וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ציונה ונהריה בורחות לליגה

הקבוצה של נדב זילברשטיין ניצחה את הפועל עפולה השלישית 91:97. עירוני נהריה השנייה הביסה 48:75 את עירוני רמת גן

המחזור ה-16 של הליגה הלאומית בכדורסל סיפק היום (רביעי) שבעה משחקים, כאשר הבשורה הגיעה מכיוונן של עירוני נס ציונה ועירוני נהריה, שתי המוליכות שהשיגו ניצחונות על הפועל עפולה ועירוני רמת גן בהתאמה וביססו את מעמדן בצמרת הגבוהה. הפועל קצרין/גליל עליון הפתיעה את אליצור יבנה עם ניצחון 100:102. מכבי הוד השרון ממשיכה את העונה הנהדרת שלה עם ניצחון קליל 76:89 על מכבי באר יעקב.

שחקן עירוני נס ציונה בילאל בן מול שחקן הפועל קרית טבעון/מגידו תומר בר אבן. ברני ארדוב
ממשיך את העונה הנהדרת שלו. בן בילאל/ברני ארדוב

הפועל עירוני נס ציונה - הפועל עפולה 91:96

ניצחון גדול לקבוצה של נדב זילברשטיין המוליכה מול עפולה השלישית. הקבוצה מהצפון הגיעה למשחק הזה עם יומרות להיצמד לצמרת, אך לא מצאה תשובה לטל קרפלס המצוין, שהרשים עם 24 נקודות ושישה ריבאונדים. בילאל בן, אחד מהשחקנים המצטיינים בליגה הסתפק הפעם ב-20 נקודות למנצחים. האורחים דווקא הפתיעו עם רבע ראשון מדהים בו הם ניצחון 14:23, אך המארחים התעשתו ברבע שני בו הם מנצחים 11:27 ונטלו את היתרון עד לסיום. נס ציונה העלתה את מאזנה ל-30 נקודות בעקבות הניצחון הזה ורק עירוני נהריה מדגדגת אותה במקום השני.

עירוני נהריה - עירוני רמת גן 48:75

הקבוצה של שי מיניסטר ממשיכה את מגמת ההשתפרות שלה והמרדף אחרי נס ציונה בפסגת הליגה. רמת גן נתנה דווקא פייט צמוד במחצית הראשונה, אך התפרקה במחצית השנייה ובעיקר ברבע האחרון, בו הובסה 17:5. רביב פיטשון הרשים עם 19 נקודות ו-13 ריבאונדים. נייט מילר הוסיף 18 למנצחים. היחיד שתיפקד אצל רמת גן היה אסף דורי עם 13 נקודות.


מכבי הוד השרון - מכבי באר יעקב 76:89

הוד השרון ממשיכה את העונה הנהדרת שלה והערב השיגה עוד ניצחון מרשים מול סגנית האלופה, בדרכה לצמרת הגבוהה. הקבוצה של רועי חגאי נהנתה מיום נהדר של דינמה אודיקוסה, שהוליך אותה עם 19 נקודות ותשעה ריבאונדים. בי איי ווקר הוסיף 18 למנצחים, שנצמדו לנס ציונה ונהריה בצמרת הגבוהה.


הפועל קצרין/גליל עליון - אליצור יבנה 100:102

ניצחון מרשים לקבוצה מהגליל מול יבנה מהצמרת. בראיין לאנג מיבנה הצליח לצמק את הפיגור של קבוצתו לנקודה, אך קליעת עונשין מדוייקת של גארי ג'ונסון והחטאה קריטית של אלעד הופמן, העניקה את הניצחון למקומיים. גארי ג'ונסון היה האיש המוביל של המנצחים עם 31 נקודות. לורנס ווסטברוק הוסיף 18 לקבוצה מהגליל. בראיין לאנג הוליך את המפסידים עם 27 נקודות.


משחקים נוספים:


עירוני קרית אתא - מכבי קרית ביאליק 73:72

הפועל כפר סבא/כוכב יאיר - מכבי קרית גת 81:95

אליצור רמלה - הפועל קרית טבעון 67:73

רועי חגאי מאמן מכבי הוד השרון. קובי אליהו
השיג עוד ניצחון. רועי חגאי, מאמן מכבי הוד השרון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully