וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אימון בכורה לקאדייב וסדאייב

31.1.2013 / 11:00

שני הצ’צ’נים התאמנו לראשונה, צפו בקבלת הפנים המכוערת שערכו להם מספר אוהדים זועמים. ב"לה פמיליה" מתייעצים עם עורכי דין להמשך המחאה, האוהד שתלה את השלט הורחק לשנה

מערכת וואלה!

אחרי כל הפסטיבל שלווה להגעתם, בית"ר ירושלים קיימה אימון בנוכחות צמד השחקנים הצ'צ'נים ג'יבראיל קאדייב וזאור סדאייב. למתחם האימונים הגיעו כעשרה אוהדים שקיללו בעיקר את הבעלים ארקדי גאידמק, היושב ראש איציק קורנפיין והמאמן אלי כהן, אבל בסך הכל הסדר נשמר ובמועדון מרוצים מכך שגם בגלל מזג האוויר הסוער אוהדים העדיפו שלא להגיע. קבוצת אוהדים אחרת העניקה לשניים פרחים בפתיחת האימון. בכל מקרה, מחר (שישי) מתוכננת הגעה מאסיבית יותר של אוהדים לאימון.

בכל פעם ששני השחקנים התקרבו לגדר ליד האוהדים במהלך האימון, אותם אוהדים שרקו להם בוז. חלקם הבטיחו שזה יהיה הנוהל הקבוע מעתה. לאחר מסיבת העיתונאים אתמול שבה הוצגו השניים, התפנו בקבוצה להתעסק בהמשך האירועים שמצפים לה אל מול אותו חלק בקהל שלא מקבל את צירוף שני השחקנים ממוצא מוסלמי ומתכוון למחות בנדון. המשטרה הגיעה לאימון הבוקר, כשעוד לפני כן השניים חתמו על חוזיהם. השניים אמורים לעבור בבקרת התקציבים עד יום ראשון ולעמוד לרשותו של המאמן לקראת רמת השרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוהדים שרקו בוז כשהם התקרבו לגדר. סדאייב קדאייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר האימון אמר איציק קורנפיין: "האוהדים שהגיעו לא מייצגים את בית"ר ירושלים ושני השחקנים החדשים שלנו יודעים שהרוב המכריע בבית"ר ירושלים בעד הצעד הזה ואומרים לנו לא להיכנע. אנחנו נפעל במסגרת החוק כדי לאתר כל מי שינסה לפגוע בקבוצה, בטח בתקופה הקרובה שתהיה תקופה רגישה בשבילנו".

קורנפיין הוסיף: "לא ניסיתי לשכנע אותם בכלום. אולי הזמן יעזור, אבל לא בטוח שגם זה יספיק. אנחנו במדינת חוק ומי שיעבור על החוק יובא לבית משפט. האוהדים צריכים להבין שיש פה מציאות חדשה. אני לא חושב שהאוהדים פועלים ממניעים רציונליים. כולם יצטרכו להסתגל למציאות הזו. אנחנו דיברנו עם השחקנים אתמול, הם יודעים שהרוב המכריע הם אוהדים שאין להם שום בעיה והם אומרים לנו כל הכבוד על הצעד הזה".

ויש גם כדורגל בכל הסיפור: המאמן אלי כהן אמר לשחקנים באימון: "תמיד ידענו לקבל כאן שחקני רכש יותר טוב מכל מועדון אחר. צריך להתרכז רק בכדורגל כי ביום ראשון זה משחק שיכול להוות כיוון ברור לגבי הפלייאוף העליון, ניצחון יעמיד אותנו בעמדה מצוינת ואנחנו צריכים להביא את שלוש הנקודות האלה". אופיר קריאף צפוי לחזור להרכב על חשבונו של קובי מויאל המוצהב. שי חדד צפוי להיעדר עקב המתיחה בשריר ואלי דסה צפוי להמשיך ולקבל קרדיט. בקישור מתלבט המאמן בין דומיניק גלאבינה לסטיבן כהן, כשההערכה היא כי גלאבינה יפתח. דריו פרננדס יחזור להרכב לאחר שנעדר במשחק הגביע עקב חמישה כרטיסים צהובים. בעקבות צירוף שני הצ'צנים, צחי אליחן וטל כחילה עשויים להיות מושאלים עד לתום העונה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תמיד ידענו לקבל כאן שחקני רכש יותר טוב מכל מועדון אחר". סדאייב וקאדייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון "לה פמיליה", שהוא חלק גדול מכל ההתנגדות לצירוף השניים ולמהלכים האחרונים, החל להתייעץ בימים האחרונים עם עורכי דין בנוגע להמשך המחאה והפעילות כנגד המועדון על מנת להימנע ממעצרים של חברים באירגון: "נעשה מה שצריך בצורה חוקית כדי לגרום להם להבין שהם לא צריכים להיות כאן. נגד אום אל פאחם עצרה המשטרה אנשים על כל קללה פשוטה ולא גזענית לאחמד טיבי או כל אחד אחר ואמרו שזאת הסתה, ואנחנו נדאג שזה לא יקרה יותר".

ג'יבראיל קאדייב, זאור סדאייב, בית"ר ירושלים, מקבלים פרחים מהאוהדים. בית"ר ירושלים, אסף שקד
והיו גם אוהדים שקיבלו אותם בחום. סדאייב וקאדייב עם הפרחים/אסף שקד, בית"ר ירושלים

אגב, בזמן שהתקשורת המתינה אתמול בשדה התעופה, נלקחו השניים עם רכב היישר מרגע הירידה מהמטוס ישירות לבדיקות רפואיות ולאחר מכן הם יצאו לאכול. בשעות אחר הצהריים כשהגיעו השניים למלון "אלדן" לקראת מסיבת העיתונאים, הם נראו מבוהלים וקצת נבוכים מכל האירוע. לאחר מסיבת העיתונאים אמרו בבית"ר כי "השניים בקושי יכלו להוציא מילה במסיבת העיתונאים. מאוד קשה להם והם יצטרכו שקט ואת הזמן שלהם להכיר את הסיטואציה ולהתאושש. זה ממש לא פשוט להיות במצב שלהם וכולם יודעים שהם לא הולכים ללקק דבש בתקופה הקרובה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה מה שהם חושבים על המהלך/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית"ר ירושלים נמצאת בקשר רצוף עם משטרת גלילות ומרחב ירקון לקראת המשחק ביום ראשון ברמת השרון. את הפיקוד על המשחק יקבל מפקד מרחב ירקון יורם אוחיון, שכבר אמר אתמול כי "תהיה לנו אפס סובלנות כלפי גזענות ואלימות. אנחנו מתכוננים ברמה הכי גבוהה למשחק עם כח אבטחה גבוה ולא ניתן אפשרות להפרות סדר. אני יכול לומר שאחרי שעקבתי מקרוב אחרי המשחק של בית"ר נגד אום אל פאחם והגעתי לבחון את השטח, במידה ואוהדי בית"ר יתנהגו כפי שהתנהגו במשחק הזה המשחק יעבור בשלום. אנחנו לא באים למלחמות ומקווים שתהיה לנו כמה שפחות עבודה, זה בסך הכל ספורט".

הלילה נעצר אוהד מהיציע המזרחי לאחר שבמצלמות הוידאו נקלט כמפר סדר בטדי במשחק נגד בני יהודה ואף היה חלק מהחבורה שהניפה שילוט בעל אופי גזעני בטדי. היום בצהריים הוא הובא בפני שופט, והורחק לשנה מהמגרשים. הוא יחויב להתייצב בתחנת משטרה במהלך כל משחק של הקבוצה.

עדכון ראשון: 8:35

איציק קורנפיין יושב ראש בית"ר ירושלים עם אלי כהן. נועם מוסקוביץ', מערכת וואלה!
מציאות חדשה. קורנפיין ואלי כהן/מערכת וואלה!, נועם מוסקוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully