וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריקה: חוף השנהב עלתה מהמקום הראשון

הפילים חזרו מ-2:0 ל-2:2 מול אלג'יריה וישחקו מול ניגריה ברבע הגמר. גם טוגו עלתה לרבע הגמר אחרי 1:1 מול טוניסיה

בשעה טובה ומבורכת, הגיע הערב (רביעי) לסיומו שלב הבתים באליפות אפריקה עם שני משחקים בבית ד'. חוף השנהב הצליחה לחזור מפיגור של שני שערים ל-2:2 מול אלג'יריה ולהבטיח את המקום הראשון בבית. טוגו וטוניסיה נפרדו ב-1:1, שהעלה את הראשונה לרבע הגמר.

משחקי רבע הגמר:

גאנה - כף ורדה (שבת, 17:00)
דרום אפריקה - מאלי (שבת, 20:30)
חוף השנהב - ניגריה (ראשון, 17:00)
בורקינה פאסו - טוגו (ראשון, 20:30)

דידייה דרוגבה שחקן נבחרת חוף השנהב (ימין) עם בוני ווילפריד. AP
איזה קאמבק. דרוגבה/AP

חוף השנהב - אלג'יריה 2:2

נבחרת הפילים התקשתה מאוד ופיגרה כבר 2:0 עד הדקה ה-77, אבל בסופו של דבר חזרה עם שני שערים מהירים של דידייה דרוגבה ו-ווילפריד בוני והבטיחה את המקום הראשון בבית. חוף השנהב תשחק ברבע הגמר מול ניגריה.

אלג'יריה פספסה הזדמנות לכבוש בפתיחה, כשריאד בודבוז החמיץ פנדל בדקה השביעית, אבל עלתה ליתרון מבטיח מפנדל של המחליף סופיאן פגולי (64) שבישל לאחר מכן לאל ערבי סודני (70). המהפך של חוף השנהב כאמור החל בדקה ה-77 כשדידייה דרוגבה עלה הרבה מעל השומר שלו ונגח נהדר מ-12 מטר פנימה את ה-2:1. המהפך הושלם בדקה ה-80 כשבוני פרץ נהדר ובעט כדור חזק מ-25, זה פגע באחד משחקני ההגנה והלך פנימה. 2:2.

עמנואל אדבאיור שחקן נבחרת טוגו. AP
עשו את שלהם. אדבאיור/AP

טוגו - טוניסיה 1:1

הטוגולזים השיגו בדיוק את התוצאה שרצו, כשכבשו שער מוקדם ואמנם ספגו בהמשך, אבל שמרו על הנקודה היקרה והבטיחו את המקום השני בבית ומפגש מול בורקינה פאסו ברבע הגמר.

בדקה ה-13 עלתה טוגו ליתרון לאחר שמסירת עומק של עמנואל אדבאיור מצאה את סרג' גאקפה, שבעט מצוין פנימה את ה-0:1. השוויון הגיע בדקה ה-30 לאחר פנדל מוצלח של חאלד מולחי, שקבע 1:1, אבל זו גם הייתה תוצאת הסיום, שכן מולחי הפך לגיבור הטראגי עם החמצת פנדל בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully