וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה הביסה 1:6 את חטאפה

הקטלאנים עשו עוד צעד ענק לאליפות, מסי עם כיבוש מחזור 13 ברציפות. אתלטיקו הפסידה 2:1 לראיו, הפער מבארסה: 12 נק'

אחרי הניצחון הגדול של ריאל מדריד אתמול (שבת) על סביליה, המחזור ה-23 בספרד נמשך עם המשחק שבו אירחה ברצלונה בשעה מוקדמת את חטאפה. הקטלאנים, שהגיעו למשחק הזה רעבים אחרי שתי תוצאות תיקו מול ריאל מדריד וולנסיה, לא נתקלו בקשיים מול הקבוצה הקטנה של מדריד והביסו אותה 1:6 עם תצוגת תכלית מרשימה. ליאונל מסי הבקיע את השער השני בדקה ה-13 ורשם כיבוש במשחק ליגה מספר 13 ברציפות. אנדרס אינייסטה נתן משחק גדול עם בישול נהדר, מספר מסירות אופייניות וקינח עם השער החמישי. הפער מריאל מדריד שוב גדל ל-16 נקודות בעקבות הניצחון.

הפער מאתלטיקו השנייה עלה ל-12 אחרי שהקולצ'ונרוס איבדו את המומנטום וספגו הפסד כואב מול ראיו וייקאנו 2:1 אחרי שהקבוצה של דייגו סימאונה ספגה שני שערים במחצית הראשונה. בילבאו ספגה רביעייה מאספניול. ריאל סוסיאדד ניצחה 1:2 את סראגוסה.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
כבש מחזור ליגה 13 ברציפות. מסי/GettyImages, David Ramos

ברצלונה - חטאפה 1:6

לאחר שני משחקים רצופים בהם הם לא מנצחים, הקטלאנים קיבלו היום בשעת הצהריים המוקדמת יריבה בהזמנה כדי לחזור למסלול הניצחונות והם עשו את זה בקלילות עם שישייה מדהימה. אלכסיס סאנצ'ס כבש שער בכורה העונה כבר בדקה השישית. ליאונל מסי התכבד עם שער ליגה 13 ברציפות בדקה ה-13. דויד וייה השתיק לפחות זמנית את השמועות על עזיבה עם שער שלישי בדקה ה-58 וכריסטיאן טייו כבש את הרביעי בדקה ה-79 אחרי בישול של מסי. ג'רארד פיקה ואנדרס אינייסטה השלימו את ההשפלה בדקה ה-90.

ג'ורדי רוארה, עוזרו של וילאנובה ערך רוטציות בהרכב כשפתח עם אלכסיס סאנצ'ס ודויד וייה בהרכב והשניים גמלו לו עם שערים יפים. ברצלונה מגדילה שוב את הפער מריאל מדריד השלישית ל-16 נקודות ומאתלטיקו השנייה ל-12 נקודות, בדרך לאליפות בטוחה בספרד.

המשחק נפתח בסערה וברצלונה עלתה ליתרון כבר בדקה השישית. אנדרס אינייסטה שלח כדור עומק גאוני שחתך את כל ההגנה של חטאפה. אלכסיס סאנצ'ס הסתנן מבעד להגנה ומקרוב הקפיץ פנימה. 0:1 לברצלונה.

בדקה ה-13 ברצלונה הכפילה את היתרון ומי כבש? ניחשתם נכון. ליאונל מסי כבש משחק ליגה 13 ברציפות אחרי שסיים מהלך יפה אותו החל שוב אנדרס אינייסטה, שהכניס כדור עומק. טיאגו השתלט ראשון על הכדור והשאיר למסי שמקרוב בעט ברגל שמאל פנימה. 0:2 לברצלונה. בדקה ה-32 בארסה כמעט כבשה את השלישי. מסי הכניס כדור עומק לג'ורדי אלבה שפרץ מצד שמאל ויישר למרכז היישר לרגליו של דויד וייה, שמקרוב בעט החוצה.

אנדרס אינייסטה שחקן ברצלונה. AP
החמישי שלו. אנדרס אינייסטה/AP

ברצלונה עלתה נחושה למחצית השנייה ובדקה ה-58 כבשה את השער השלישי. ג'ורדי אלבה הכניס כדור עומק נהדר לדויד וייה, שמול השוער לא התרגש והקפיץ פנימה. 0:3 לברצלונה.

הקטלאנים נרגעו עד שבדקה ה-79 כבש כריסטיאן טייו המחליף את הרביעי. ליאונל מסי קיבל כדור כ-18 מטרים מהשער של חטאפה, תיעתע במגינים ושלח כדור ימינה לקשר הצעיר, שמקרוב סובב פנימה. 0:4 לברצלונה. בדקה ה-83 כבשה חטאפה שער מצמק. אלבארו ואסקז קיבל כדור מצד ימין ומקרוב בעט פנימה. 1:4 לברצלונה.

בדקה ה-90 אנדרס אינייסטה המשיך את ההתעללות של ברצלונה. ליאונל מסי קיבל כדור ברחבה ועורר מהומה. אינייסטה נהנה מההפקר ובעט מקרוב פנימה את החמישי. 1:5 לברצלונה. דקה עברה וג'רארד פיקה חתם שישייה. דני אלבס הכניס כדור עומק לטיאגו, שהשאיר כדור לבלם, שמול שער חשוף בעט פנימה וקבע את תוצאת הסיום - 1:6 ענק לברצלונה.

אלכסיס סאנצ'ס, שחקן ברצלונה כובש. רויטרס
כבש שער בכורה בליגה. סאנצ'ס/רויטרס

ראיו וייקאנו - אתלטיקו מדריד 1:2

הקולצ'ונרוס פספסו הזדמנות לשמור על פער חד ספרתי מברצלונה, אבל הם רשמו הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים לראיו וייקאנו, שממשיכה להתנדנד בין ניצחונות להפסדים. המארחים הגיעו רעבים יותר למשחק, ואחרי שלוש דקות פיטי מצא את לאס בתוך הרחבה, וזה בעט פנימה את שער היתרון המפתיע מול 13 אלף הצופים. ראיו וייקאנו, שהחזיקה יותר בכדור, מצאה את השני בדקה ה-32 כשלאס הפך למבשל ומצא בכדור רוחב את לאו שכבש את השני. עמוק בתוך תוספת הזמן רדאמל פלקאו צימק אחרי בישול של מיראנדה. בעקבות ההפסד, הפער בין אתלטיקו לברצלונה נותר על 12 נקודות, בעוד ריאל מדריד רחוקה ממנה לכדי ארבע נקודות.

לאס שחקן ראיו וייקאנו עם לאו בפטיסטאו. רויטרס
התקדמו למקום השישי. לאס ולאו חוגגים/רויטרס

אתלטיק בילבאו - אספניול 4:0

אספניול ממשיכה במסע ההיחלצות שלה מהתחתית, והלילה היא השיגה ניצחון משכנע מאין כמותו על היריבה שאיתה כנראה היא תילחם בשבועות הקרובים נגד הירידה. הקבוצה של מרסלו ביילסה, שרשמה ניצחון אחד בשבעת המחזורים האחרונים, נכנעה להקטור מונרו (28), ויקטור סאנצ'ס (57), כריסטיאן סטואני (58) וז'ואן ורדו (75).

משחקים נוספים:

ריאל סראגוסה - ריאל ויאדוליד 2:1
לסראגוסה: אפוניו (90, פנדל). לויאדוליד: אנטואן גריזמן (11), אימנול אגירצ'ה (32).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully