וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "לברון לקח את המשחק שלו לרמה אחרת"

אף אחד ב-NBA לא יכול להתעלם מהכושר של ה-MVP המכהן. סטיב נאש: "נדיר לראות הופעות כאלו". לברון: "נהנה מכדורסל"

לברון ג'יימס בשיאו. אין מילה שתתאר טוב יותר את מה שאוהדי ה-NBA רואים בזמן האחרון מה-MVP המכהן של הליגה. קינג ג'יימס קלע הלילה (בין ראשון לשני) 32 נקודות ב-97:107 של מיאמי על לוס אנג'לס לייקרס האנמית והפך לשחקן הראשון אי פעם של ההיט שקולע 30 ומעלה בחמישה משחקים רצופים, אבל הנתון המשמעותי יותר הוא אחוזי הקליעה בהם הוא עושה את זה. הלילה לברון קלע 12 מ-18 מהשדה והוא הצטרף לאדריאן דנטלי (1979) ומוזס מאלון (1982), שעד הלילה היו היחידים בהיסטוריה של הליגה שקלעו 30 נקודות או יותר בלפחות 60 אחוז מהשדה בחמישה משחקים ברציפות.

שחקן מיאמי היט, לברון ג'יימס, מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס, קובי בריאנט. רויטרס
אף אחד לא נשאר אדיש. לברון מול קובי/רויטרס

"אל תקחו את מה שלברון עושה כמובן מאליו. הוא גורם לגדולה להיראות קלה עבורו", החמיא המאמן אריק ספולסטרה. בריאן ווינדהורסט מ-ESPN הוסיף וכתב: "פחות מחודשיים אחרי יום ההולדת ה-28 שלו, ייתכן מאוד שלברון ג'יימס מראה לנו איך ייראו השנים הטובות ביותר שלו".

בצד השני של המתרס היה הלילה סופרסטאר ענק אחר, קובי בריאנט, שאמר על לברון: "אני חושב שהוא נמצא בשלב הזה בקריירה בו הוא יעריך כל עונה, בו הוא מבין את החשיבות של האימונים ואת החשיבות של כל משחק. הוא לקח את המשחק שלו לרמה אחרת וזה דבר שקשה לעשות". גם סטיב נאש החמיא ואמר: "לברון משחק כרגע ברמה שנדיר לראות".

ומה אמר גיבור הערב? "אני אוהב להתחרות, אני אוהב לשחק נגד הטובים ביותר, אני אוהב לשתף פעולה עם החברים שלי ואנחנו נהנים לשחק כרגע", סיכם לברון, "כבר אמרתי לפני שנה שאני מתכוון להתחיל ליהנות מהמשחק ומאז זה נמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully