וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: איינוגבה בספק למשחק מול מכבי חיפה

השוער פצוע בברכו ויעבור מבחן כשירות לפני האימון המסכם לקראת המפגש בראשון. יגיל ביטון וסתו פיניש בתמונת ההרכב

בני יהודה תנסה להתאושש ביום ראשון מההפסד הביתי להפועל חיפה בגביע המדינה, ומהאירועים הסוערים והתפרעות אוהדיה בסיום המשחק, כשתארח את מכבי חיפה בבלומפילד. לאחר ההדחה מהגביע, כל שנותר כעת לקבוצה הוא להילחם על מקום בפלייאוף העליון, כאשר בשלב זה נראה כי הקרב על כניסה לשישייה הראשונה יהיה צמוד ביותר עד לרגע האחרון.

המאמן דרור קשטן ייאלץ להסתדר ללא סארי פלאח הפצוע, אביב חדד שספג כרטיס אדום בגביע וננאד מרינקוביץ', שצבר חמישה כרטיסים צהובים. אם כל זה לא מספיק, היום (שישי) התברר כי גם השוער דלה איינוגבה נמצא בספק למשחק בשל פציעה בברכו. איינוגבה סבל מכאבים בברך גם לפני המשחק נגד הפועל חיפה בגביע ואף החסיר שני אימונים בתחילת השבוע שעבר. מחר יערוך השוער מבחן כשירות לפני האימון המסכם ובמידה שלא יוכל לשחק, יפתח שוער המשנה תום אלמדון, אקס מכבי חיפה.

דלה איינוגבה שוער בני יהודה. מגד גוזני
עוד חיסרון משמעותי לזהובים? איינוגבה/מגד גוזני

על פי התרגול הטקטי שנערך היום נראה כי בלם הרכש יגיל ביטון, שעל הגעתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, יערוך הופעת בכורה בהרכב, לצידו של גל כהן. גם בקישור ובהתקפה צפויים שינויים, כאשר סתו פיניש או שלו מנשה יפתחו במקומו של מרינקוביץ' המוצהב והחלוץ ההונגרי אדם הרפקה יקבל את חולצת ההרכב במקומו של אור ברוך המאכזב. באימון תורגל מערך של שלושה קשרים אחוריים, כאשר פיניש או מנשה יצטרפו לרפי דהן וקסטוטיס איבשקביצ'יוס במרכז המגרש. אמיר עגייב ימשיך לקבל אשראי מקשטן ויפתח יחד עם פדרו גלבאן בקישור.

אוהדי הקבוצה הביעו את מחאתם בפורום האוהדים על משחקה הנרפה של הקבוצה נגד הפועל חיפה. חלק מהאוהדים הכתומים קוראים להחרים את המשחק ביום ראשון, אך היו גם קולות שקראו לאוהדים להגיע דווקא עכשיו, בימים הפחות טובים ולתמוך בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully