וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: ברנדון האנטר עבר לאורליאן

29.1.2013 / 9:18

הסנטר האמריקאי (32, 2.01) מצטרף לקבוצה הצרפתית, לאחר שהאחרונה בטבלה הייתה מעוניינת לשחררו מזה זמן רב

סנטר גלבוע/גליל ברנדון האנטר עזב הלילה (בין שני לשלישי) את ישראל ויצטרף לאורליאן מהליגה הצרפתית. מאז שהגיע הסנטר לגלבוע קיים חוסר שביעות רצון משילובו בתוך הקבוצה, ולאחרונה הוחלט לשחררו לאחר שהפורוורד ברנדון באומן הצטרף. בהאנטר הייתה מעוניינת לפני כחודש אליצור אשקלון, אך בגלבוע/גליל לא שחררו אותו בזמן, והקבוצה הדרומית צירפה בינתיים את ג'ונתן מיטשל שפתח את העונה בברק נתניה.

האנטר (32, 2.01), שהגיע לקדנציה שנייה בישראל לאחר ששיחק בהצלחה תחת גיא גודס בהפועל ירושלים, פתח את העונה בצורה טובה בגלבוע, אך הקבוצה התרסקה עם חמישה הפסדים רצופים שהכניסו אותה לתחתית. ב-14 משחקים בקבוצה של ליאור ליובין רשם הסנטר האמריקאי 9.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים כשמשחקו הטוב ביותר הגיע בניצחון הביתי על ירושלים אז קלע 16 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים.

ברנדון האנטר, הפועל גלבוע גליל. אדריאן הרבשטיין
עזב לצרפת. ברנדון האנטר/אדריאן הרבשטיין

גלבוע/גליל, הממוקמת במקום האחרון בטבלה, עם חמישה ניצחונות בדומה לאליצור אשקלון והפועל חולון, נמצאת לאחרונה בתקופה יותר טובה, כשניצחה שניים משלושת משחקיה האחרונים, אך הפסידה ביום ראשון האחרון להפועל אילת. הקבוצה תנוח השבוע ממשחקים בישראל בשל הדחתה על ידי אילת בשמינית גמר גביע המדינה, ותשוב לפעילות בעוד שבועיים כשתארח בגן נר את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully