וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה בלקנית: ניצחון להפועל גלבוע/גליל עליון

הקבוצה של ליובין הציגה התקפה נהדרת וגברה 92:102 על טאודו ממונטנגרו. 31 נק' לג'מאר סמית' (7 מ-9 מהשלוש)

הפועל גלבוע/גליל עליון השיגה הערב (רביעי) את ניצחונה השלישי בליגה הבלקנית, לאחר שגברה במחזור השישי 92:102 בבית על ק.ק. טאודו ממונטנגרו.

רבע ראשון מצוין, של 14:26, סידר לקבוצה של ליאור ליובין שקט להמשך ולאורך המשחק כולו הם הציגו התקפה מצוינת. ג'מאר סמית' היה אדיר עם 7 מ-9 מחוץ לקשת ו-31 נקודות. הוא נעזר ב-21 נקודות של דגן יבזורי, שסיפק גם שישה ריבאונדים. עוד הרבו לגלבוע/גליל ראחים סנדרס עם 16 וקני הייז, שקלע 12 וחילק שבעה ריבאונדים. את האורחים הוביל מרקו מיוביץ', עם 27 נקודות ו-11 ריבאונדים.

דווין סמית' מכבי תל אביב מול ג'מאר סמית' הפועל גלבוע/גליל עליון. ברני ארדוב
איזה ערב. ג'מאר סמית'/ברני ארדוב

* המחזור החמישי ביורוקאפ שוחק הערב כאשר טריומף התגברה על בודוצ'נוסט 66:76. יובל נעימי שיחק 19 דקות שבהן תרם שמונה נקודות (3 מ-5 משתיים, 0 מ-1 משלוש, 2 מ-2 מהעונשין), ריבאונד אחד, שני אסיסטים וחטיפה אחת. בעקבות הניצחון, הקבוצה הרוסית משפרת את מאזנה ל-3:2 ומשפרת את סיכוייה להעפיל לשלב הבא.

* מולי קצורין וקבוצתו פרנקפורט הפסידו בליגה הגרמנית 73:66 בחוץ לניו יורקר פנטומס בראונשווייג. האורחים נקלעו לפיגור ברבע השני, אותו הפסידו בעשר הבדל והקאמבק שלהם ברבע האחרון נעצר לפני שהושלם, למרות שהם ניצחו בו 10:18. דווין גיבסון קלע 13 לפרנקפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully