וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן נבחרת ארצות הברית יצא מהארון ופרש מכדורגל

רובי רוג'רס, שכיכב בקולומבוס ושוחרר לאחרונה מלידס, כתב בבלוג: "סודות גורמים לנזק פנימי גדול, אני אדם חופשי עכשיו"

לפני כחודש הודיעה לידס יונייטד לרובי רוג'רס כי היא לא חפצה בשירותיו יותר והוא הפך לשחקן חופשי. רוג'רס בן ה-25 החליט בצעד מפתיע לפרוש מכדורגל בגיל צעיר מאוד והערב (שישי), ייתכן כי הסיבה לכך התגלתה.

בצעד אמיץ, רוג'רס החליט לצאת מהארון והצהיר בבלוג אותו הוא כותב כי הוא הומוסקסואל. "סודות יכולים לגרום לנזק פנימי גדול כל כך", כתב הקשר, שבשיאו זכה עם קולומבוס קרו באליפות ה-MLS של 2008, לפני שעבר ללידס ולסטיבנג' האנגליות, אך לא קיבל בהן יותר מדי הזדמנויות.

רוג'רס הוסיף: "אנשים אוהבים להטיף על כנות, על איך זה כל כך פשוט להיות אמיתי. נסו להסביר לאהובים שלכם, אחרי 25 שנים, שאתם הומוסקסואלים. נסו לשכנע את עצמכם שלבורא שלכם יש כוונות טובות עבורכם, למרות שכל החיים לימדו אתכם אחרת".

רובי רוג'רס שחקן נבחרת ארצות הברית. GettyImages
צעד אמיץ. רוג'רס/GettyImages

"תמיד חשבתי שאוכל להסתיר את הסוד הזה. הכדורגל היה מקום לברוח אליו. החבאתי את הסוד שם והמשחק נתן לי אושר עילאי. תמיד אהיה אסיר תודה על הקריירה שהייתה לי. לעולם לא אשכח את האנשים שתמכו בי כשגילו את הסוד".

על ההחלטה לפרוש הוא כתב: "זה הזמן לקחת צעד אחורה ולגלות את עצמי מחוץ לכדורגל. אני מאוד שמח מההחלטה הזו, החיים מלאים בדברים מדהימים. כנות היא דבר קשה, אבל הבנתי שרק כך אהנה מחיי. אני אדם חופשי עכשיו".

רוג'רס שיחק עם נבחרת ארצות הברית עד גיל 23 באולימפיאדת בייג'ינג 2008 ואף הופיע 18 פעמים במדי הנבחרת הבוגרת, בין ינואר 2009 לאוגוסט 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully