ולהצטרף דווקא לניו יורק.

14:40 - האם המלפפון החם ג'וש סמית' מוצא בית חדש? מספר כלי תקשורת בארצות הברית מדווחים כי פיניקס הציעו לאטלנטה את מרצ'ין גורטאט, ג'ארד דאדלי ובחירת סיבוב ראשון, מה שעשוי לעניין מאוד את הקבוצה.

12:10 - ESPN ניו יורק מדווח כי הניקס מחפשים קבוצה שתקלוט את רוני ברואר.

11:00 - אתר האינטרנט של "ספורטס אילוסטרייטד" מדווח כי אטלנטה לא וויתרה על הטרייד של ג'וש סמית', ומחפשת קבוצה שתקלוט אותו. כמו כן טוען האתר כי בוסטון לא תשלח את קווין גארנט ורייג'ון רונדו ושפילדלפיה מעוניינת להחליף את אוון טרנר, שבשלב זה החוזה שלו הוא די נמוך.

סנטר נבחרת אירן, חאמד חדאדי. רויטרס
מרוצה מהגעתו לפיניקס. חדאדי/רויטרס

10:28 - רשת הטלוויזיה "קומקאסט" מדווחת כי הטריידים של יוסטון לא נגמרו הלילה. בקבוצה יעשו מאמצים על מנת לצרף את דוויט הווארד, על אף ההכחשות של ראשי הלייקרס.

09:57 - מארק סטיין מ-ESPN מדווח כי סן אנטוניו מעוניינת לצרף את הקלע הנהדר של אורלנדו ג'יי ג'יי רדיק. בשחקנה של אורלנדו מעוניינות גם שיקגו, מילווקי, אינדיאנה ובוסטון.

09:30 - יאהו! ספורט מדווח אולי על הטרייד החם של היום, אם ייצא לפועל. על פי מקורות בליגה בוסטון וברוקלין מנהלים ביניהם שיחות שעשויות להעביר לקבוצה מניו יורק את הסופרסטאר פול פירס. על פי הדיווחים הציעה הנטס לסלטיקס את כריס המפריז, מרשון ברוקס ובחירת סיבוב ראשון בדראפט תמורת פירס, אך בוסטון מעוניינת ביותר מזה כדי להעביר את אחד השחקנים הגדולים בתולדותיה.

08:00 - הרוקטס עשו עסקה ראשונה, וקיבלו מסקרמנטו את הפורוורד תומאס רובינסון, פרנסיסקו גארסיה ואת טיילר האניקאט ושלחו בתמורה את הסנטר קול אולדריך, הגארד טוני דגלאס והפורוורד פטריק פטרסון ומיליון דולר. בנוסף, יוסטון שלחה לפיניקס את מרכוס מוריס תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט.

תומאס רובינסון שחקן קנזס. רויטרס
הבחירה החמישית בדראפט האחרון הולכת ליוסטון. רובינסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully