וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידוביץ' לראשי מכבי חיפה: "אני מתקשה לחזור"

14.2.2013 / 9:55

למרות החזרה לאימונים, במועדון טוענים לגבי השוער: "הפציעה שלו חמורה משחשבנו". גורם על עזריאל: "לא תראו אותו בירוק"

one

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', הבהיר לקברניטי המועדון כי בשלב זה הוא אינו מסוגל לחזור למגרשים. לדבריו, עדיין לא ברור כמה זמן הוא ייעדר, אבל הוא הדגיש שיעשה מאמץ כדי לשוב העונה. במכבי חיפה אמרו אתמול: "הפציעה של ניר יותר קשה משחשבנו. כרגע לא ניתן לקבוע בודאות אם ומתי הוא יחזור".

דוידוביץ' נעדר מאז סוף אוגוסט, אז נפצע באימון כתוצאה מתיקול. הוא סובל משבר בשתי אצבעות ידו. בעקבות הפציעה, חיפה החליטה להשאיר את בויאן שראנוב, שמגלה יכולת טובה מאוד. ההערכה הראשונית דיברה על היעדרות של ארבעה עד שישה שבועות. מאוחר יותר העביר השוער מסרים שיוכל לחזור בחודש ינואר, אולם אז סיפרו במועדון לוואלה! ספורט כי השוער לא יוכל לחזור עד סוף חודש פברואר ולפיכך חזרתו מתעכבת.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. מגד גוזני
מה קורה איתו? דוידוביץ'/מגד גוזני

בעניין אחר: המאמן אריק בנאדו צפוי לתרגל לראשונה את ההרכב לקראת המשחק בסכנין והוא מתכנן רוטציה שתכלול לפחות שני שינויים, כנראה בקו ההגנה. דלה ימפולסקי ואנדריי פיליאבסקי עשויים לפתוח על הספסל. אביחי ידין ואייל משומר ייעדרו.

הפרסום אמש (רביעי) בנוגע למסר ששלח חן עזריאל לירוקים, לפיו אינו מעוניין לחזור לקבוצה, גרר תגובות רבות. במועדון הודו אתמול: "סביר להניח, שלאור מסרים שעברו לאחרונה משני הצדדים, לא נראה את עזריאל לובש ירוק בארץ". יש לציין כי חיפה יוזמת מהלך של הגדלת שחקני הבית בשנים הקרובות על חשבון שחקני רכש. החלוץ שובל גוזלן מרשים באימונים ואמור לקבל דקות עוד העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully