וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: רונאלדיניו זומן לנבחרת ברזיל

כוכבה של אתלטיקו מיניירו וברצלונה לשעבר, חוזר לסגל הסלסאו לאחר היעדרות של כשנה. גם השוער ז'וליו סזאר זומן

בשורות טובות למעריצי רונאלדיניו: הקשר/חלוץ הברזילאי בן ה-32 זומן על ידי מאמן נבחרת ברזיל, לואיז פליפה סקולארי, לסגל הסלסאו לקראת המפגש הידידותי המסקרן נגד נבחרת אנגליה באצטדיון וומבלי בחודש הבא. רונאלדיניו, נעדר מנבחרת ברזיל כבמשך כשנה ולא זומן על ידי המאמן הקודם שפוטר, מאנו מנזס. משחקו האחרון של רונאלדיניו בנבחרת היה בפברואר שנה שעברה במשחק ידידותי בו ניצחה הסלסאו 1:2 את נבחרת בוסניה.

הכוכב הברזילאי שזכור בעיקר בזכות שנות הזוהר שלו בברצלונה, היה אמנם הרחק מהזרקורים בשנה האחרונה, אך נתן עונה נהדרת במדי אתלטיקו מיניירו הברזילאית, אותה הוא הוליך למקום השני בליגת הברזילראו, והציג יכולת מרשימה שהזכירה את ימיו הגדולים.

רונאלדיניו שחקן נבחרת ברזיל מול חואן מנואל מרטינס שחקן נבחרת ארגנטינה. רויטרס
תודו שהתגעגתם אליו. רונאלדיניו/רויטרס

זימונו של רונאלדיניו בהחלט עשוי לרמז על כך שהשחקן עשוי להיות אחד משחקני המפתח של הסלסאו במונדיאל הקרוב שייערך ב-2014 על אדמת ברזיל. כזכור, רונאלדיניו הוליך את ברזיל לזכייה במונדיאל 2002, כאשר גם אז אימן סקולארי את הנבחרת, בקמפיין שבו הכוכב היה בשיאו וכבש שער בלתי נשכח ברבע הגמר מול דייויד סימן ונבחרת אנגליה.

שחקן נוסף שכיכב בעבר וזומן על ידי סקולארי הוא שוערה של קווינס פארק ריינג'רס, ז'וליו סזאר. בין יתר השחקנים שזומנו נמצא כמובן ניימאר, כוכבה של סאנטוס, פרד חלוצה של פלומיננסה וגם לואיס פביאנו, חלוצה של סאו פאולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully