וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיינר מדלי: "היה מפחיד לראות את ליאור נופל ככה"

4.2.2013 / 10:24

פורוורד מכבי ת"א התייחס לפציעה של חברו, ומתכונן לחצי הגמר מול אשדוד: "יש להם שחקנים כישרוניים. המפתח - ההגנה"

מכבי תל אביב לא התקשתה אמש (ראשון) מול הפועל חולון, אותה הביסה 77:93 ברבע גמר הגביע, אולם איבדה לתקופה של בין שבועיים לשלושה שבועות את ליאור אליהו. אליהו, שנפגע במהלך המשחק אמש, סובל ממתיחה של הרצועות עם מעט נוזל בברך ויטופל בפיזיותרפיה.

בקבוצה מתכוננים לחצי הגמר מחר (שלישי, 20:50, ערוץ 1) מול מכבי אשדוד. עוד לפני המשחק מול הפועל חולון שחקני מכבי התבקשו להתרכז במטרת הגביע. ניק קיינר מדלי אמר לוואלה! ספורט: "המטרה שלנו היא לזכות בגביע וזה חשוב לנו מאוד. אחרי זה נחזור ליורוליג ולמשחק הקשה מול ברצלונה שמצפה לנו. על כן היה חשוב לנו לנצח את הפועל חולון. עשינו את הצעד הראשון לקראת הגביע, ומול מכבי אשדוד יהיה הצעד השני. כבר התמודדנו מול אשדוד . יש להם את אוסטין פרימן שהגיע מאילת ועוד שחקנים כישרוניים. המפתח כמו תמיד הוא ההגנה".

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היה עסוק בהחלמה מהפציעות. קיינר מדלי/ברני ארדוב

על עזיבתו של מלקולם תומאס אמר האמריקאי: "אני לא יודע אם תומאס העכיר את האווירה, אני חושב שהוא היה חבר נהדר לקבוצה, הוא בחור מצוין להיות לידו, אבל כולם בהחלט התאכזבו שהוא עזב". השחקן סיפר על הפציעה של אליהו: "היה מפחיד לראות את ליאור, הוא נפל על הפרקט והתחיל לרעוד. זה הדבר האחרון שאתה רוצה לראות שחבר לקבוצה שלך עובר. אני מקווה שהוא יהיה בסדר".

מדלי התייחס למצבו האישי במכבי תל אביב: "התמודדתי בחודשים האחרונים בלהיות בריא , מעולם לא סבלתי במהלך הקריירה שלי מפציעות. ברור שזה מפריע ומטריד כשאתה לא כשיר באופן מלא ולא יכול לשחק, אבל זה קורה, ובמצבים כאלו אתה פשוט חייב להמשיך לעבוד באופן אישי ולדאוג לגוף שלך". מדלי הוסיף: "אני נמצא כעת בנקודה שבה הגוף שלי התאושש , כשאני בריא ויכול לשחק את המשחק שלי אני מאמין שאני יכול לתרום לקבוצה".

לשאלה האם שחרורו של מלקולם תומאס ופציעתו של ליאור אליהו יכולים לתת לו הזדמנות ודחיפה מחודשת להצליח במכבי העונה, השיב מדלי: "כמובן שאני רוצה ומקווה קודם כל שליאור ישוב למגרשים בהרבה ושהכל בסדר איתו, אבל אני חושב שללא קשר לכך שמלקולם תומאס בקבוצה או לא, אני מרגיש שאם הגוף שלי בריא ושאני יכול לשחק את המשחק שלי , אני מרוויח את הדקות שלי על המגרש, ולא בגלל נסיבות".

מלקולם תומאס שחקן מכבי תל אביב לשעבר. קובי אליהו
"תומאס היה בחור מצוין"./קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully