וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: המארחת דרום אפריקה הודחה בפנדלים

המארחת הלכה הביתה אחרי הפסד 3:1 בדו קרב פנדלים מול מאלי. גם גאנה בחצי הגמר אחרי 0:2 על כף ורדה המפתיעה

שלב הנוקאאוט באליפות אפריקה לאומות 2013 יצא הערב (שבת) לדרך עם משחקי רבע הגמר, כשבראשון גברה גאנה 0:2 על כף ורדה המפתיעה, שתחזור הביתה עם הרבה כבוד אחרי טורניר בכורה מוצלח. במשחק השני, מאלי העיפה את המארחת דרום אפריקה עם 1:3 בפנדלים, אחרי 1:1 בתום 120 דקות.

מובארק ווקאסו שחקן נבחרת גאנה. רויטרס
הדיח את הסינדרלה. ווקאסו מובארק/רויטרס

גאנה - כף ורדה 0:2

המסע המופלא של הכרישים הכחולים הגיע הערב לסיומו, כשגאנה שלחה אותם הביתה עם ניצחון 0:2. כף ורדה עשתה לא מעט צרות לכוכבים השחורים, אבל בסופו של דבר מאזן המפגשים בין הנבחרות בעשור האחרון צמח לארבעה ניצחונות של גאנה עם יחס שערים 0:9. ג'ון פיינטסיל וחבריו הציגו יכולת חלשה במחצית הראשונה והמתינו עד לדקה ה-54, אז קרליטוס הכשיל את אסמואה גיאן ברחבה, והקשר ווקאסו מובארק דייק מהנקודה הלבנה. כף ורדה ניסתה בכל כוחה ובתוספת הזמן אפילו שלחה את השוער קדימה, אך גאנה ניצלה זאת בדקה ה-95 כשווקאסו דהר לכל אורך הדרך וכבש את השני שלו. גאנה בחצי הגמר.

דרום אפריקה - מאלי 1:1 (3:1 בפנדלים)

הבפאנה אומנם הצליחו לגרד את העלייה לשלב הנוקאאוט, אבל החלום שלהם לזכות לעיני הקהל הביתי כמו שעשתה הנבחרת של 1996 נמוג במהרה, עם ההפסד האכזרי הזה בדו קרב הפנדלים. הנשרים ממאלי לא הרשימו אף הם, אבל ידעו לענות לשער יתרון של טוקלו ראנטי בדקה ה-31, עם שוויון של סיידו קייט בדקה ה-58 ולנצח בפנדלים 1:3, בזכות שתי הדיפות של שוערם ועוד בעיטה אחרונה שהחמיצה את המסגרת.

טוקלו ראנטי נבחרת דרום אפריקה חוגג שער. AP
השער של ראנטי לא עזר לבפאנה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully