וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: פרדי דוד מועמד מוביל, מוטי איוניר בתמונה

מאמן רמת גן לשעבר זוכה לעדיפות. שחקני הפועל ת”א על פיטורי יוסי אבוקסיס: ”לא האמנו שזה יקרה. מרגישים אשמים"

one

הפועל תל אביב נפרדה אמש (שבת) בפעם השנייה העונה ממאמנה, אחרי שיוסי אבוקסיס, שהחליף באוקטובר את ניצן שירזי, קיבל הודעה על פיטוריו. כזכור, כבר לאחר התבוסה בדרבי (4:0) בהנהלה קיבלו החלטה עקרונית להיפרד מאבוקסיס במידה והקבוצה לא תנצח את קרית שמונה, ודקות ספורות אחרי שהאלופה סחטה 1:1 דרמטי בבלומפילד התבשר אבוקסיס על סוף דרכו.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתעקש לקבל את שכרו עד תום העונה. אבוקסיס/ברני ארדוב

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בסיום המשחק נכנס גורם המקורב להנהלה לחדר ההלבשה ושם למעשה הודיע לאבוקסיס בפנים נפולות כי התקבלה החלטה על ידי יושב ראש הדירקטוריון חיים רמון לסיים את תפקידו בקבוצה. המאמן ההמום ביקש לשמוע את הבשורה מרמון עצמו ואכן לאחר זמן קצר ערך רמון את השיחה עם אבוקסיס ולקראת חצות המועדון הוציא הודעה רשמית על הפרידה מהמאמן. ראוי להדגיש כי בשלב זה עדיין אין סיכום בין הצדדים בנוגע לגובה פיצויי הפיטורים, ואבוקסיס מתעקש לקבל את שכרו עד תום העונה.

מקורב למאמן התייחס להחלטה הדרמטית ואמר: "זה יום קשה בשביל יוסי. אף אחד לא האמין שככה זה ייגמר. המצב כואב לכל מי שמכיר אותו. היו לו ימים יפים בהפועל תל אביב ואולי בעתיד יהיו ימים יפים יותר מהתקופה הנוכחית". אבוקסיס יתמקד כעת בתפקידו המקורי כעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת ישראל המתכוננת לצמד המפגשים מול פורטוגל וצפון אירלנד בחודש הבא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אסי דומב עוזר מאמן הפועל תל אביב עם יום טוב טליאס. קובי אליהו
ינסה ללכת בעקבות אריק בנאדו. דומב/קובי אליהו

בשלב זה, הנהלת הפועל תל אביב עדיין לא קיבלה החלטה לגבי מחליפו של אבוקסיס. בקרב חברי ההנהלה יש המעוניינים להחתים מאמן עד תום העונה, ולנסות לסגור כבר עכשיו עם מאמן בכיר לעונה הבאה, כשהמועמד המועדף הוא רן בן שמעון, המחזיק בחוזה בא.א.ק לרנקה עד קיץ 2014.

המועמדים המובילים כרגע הם פרדי דוד ומוטי איוניר. בהפועל מעריכים שעוד היום יושג סיכום עם אחד מהשניים, כאשר דוד הוא המועמד המועדף לעמוד על הקווים לפחות עד תום העונה. בהנהלה ישנו חשש שמהלך להחתמת איוניר המזוהה עם מכבי תל אביב לא יעבור בשתיקה אצל האוהדים.

יחד עם זאת, ישנה עדיין סיטואציה לפיה אם דוד או איוניר לא יגיעו, עוזר המאמן אסי דומב יקבל את המפתחות בשבועות הקרובים ואם יצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ, ימשיך עד תום העונה. שירזי עצמו לא צפוי, על פי מקורביו, לשוב לעמדת המאמן עוד העונה, אך רואה את עצמו מועמד טבעי לאימון הקבוצה בעונה הבאה.

אריק דג'מבה דג'מבה, אלמוג כהן שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"לא מסוגל לישון. אנחנו ורק אנחנו אשמים במצב של הקבוצה". כהן/ברני ארדוב

שחקני הפועל תל אביב, שגם כך התקשו לעכל את השוויון הדרמטי שספגו, קיבלו בהלם את הבשורה על פיטורי מאמנם. "לא האמנו שהמהלך הזה יקרה", אמר שחקן בקבוצה. "יש לנו חלק גדול באיך שהקבוצה נראית. אנחנו מרגישים אשמים, בעיקר מהתוצאה מול קרית שמונה. הניצחון כבר היה לנו בכיס. ידענו שהקבוצה צריכה זעזוע, אבל חשבנו שאבוקסיס יקבל עוד זמן בתפקיד. אנחנו מקווים שהמאמן הבא יוכל להחזיר את הביטחון לקבוצה והכי אנחנו רוצים להחזיר את הכבוד שאיבדנו מול האוהדים".

הקשר אלמוג כהן התייחס לתחושותיו וצייץ בטוויטר: "הראש לא מפסיק לחשוב. לא מסוגל לישון. אנחנו ורק אנחנו אשמים במצב של הקבוצה, אני בטוח שאנחנו נצא מהמצב הזה רק ביחד. כואב לי מאוד על יוסי. לילה חרא". ראוי לציין כי שחקנים בכירים בקבוצה כמו סלים טועמה ושי אבוטבול ניסו בשעות שלאחר המשחק לדחות את ההחלטה לפיטורי המאמן ואף הביעו בו תמיכה פומבית, אך מאמציהם לא עלו והפור נפל.

(עדכון ראשון: 7:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully