וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר חפץ התפטר מהנהלת ההתאחדות לכדורגל

20.2.2013 / 17:09

מי שהוכרז כיו"ר המנהלת שאמורה לקום, יוכל כעת לקבל שכר. טרם נקבעה פגישה עם ההתאחדות לגבי המו"מ מול הטוטו

יו"ר מנהלת הליגה שאמורה לקום בעוד כשנה וחצי, ניר חפץ, התפטר מתפקידו כחבר מן המניין בהנהלת ההתאחדות לכדורגל. ההתפטרות תיכנס לתוקפה היום (רביעי), ובהתאחדות היה מי שאמר שזו נבעה כתוצאה מעניין אתי. "חפץ לא יכול לכהן במקביל בתפקיד בהתאחדות ובמקביל להקים את המנהלת, מה גם שעל פי היועץ המשפטי, אסור לו לקבל שכר כחבר הנהלה". חפץ אישר כי הוא עזב את תפקידו בהנהלה שם שימש כנציג ציבור.

כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, הרכבת מנהלת הליגה לא תהיה פשוטה כל כך, ובפני חבריה עומדים קשיים רבים שעשויים למנוע את הרכבתה. מאז ההכרזה על הקמת המנהלת ועד כה לא נקבעה פגישה נוספת בין אנשי ההתאחדות לבין אנשי המנהלת בנוגע להמשך שיתוף הפעולה בניהם.

הפגישה אמורה לעסוק בתחילת המשא ומתן מול הטוטו על הסכם שיווק חדש. בקרוב מאוד אמורה ההתאחדות לאשר לא רק את ההסכם עם חפץ, אלא למנות גם מספר אנשי שיווק בשכר.

בנושא אחר: ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי יו?ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שוחח אמש ישירות עם מפכ?ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, ובירך אותו ואת שוטרי משטרת ישראל על העבודה המאומצת והפעילות המבורכת שהביאה ללכידת החשודים בהצתת משרדיה של בית?ר ירושלים. לוזון: ?הנחישות והעבודה ללא ליאות שמשטרת ישראל הפגינה היא המשך לפעולותיה העקביות והמוצלחות מאז עלה נושא הגזענות לסדר היום. אין לי ספק שבעבודה המשותפת עם משטרת ישראל, ניתן לעקור מהשורש את נגע הגזענות בכדורגל. אני מחזק את ידיו של המפכ?ל דנינו ומברך אותו על המחויבות האישית שלו לעניין. יישר כח. יחד נראה לכולם את ישראל היפה בה קיים רוב מוחץ של מוקיעי גזענות ואלימות?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully