וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "אף פעם לא ראיתי MVP מקבל כזה גג"

כוכבי האולסטאר דיברו בעיקר על החסימה של קובי בריאנט על לברון. וגם: השיא של דוראנט, ההישג של פול, המבוכה של בוש

משחק אולסטאר, 24 כוכבי ענק, 281 נקודות, עשרות דאנקים, עשרות היילייטס, ועדיין, כל מה שמדברים עליו זה מהלך הגנתי. קובי בריאנט סיפק חסימה מתוקה על לברון ג'יימס בדקות ההכרעה של האולסטאר, והבטיח למערב ניצחון שלישי רצוף, 138:143.

קובי בריאנט חוסם את לברון ג'יימס, משחק האולסטאר. Scott Halleran, GettyImages
נתן לו גג.../GettyImages, Scott Halleran
קובי בריאנט, לברון ג'יימס, משחק האולסטאר. GettyImages
ואז נתן לו את המבט. קובי ולברון/GettyImages

בימים האחרונים עולם הכדורסל האמריקני חגג יום הולדת 50 למייקל ג'ורדן, ושוב מונחים כמו "גדולה" ו"ווינריות" עומדים על הפרק. ג'ורדן עצמו אמר בסוף השבוע שהוא מעדיף את קובי בריאנט על פני לברון ("תמיד אקח את זה עם החמש אליפויות על פני זה שיש לו רק אחת", אמר הוד רוממותו), והלילה בריאנט סיפק עוד הוכחה קטנה (גם אם חסרת משמעות אמיתית, אך די יוקרתית) לניצחון שלו על פני לברון. "אני ידוע בזכות ההגנה שלי", התייחס בריאנט בסיום לחסימה שלו, "אני יודע לעשות הגנה, אני חכם בתחום הזה של המגרש".

גם קווין דוראנט החמיא לקובי. "זה היה גג ענק", אמר דוראנט, שקלע 30 נקודות, ומחזיק בממוצע הנקודות הכי גבוה בהיסטוריה במשחקי אולסטאר, "אף פעם לא ראיתי MVP מקבל כזאת חסימה בג'אמפ שוט. זה היה מהלך נהדר". לדוראנט יש 115 נקודות בארבעה משחקי אולסטאר, הכי הרבה אי פעם (לפני לברון עם 97, אלג'ין ביילור ואוסקר רוברטסון עם 96, ווילט צ'מברליין עם 94).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קיירי אירווינג, משחק האולסטאר. Ronald Martinez, GettyImages
לא בעניינים. בוש שוב מביט מהצד/GettyImages, Ronald Martinez

כריס פול סיים כ-MVP של המשחק, לאחר שקלע 20 נקודות וחילק 15 אסיסטים: תשעה מהם הסתיימו בדאנק, ארבעה הסתיימו בליי-אפ, ועוד שניים בג'אמפשוט. כמו כן, קלע 7 מ-10 מהשדה ו-4 מ-5 מהשלוש, ומחזיק בממוצע האסיסטים הכי טוב בהיסטוריה של האולסטאר (12.4). "זה היה די מיוחד", אמר פול על התואר, "זה משהו שמעולם לא עשיתי, וללא ספק לפני המשחק הייתי שמח לזכות בזה".

היחיד שאולי לא נהנה היה כריס בוש, שזרק שני איירבולים ברבע הראשון, וראה את כריס פול ואת טוני פארקר חולפים על פניו בצורה די משפילה כשהעבירו לו כדור בין הרגליים. "בדיוק דיברתי על זה עם טוני", הסביר פול, "בצורה שהוא שומר עלינו, אין לנו ברירה אלא לעבור אותו ככה". בוש נראה מדוכדך מעט, ואף שמע מעט קריאות בוז מהקהל כשהוחלף על ידי המאמן שלו אריק ספולסטרה. דווין וויד לא לקח את זה קשה מדי, ואמר: "היה משחק נהדר. אולי לא ניצחנו, אבל כולנו ווינרים".

כריס פול עם הבן שלו, משחק האולסטאר. Ronald Martinez, GettyImages
12.4 אסיסטים למשחק באולסטאר. הילד עם הילד/GettyImages, Ronald Martinez

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully