וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 0:2 למכבי פתח תקוה על הפועל נצרת עילית

מוליכת הטבלה ממשיכה לדהור, שריקי (10) וגולן (45+1) כבשו. באשקלון: המאמן שרון אביטן התעלף והתאושש במהרה

המחזור ה-22 בליגה הלאומית נערך כולו הערב (שישי), בשל משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה שיתקיימו באמצע השבוע. אחרי שניצחה בדרבי וכבשה את הפסגה, מכבי פתח תקוה המשיכה לדהור עם 0:2 על הפועל נצרת עילית במשחק צמרת. הבכורה של אלון מזרחי על הקווים של הפועל פתח תקוה הייתה מאכזבת והקבוצה של האווירון הפסידה 1:0 בחוץ להפועל ראשון לציון. גם הפועל רעננה השנייה איבדה גובה וסיימה רק ב-0:0 מול בני לוד.

עידן שריקי שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מכבי פתח תקוה יכולה לעלות ליגה. עידן שריקי/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - הפועל נצרת עילית 0:2

מפגש הצמרת במושבה, בין הראשונה לשלישית ערב המחזור, היה חד צדדי. אחרי הניצחון הגדול בדרבי, מכבי פתח תקוה המשיכה לדהור קדימה וקשה לראות מי יוכל לעצור את הקבוצה של הלוזונים, שהתחזקה בינואר בויקטור מרעי ובעיקר בעידן שריקי, שכבש שבוע שני ברציפות. יחד עם עומר גולן, שהיה אחראי על השער השני, לפתח תקוה יש חוד ברמה של צמרת ליגת העל והיא בתנופה. נצרת עילית ממשיכה לאבד גובה ולמרות הניצחון על נס ציונה במחזור הקודם, היא עם ניצחון בודד בארבעת משחקיה האחרונים.

דקה 6: יהודה זאנו האורח ניסה להפתיע מ-30 מטרים, אברבנל ירד וקלט.

דקה 10: אופיר היה קרוב לעלות את פתח תקוה ליתרון עם בעיטה מחוץ לרחבה, שחמקה ליד הקורה.

דקה 11: גול! הנה השער הראשון. פרדה הגביה קרן, אופיר נגח ושריקי הלוהט המשיך בנגיחה נוספת ממטר. 0:1 לפתח תקוה, שער שני של שריקי בשני משחקים בפתח תקוה.

דקה 32: האורחים התעוררו והחלו לצאת קדימה, אולם הכדורים ששרקו ברחבת פתח תקוה לא מצאו רגל מסיימת.

דקה 41: פרדה ניסה להפתיע את מאיר כהן הוותיק עם כדור חופשי לפינה הקרובה. הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 45+1: גול! שניות לפני השריקה למחצית, פרדה חטף במרכז המגרש ושלח את גולן. חמש דקות אחרי שהתעמת עם מאיר כהן, גולן הכניע אותו. 0:2.

דקה 76: קרן ישירה של יניב דרעי כמעט הפתיע את אברבנל, שהוציא את הכדור מהחיבורים לקרן נוספת. הכדור שב לרחבה ואברבנל שוב נאלץ לספק הדיפה מנגיחה של רול.

דקה 85: עוד כדור חופשי מצוין של פרדה, מאיר כהן התעופף והדף.

דקה 90: לידור כהן נגח מקרוב, מאיר כהן הציל שער בטוח.

עומר גולן חלוץ מכבי פתח תקוה חוגג שער. ברני ארדוב
מעל הליגה. גולן/ברני ארדוב

הפועל אשקלון - מכבי יבנה 0:1

דרמה גדולה בקרב התחתית בדרום, בסיומו סיבכה הפועל אשקלון את מכבי יבנה. האירוע המרכזי במחצית הראשונה היה בדקה ה-15, אז מאמן אשקלון שרון אביטן התעלף וגרם לבהלה ביציעים. המשחק הופסק לחמש דקות, אביטן קיבל טיפול וחזר לכוון את שחקניו, שנתקלו שלוש פעמים בשוער גיא סאלם, ששב ליבנה אחרי שנתיים במכבי נתניה ותפס את מקומו של יוסי שקל. המחצית השנייה הייתה מעט טובה יותר. בעיטה של יחיאל צגאי הורחקה מהקו בדקה ה-48, ומנגד יבנה כמעט עקצה עם טיל של ירדן אבוחצירא שדניאל ליפשיץ הוציא מהחיבורים. עמנואל אמנגואה המתקמבק הזכיר לאשקלונים ימים יפים יותר שנכנס כמחליף, ובתוספת הזמן הגיעה ההכרעה. רותם שמול הגביה כדור חופשי והמחליף עדי סופר נגח מקרוב פנימה. הפעם אביטן נפל אל הדשא מרוב אושר.

הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה 0:1

בכורה מאכזבת לאלון מזרחי במלאבס. פתח תקוה, שפיטרה את אלי מחפוד לאחר ההפסד בדרבי בשבוע שעבר והציבה את האווירון על הקווים, ספגה מפלה נוספת והיא ללא ניצחון כבר ארבעה משחקים ברציפות. אייל לחמן, שפגש את הקבוצה בה צמח, הצליח להוביל את החבורה מעיר היין לניצחון למרות מספר חיסורים בסגל. אחרי שליאור ז'אן ראה כרטיס אדום בדקה ה-55 והשאיר את פתח תקוה בעשרה שחקנים, איתי טואף כבש את שער הניצחון הדרמטי, ארבע דקות לסיום, כשדחק פנימה כדור שהתגלגל על קו השער.

שרון אביטן מאמן מכבי באר שבע. קובי אליהו
הבהיל את כולם, אבל הוא בסדר. שרון אביטן/קובי אליהו

סקציה נס ציונה - בית"ר תל אביב/רמלה 1:1

דרמה אירעה גם בנס ציונה, שם המארחת הצליחה להשוות חמש דקות לסיום משער של עומרי רון, שכבש כבר בבכורה שלו בקבוצה ולהימנע מהפסד שני ברציפות. הסקציה נותרת במרכז הטבלה ואילו תל אביב/רמלה, שכבר ראתה איך היא משיגה ניצחון ראשון מזה שלושה מחזורים, אחרי שוויטלי גנון כבש דקה למחצית, נותרת נקודה אחת בלבד מעל לקו האדום.

בני לוד - הפועל רעננה 0:0

תוצאה מאוד מאכזבת לאורחים, שכבר היו במקום הראשון לפני מספר מחזורים, אולם סגרו משחק שלישי ללא ניצחון. המארחת מצידה, השלימה שישה מחזורים ללא הפסד ואולי היא מתחילה לחזור לרמה שהציגה בעונה שעברה, אז התמודדה על העלייה עד למשחק האחרון. בינתיים, הקבוצה של אבו סובחי תסתפק בהישארות בליגה.

מכבי אום אל פאחם - מכבי הרצליה 0:0

אחרי שישה משחקים עם חוסר יציבות משווע, בהם הרצליה ניצחה והפסידה לסירוגין, היא דווקא קיוותה להמשיך את הרצף ולנצח, אבל נאלצה להסתפק בנקודה. אום אל פאחם, אשר מצויה בצרות כלכליות רציניות ועלולה ללכת לפירוק ולאבד נקודות, כמו הפועל כפר סבא, הייתה ככל הנראה כבר עם הראש במשחק הגדול שלה בטדי במסגרת הגביע, מול בית"ר ירושלים, שייערך באמצע השבוע. התוצאה: תיקו מאופס ומאכזב.

תומר קשטן, מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
עוד תוצאה מאכזבת. תומר קשטן/ברני ארדוב

הכח עמידר רמת גן - הפועל כפר סבא 1:1

האורחים בהחלט יכולים להרגיש מתוסכלים, שכן הם כבר הובילו, אולם ספגו מיד את השוויון ונאלצו להסתפק בנקודה. לאחר שעומד פדידה החמיץ בעיטה מהנקודה הלבנה, ממש עם הירידה לחדרי ההלבשה, וויליאם אווסו מצא את הרשת עבור כפר סבא בדקה ה-70. אלא שחלפו ארבע דקות בלבד והסגולים השוו, משערו של עוביידה חטאב. הכח נעצרה אחרי שני ניצחונות מרשימים ואילו כפר סבא איבדה הזדמנות להתקרב עוד קצת לליגה ולסגור את מינוס תשע הנקודות שהורדו לה.

מכבי אחי נצרת - הפועל ירושלים 0:1

דרמה הייתה גם בעילוט, שם הקבוצה המארחת הצליחה להתאושש מתקופה רעה, שכללה שלושה הפסדים לקבוצות תחתית ולנצח עם פנדל מוצלח של סרג' איילי, שלוש דקות בלבד לפני השריקה האחרונה ולאחר שחזי מלכה האורח ראה את הכרטיס האדום. את כל זה עשתה נצרת למרות ששיחקה בעשרה שחקנים לאורך דקות ארוכות, זאת לאחר שאלן מסודי הוותיק הורחק כבר בדקה ה-32. משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון לקבוצה מהבירה, שממשיכה ליפול לכיוון מרכז הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully