וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שלושער למרקו רויס, 0:3 לדורטמונד

האלופה חגגה מול פרנקפורט והפער מבאיירן שוב עומד על 15 נקודות. לברקוזן גברה 1:2 על אוגסבורג ונותרה שלישית

המחזור ה-22 בבונדסליגה יצא לדרך כבר אתמול (שישי), עם עוד ניצחון של באיירן מינכן, הפעם 0:2 במשחק חוץ לא פשוט מול וולפסבורג. כשהאליפות נמצאת כבר בכיסם של הבווארים, המאבק הפתוח שנותר בצמרת הוא בין באייר לברקוזן ובורוסיה דורטמונד על המקום השני. לברקוזן הייתה זו ששיחקה ראשונה והשיגה ניצחון ביתי קליל, 1:2 על אוגסבורג. גם דורטמונד טיילה עם 0:3 על פרנקפורט, כשמרקו רויס כובש שלושער נהדר.

מריו מנדז'וקיץ' באיירן מינכן חוגג שער. רויטרס
איזה גול! מנדז'וקיץ'/רויטרס

וולפסבורג - באיירן מינכן 2:0

האימפריה הבווארית ממשיכה לדרוס את הליגה בדרך לאליפות קלילה והראש כבר עמוק במשחק החוץ מול ארסנל בליגת האלופות ביום שלישי. באיירן דילגה בלי בעיות גם מעל הזאבים, שנשארו קרובים מדי לתחתית מבחינתם.

הקבוצה של יופ היינקס עדיין לא שמטה נקודה מאז החזרה מפגרת החורף וזה היה ניצחון ליגה חמישי ברציפות עבורה. מאזן השערים בחמשת המשחקים הללו: 0:13. לא כוחות.

החגיגה של באיירן החלה בדקה ה-36. הכדור הוגבה לרחבה, שווינשטייגר הוריד עם הראש ומריו מנדז'וקיץ' הנהדר התעופף למספרת גדולה כדי לקבוע 0:1. באיירן המשיכה ללחוץ ולבסוף באה על שכרה, כאשר דקה בתוך תוספת הזמן, פיליפ להאם מצא מאגף ימין במסירת אמן את אריאן רובן וזה כבש מקרוב כדי לחתום עוד ניצחון בדרך לתואר.

סטפן קיסלינג, שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
לא מפסיק לכבוש. סטפן קיסלינג/GettyImages

לברקוזן - אוגסבורג 1:2

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, כולל ההפסד לבנפיקה בליגה האירופית באמצע השבוע, באייר לברקוזן קיבלה יריבה בהזמנה כדי לחזור למסלול ועשתה זאת כצפוי. סטפן קיסלינג, מלך שערי הקבוצה שנותן עונה נהדרת, כבש את שער הליגה ה-15 שלו העונה. 26 דקות החזיקה מעמד האורחת מהתחתית, עד שקיסלינג הבקיע את הראשון בנגיחה חזקה לפינה, אחרי בישול של גונסאלו קסטרו מצד ימין. בדקה ה-75 הכפילה לברקוזן את היתרון.

סטפן קיסלינג היה הפעם זה שבישל ללארס בנדר, שמתוך הרחבה בעט חזק בימין ופנימה. בדקה ה-90 כבש סאשה מולדרס שער ניחומים לקבוצתו כשבעט חזק ברגל ימין מתוך הרחבה, אחרי כדור רוחב של אנדרה האן. לברקוזן עלתה זמנית למקום השני בעקבות הניצחון הזה. בורוסיה דורטמונד האלופה תוכל לחלוף שוב על פניה אם תנצח במשחק שתקיים מאוחר יותר מול פרנקפורט.

דורטמונד - פרנקפורט 0:3

השוורצגלבן השיגו תוצאת חוץ מצוינת מול שחטאר דונייצק בליגת האלופות ולמרות העייפות מהמסע לאוקראינה, לא התקשו בחזרה לליגה ודרסו את היריבה, שהייתה צמודה אליהם בטבלה. הכוכב הבלתי מעורער של המשחק היה מרקו רויס, שכבש את כל שלושת השערים. בדקה השמינית הוא ניצל בישול של מריו גצה והכניע את קווין טראפ וכעבור 60 שניות הכפיל את התוצאה. דורטמונד נותרה ב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של ג'וליאן שיבר בדקה ה-31, אבל זה לא מנע מרויס לסגור עניין בדקה ה-65 אחרי עוד בישול של גצה. גם פרנקפורט סיימה את המשחק ב-10 שחקנים אחרי שטקאשי אינוי ראה צהוב שני (74). המארחת שבה למקום השני, אך היא רחוקה 15 נקודות מבאיירן מינכן.

אנדרס איבנשיץ, שחקן מיינץ חוגג. רויטרס
שער ובישול. אנדרס איבנשיץ/רויטרס
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
ככה יעשה לאיש. שחקני דורטמונד מברכים את רויס/רויטרס

משחקים נוספים

ורדר ברמן - פרייבורג 3:2
לברמן: נילס פטרסן (39,64). לפרייבורג: מקס קרוס (36), דניאל קלגיורי (54, פנדל), מתיאס גינטר (71)

מיינץ - שאלקה 2:2
למיינץ: אנדרס איבנשיץ (27),זדנק פוספץ' (63). לשאלקה: מישל באסטוס (41, 82)

המבורג - מנשנגלדבאך 0:1
להמבורג: רפאל ואן דר וארט (24)

פורטונה דיסלדורף - גוריטר פירת 0:1
לדיסלדורף: אקסל בלינגהאוסן (18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully